abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71593764
.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:27:48 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71593798
En waarom zou jou . beter zijn dan die van mij??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:28:03 #3
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71593804
FIPO
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:28:15 #4
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71593812
KUDT
pi_71593822
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:27 schreef Netsplitter het volgende:
mijn . is groter
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:29:25 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71593855
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:28 schreef beverton het volgende:

[..]

mijn . is groter
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71593927
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:27 schreef Netsplitter het volgende:
jou
pi_71594048
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:29 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

sorry
pi_71594177
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:40:26 #10
182121 Rompestomper
Scrapbooking FTW!!
pi_71594216
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:39 schreef TheDutchguy het volgende:
[ afbeelding ]
dat is geen punt lul, dat is een zwarte cirkel
pi_71594237
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:40 schreef Rompestomper het volgende:

[..]

Daar heb je een punt
pi_71594248
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:40 schreef Rompestomper het volgende:

[..]

Daar heb je een punt..
pi_71594254
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:41 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Daar heb je een punt
pi_71594274
Binnen voor een foto van the chin.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_71594322
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:41 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

te laat
pi_71594331
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:41 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

quote je nou jezelf ?
pi_71594366
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:44 schreef falco18 het volgende:

[..]

quote je nou jezelf ?
Kijk eens goed.
pi_71594398
Ik heb zelfs een dubbele punt :

Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:02:11 #19
138448 PeZu
Suspended animation
pi_71594815
hetniveaudaalt

There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_71594890
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:28 schreef beverton het volgende:

[..]

mijn . is groter
Punten hebben geen grootte.
pi_71595484
Is dit nou nog steeds open
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71595636
maak er nu geen punt van.
chanceless
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:49:06 #23
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_71596223
Dubbele ~
(.)(.)
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:50:24 #24
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_71596263
Nou, hopen dat de mods hier ook maar gauw n punt achter gaan zetten
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:08:23 #25
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_71596736
De scherpe ~tjes zitten er na een bezoek aan de ~enslijper er weer aan.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:15:42 #26
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_71598829
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:50 schreef Het_hupt het volgende:
Nou, hopen dat de mods hier ook maar gauw n punt achter gaan zetten
Ik heb geen punt meer
F.K.A. SuperwormJim
pi_71599403
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ik heb geen punt meer
Maak er niet zo'n punt van
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_71599611
Van dit topic krijg ik een punthoofd.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:45:21 #29
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_71599641
IBTL
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:47:01 #30
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_71599682
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:20:36 #31
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_71600460
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
  Forum Admin dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:58:20 #32
58651 crew  murp
murp
pi_71601442
iemand nog meer punten voor de agenda?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:00:07 #33
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_71601495
Hoevaak is dit garpje al voorbij gekomen?
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:01:42 #34
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71601522
Nu maak ik ook maar mijn punt.

We should not be moved!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:03:24 #35
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_71601568
TS = marokkaan
  Forum Admin dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:03:48 #36
58651 crew  murp
murp
pi_71601582
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:00 schreef Heatseeker het volgende:
Hoevaak is dit garpje al voorbij gekomen?
hoe vaak is dat grapje voorbijgekomen?
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:05:23 #37
264940 8108139dpths
pi_71601621
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:03 schreef murp het volgende:

[..]

Nog zo'n goed punt.

[ Bericht 1% gewijzigd door 8108139dpths op 04-08-2009 19:56:08 ]
pi_71601634
En ik heb een goede ster.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:08:26 #39
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_71601703
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:03 schreef murp het volgende:

[..]

Typo ja
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_71601899
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:08 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Typo ja
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:50:37 #41
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_71602953
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:27 schreef beverton het volgende:
.
Jouw punt zuigt.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:51:21 #42
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_71602975
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:28 schreef Armageddon het volgende:
FIPO
Ontzettende faalhaas.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:01:25 #43
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_71613233
Peter Wisgerhof drukte vandaag ook een punt.... in zijn eigen goal welteverstaan.
pi_71613365
Even de puntjes op de "i" zetten hier
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')