Ook bullshit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Verkeerd geformuleerdIk bedoelde dus dat die manier (vrijwel) de enige manier is om op een legale manier Windows 7 gratis te verkrijgen voor zover ik weet. Maar wat ik me dan daarbij afvraag: zal er dan niet een run ontstaan op Windows Vista-dvd's?
Ook goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ook bullshit.
Je kan 7 gewoon als retail kopen in de winkel of als OEM kopen in een computerzaak, al dan niet met een stukje hardware.
En nee, er zal geen run gaan komen op Vista install's omdat het gaat om Vista wat geinstalleerd is op pc's of laptops.
hoe verklaar je deze dan ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ook bullshit.
Je kan 7 gewoon als retail kopen in de winkel of als OEM kopen in een computerzaak, al dan niet met een stukje hardware.
En nee, er zal geen run gaan komen op Vista install's omdat het gaat om Vista wat geinstalleerd is op pc's of laptops.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:40 schreef -gt- het volgende:
[..]
hoe verklaar je deze dan ?
maar kan ook denkfout van mij zijn hoor
Is gewoon de zoveelste Engelse versie met language pack geüpload door kudogeile sukkeltjes.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie op usenet al een RTM NL 64bit
Een unattended pre-activated install...
Voor de liefhebbers, unattended pre-activated troep ga ik iig niet aan beginnen, je weet nooit wat voor troep/settings erin verwerkt zitten
20 Raampjes voor jouww!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Is gewoon de zoveelste Engelse versie met language pack geüpload door kudogeile sukkeltjes.
Nee hoor, hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:45 schreef Tijn het volgende:
Bij Windows 7 is er toch geen losse 32- en 64-bit versie meer? Ik dacht ze die twee varianten nu geïntegreerd op 1 disc hadden gezet.
Omdat ik dit op Wikipedia had gelezen:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe kom je daarbij?
Blijkbaar betekent dat niet wat ik dacht.quote:With the exception of Windows 7 Starter, all editions will support both 32-bit (x86) and 64-bit (x86-64) processor architectures.
Dat betekent dat alle versies (Home Premium, Professional, Enterprise, Ultimate, etc.) zowel in 32-bit als 64-bit beschikbaar zijn. Dat staat er toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat ik dit op Wikipedia had gelezen:
[..]
Blijkbaar betekent dat niet wat ik dacht.
Ze ondersteunen ook beide, alleen jij trekt dan een verkeerde conclusie dat ze op één dvd staan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:31 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht te lezen dat alle versies zowel 32 als 64 bit ondersteunen, dus toen ging ik er van uit dat er geen losse versies meer waren.
Da's wéér niet gelukt Tijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:31 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht te lezen dat alle versies zowel 32 als 64 bit ondersteunen, dus toen ging ik er van uit dat er geen losse versies meer waren.
Nee, je koopt gewoon een versie, en daar de 32-bit of 64-bit van. Maar dat wil niet zeggen dat de keys onderling niet werken. Het is niet helemaal legaal in de reinste zin van het woord, maar het werkt wel, in ieder geval voor Vista.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar als je Windows 7 koopt zit er een 32-bits en een 64-bits install DVD in de doos ofzo?
Serieusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, je koopt gewoon een versie, en daar de 32-bit of 64-bit van. Maar dat wil niet zeggen dat de keys onderling niet werken. Het is niet helemaal legaal in de reinste zin van het woord, maar het werkt wel, in ieder geval voor Vista.
Nee, want de key kun je ook gewoon voor de 64-bit gebruiken. Het is niet helemaal legaal omdat je voor 32-bit betaald hebt, maar het werkt wel, je kunt hem gewoon activeren alsof er niets aan de hand is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
SerieusDus als je nu een 32-bits versie koopt omdat je een 32-bits computer hebt, maar over een jaar koop je een 64-bits computer, moet je ook een nieuw OS kopen? Dat kan toch niet waar zijn?
Nu heb je lekker veel keus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |