Als je dat zo leest, lijkt het alsof je tijdens de installatie kan kiezen tussen de 2 versies en dat beide versies dus beschikbaar zijn op de disc.quote:During the installation process, you need:The Windows installation disc. Your product key. You can find your product key on your computer or on the installation disc holder inside the Windows package. A product key sticker looks similar to this: PRODUCT KEY: XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX
Go to the Microsoft website to see examples of product key stickers.Your computer name, if your computer is currently connected to a network.
You also need to decide whether to install a 32-bit or 64-bit version of Windows 7. For help deciding, see 32-bit and 64-bit Windows: frequently asked questions.
Ja, want dat is geen onderdeel van de opsomming. Er staat geen bolletje voor. Kiezen tussen 32-bit of 64-bit moet je van tevoren doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:49 schreef Tijn het volgende:
Of interpreteer ik het nou weer verkeerd?
Maar ze hebben het slechts over één disc. Je hebt "the Windows installation disc" nodig en daarna moet je besluiten of je voor 32 of 64-bit gaat. Althans, zo staat het er.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, want dat is geen onderdeel van de opsomming. Er staat geen bolletje voor. Kiezen tussen 32-bit of 64-bit moet je van tevoren doen.
Dat is gewoon een onderdeel van wat je tijdens de installatie nodig hebt. Een dvd met Windows lijkt me logisch...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar ze hebben het slechts over één disc. Je hebt "the Windows installation disc" nodig en daarna moet je besluiten of je voor 32 of 64-bit gaat. Althans, zo staat het er.
Dat staat er gewoon onder toch?quote:Maar in feite moet je die keuze dus helemaal niet tijdens het installeren maken, maar al in de winkel.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat staat er gewoon onder toch?
Deze post claimt dan weer dat er 2 discs in de doos zitten:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar ze hebben het slechts over één disc. Je hebt "the Windows installation disc" nodig en daarna moet je besluiten of je voor 32 of 64-bit gaat. Althans, zo staat het er.
Maar in feite moet je die keuze dus helemaal niet tijdens het installeren maken, maar al in de winkel.
Ah kijk. Dat zou beter passen bij de teksten die ik lees op de website van MS en Wikipedia.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:07 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Deze post claimt dan weer dat er 2 discs in de doos zitten:
[ afbeelding ]
Volgende versie zal hoogstwaarschijnlijk alleen nog maar 64 bits zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:16 schreef Tijn het volgende:
Goede kans dus dat dit ook voor Windows 7 gaat gelden. Zie je nou welIk vond het al zo bizar.
Het blijft natuurlijk stom dat 'ie bij het booten niet gewoon detecteert of je 32 of 64-bit hardware hebt en op basis daarvan de juiste versie opstart, maar goed, dan hebben we alvast weer iets om naar uit te kijken voor de volgende versie
Dat zal Intel niet zo erg vinden dan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgende versie zal hoogstwaarschijnlijk alleen nog maar 64 bits zijn
AMD ook niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zal Intel niet zo erg vinden dan.
AMD is tegen die tijd failliet denk ik. Ze hebben het echt heel moeilijk en dat is niet iets van de laatste tijd.quote:
Me too, nou ja, gisteren gedownload vanochtend geinstalleerd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:57 schreef maartena het volgende:
Zo, vandaag heb ik even de RTM van mijn Technet account gehaald, en draai sinds vandaag Windows 7 Ultimate x64.
Loopt vooralsnog als een trein, maar het is natuurlijk een verse install.
Nou goed, alles waar je een licentie voor hebt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:22 schreef c0nd0r het volgende:
Even enigzins off-topic;
Kun je als gewone consument een Technet account afsluiten?
En enig research bracht mij op een prijs van een kleine 400 euro (of dollar dat ben ik even kwijt) om een account af te sluiten? En voor verlengen een 100 euro/dollar minder?
Kun je dan gewoon alles downloaden?
Kun je niet je Vista user profile over zetten? Gaat je een hoop tijd schelen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:13 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Me too, nou ja, gisteren gedownload vanochtend geinstalleerd.
Ik heb de installatie eens getimed:
9:27 Press any key to boot from DVD
9:30 Extracting, copying Windows files
9:38 Reboot
9:41 Een tik in mijn speakers, blijkbaar installatie van de audio-driver
9:42 Poef... high resolution, oftewel installatie video-driver
9:43 Setup will continue after reboot
9:47 Logon screen
20 minuten installatie![]()
Nu nog de rest van de dag besteden aan alle overige installaties, instellingen, etc...
De user-directory en de program-files map overzetten is toch voldoende?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef Tijn het volgende:
Vraagt Windows 7 na de installatie niet gewoon waar 'ie je oude data kan vinden zodat 'ie al je instellingen, programma's en documenten terug kan plaatsen?
Nou nee, want dan klopt je register en je system-folder niet. Veel applicaties installeren daar toch ook dingen in?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De user-directory en de program-files map overzetten is toch voldoende?
Het schijnt dat Tijn alles weet van Windows laptops en standby modes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:19 schreef honderd het volgende:
Ik heb een probleem met Windows 7.
Als ik mijn laptop op standy heb gezet, en ik wil hem uit standy halen lijkt alles goed te gaan. Echter mijn scherm blijft altijd standy dus op zwart. Iemand een oplossing voor dit probleem?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De user-directory en de program-files map overzetten is toch voldoende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |