quote:Vrij jij veilig? (met condooms)
Ik vrij sowieso niet
(661) 29.3%
Nee
(576) 25.5%
Ja
(524) 23.2%
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:53 schreef swarmahoer het volgende:
ik wíst dat hier in de loop van de week een topic over zou komen
Ohhhh ik typte gewoon een keer forum.fok.nl in om te kijken of dat dat bestaat :$quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De FrontPage van FOK! (www.fok.nl dus)
Plemp hem dan meteen dichtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:53 schreef swarmahoer het volgende:
ik wíst dat hier in de loop van de week een topic over zou komen
Iemand noemde het gisteren kutlijmquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:56 schreef Cybey het volgende:
Poll: Blaf jij meiden of condooms vol met mannenpap?
Lullig voor je dan als je vast blijf zittenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Iemand noemde het gisteren kutlijm![]()
.
Waarom zou je liegen bij een poll waarvan niemand kan zien wat je stemt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:15 schreef Chai het volgende:
Ik was ook verbaasd toen ik dat zag, dacht dat veel meer mensen zouden liegen en zouden invullen wat ze deden als ze wel seks zouden hebben.
Jij geeft dus zachtjes kopjes tegen het katoen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:24 schreef Biogarde het volgende:
Ik hang 'm er altijd laffies tegenaan. Dus ik weet niet.
Onder andere shoppen op de kosten van de man ja...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
Sex? Huh wtf?
Een vriendin hebben betekent toch gewoon shoppen enterrasjes pikken enzo of mis ik iets ?
---->>>quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Onder andere shoppen op de kosten van de man ja...maar ja.. als je daar geile neuqseks voor terug krijgt....
Hier wilde ik ook net een topic over openenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Deze klacht hoef ik verder niet te onderbouwen, zeker niet aangezien bij die 'ja' en 'nee' nog zo'n 20 % liegt en bij de bovenste optie hoort.
FOK!
Omdat je hoopt dat het in de nabije toekomst wel van toepassing is oid?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom zou je liegen bij een poll waarvan niemand kan zien wat je stemt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |