Maar.. Misschien heel dom he? Want ik heb het zelf ook nooit gebruikt.. Maar er zit toch zo'n wizardje altijd in? Vooraf op je Vista even allen back-uppen en wizardje in Windows 7 die alles op de goeie plek zet..? 'Instellingen overdragen' iets in die trant onder Bureau-accessoires?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:50 schreef maartena het volgende:
[..]
Nope.
Overigens kun je dat met Linux ook niet, omdat je zit met tientallen dependancies die ook overgezet moeten worden, en al helemaal als je met twee verschillende versies en/of distros werkt. Ja, je kunt al die dependancies weer opnieuw installeren, maar dat kun je ook met Windows software.
Overigens KAN het wel, maar het heeft alleen wat meer voeten in aarde, en kost het meer werk dan gewoon even de CD erbij pakken en opnieuw installen.
Programma instellingen kun je wel kopieren trouwens, dat hangt allemaal onder \Appdata\ tegenwoordig, en het is bijv. na installatie van Firefox enorm eenvoudig om al je instellingen, add-ons, etc in 1 keer te kopieren.
Ja, dat bedoel ik. Windows vraagt toch gewoon bij het installeren om de locatie van je oude data, of niet dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar.. Misschien heel dom he? Want ik heb het zelf ook nooit gebruikt.. Maar er zit toch zo'n wizardje altijd in? Vooraf op je Vista even allen back-uppen en wizardje in Windows 7 die alles op de goeie plek zet..? 'Instellingen overdragen' iets in die trant onder Bureau-accessoires?
Nie tstandaard tijdens de installatie maar zoiets zit er wel in.. Ik twijfel alleen aan hoe goed het uitgewerkt is maar dat is een tweede!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Windows vraagt toch gewoon bij het installeren om de locatie van je oude data, of niet dan?
Net zoals de Mac Migration Assistant zeg maar.
[ afbeelding ]
Klopt, maar dat is deels ook door de fabrikant. Office 2000 KAN bijvoorbeeld prima werken op Vista, alleen wil Microsoft dat je 2003 of nieuwer koopt, dus weigert Vista de installatie van 2000.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:50 schreef c0nd0r het volgende:
Als dat voor dit voorbeeld al opgaat, wat ik enigzins betwijfel, is dat zeker niet zo voor alle applicaties van de vorige eeuw of nieuwer nog zelfs!
Doe niet zo hysterisch. Er wordt helemaal niet getrolled of geflamed. Hooguit wat kritische vragen of opmerkingen, mag dat niet ofzo? Het is een discussieforum he.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:03 schreef popolon het volgende:
En ja hoor. Appleboys take over.
Natuurlijk mag dat. Maar het is wel opvallend dat MacOS fans echt een bepaalde drang hebben om al het negatieve van Windows aan te kaarten, en zelf helemaal geen Windows gebruiken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:06 schreef Tijn het volgende:
Doe niet zo hysterisch. Er wordt helemaal niet getrolled of geflamed. Hooguit wat kritische vragen of opmerkingen, mag dat niet ofzo? Het is een discussieforum he.
Installatie was hier ook razendsnel inderdaad, en heb zo'n beetje al mijn apps alweer geïnstalleerd. Loopt erg soepeltjes, en ik denk dat ook de laptop van mijn vrouw voorzien gaat worden van Windows 7.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:13 schreef popolon het volgende:
Schijnheil.![]()
Maar goed, ik heb 'm nu draaien, installatie was net wat meer dan 15 minuten.
Misschien is de reden dat ze geen Windows gebruiken het feit dat ze al die negatieve punten zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:46 schreef maartena het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Maar het is wel opvallend dat MacOS fans echt een bepaalde drang hebben om al het negatieve van Windows aan te kaarten, en zelf helemaal geen Windows gebruiken.
Absoluut. Ik gebruik dat alleen nooit..... Voornamelijk omdat die wizard ook de programmainstellingen overzet van programma's die ik niet meer van plan was om te installeren. Maar van wat ik begrijp werkt het verder inderdaad vrij goed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
Maar.. Misschien heel dom he? Want ik heb het zelf ook nooit gebruikt.. Maar er zit toch zo'n wizardje altijd in? Vooraf op je Vista even allen back-uppen en wizardje in Windows 7 die alles op de goeie plek zet..? 'Instellingen overdragen' iets in die trant onder Bureau-accessoires?
Maar is het dan echt nodig om Windows gebruikers ook nog eens te wijzen op die negatieve punten? Het valt me namelijk op dat jij, en sommige andere MacOS gebruikers ook voornamelijk om die reden Windows willen bediscussiëren: Kijk eens hier wat er allemaal fout aan is, en waarom een Mac beter is!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:48 schreef Tijn het volgende:
Misschien is de reden dat ze geen Windows gebruiken het feit dat ze al die negatieve punten zien.
Ik zeg nergens dat je beter een Mac kunt kopen dan Windows kunt gebruiken. Ik volg dit soort topics puur uit interesse en om bij te blijven bij de laatste ontwikkelingen. Daarom stel ik ook vragen. Dat ik het verder niet gebruik, lijkt me totaal niet relevant voor de discussie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar is het dan echt nodig om Windows gebruikers ook nog eens te wijzen op die negatieve punten? Het valt me namelijk op dat jij, en sommige andere MacOS gebruikers ook voornamelijk om die reden Windows willen bediscussiëren: Kijk eens hier wat er allemaal fout aan is, en waarom een Mac beter is!
Ik denk dat mensen daar gewoon niet op zitten te wachten. Problemen bespreken en een oplossing aandragen..... prima. Problemen bespreken en dan MacOS als de oplossing aandragen, of aangeven dat dat OS het WEL kan..... is geen constructieve bijdrage aan dit topic.
los van het feit dat je constatering juist is,gebruikt men heus wel Microsoft spul zoals Office. Daarnaast zullen ze in de Mac community altijd stiekum blijven doorzeuren over het negatieve van Windows zelfs als er geen reden toe is. Tis een beetje het Nederland-Duitsland syndroom. Het is nooit goed. Maar anderzijds bevestigen ze daarmee ook het beeld van de buitenwereld wat men over mac gebruikers in het algemeen heeft: nerdie,kortzichtig,extremistische trekjes en bekrompen in hun denkwijzequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:46 schreef maartena het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Maar het is wel opvallend dat MacOS fans echt een bepaalde drang hebben om al het negatieve van Windows aan te kaarten, en zelf helemaal geen Windows gebruiken.
nee, bij een upgrade wordt het meegenomen. maar bij een schone installatie moet je eerst even Windows Easy Transfer wizard gebruiken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Windows vraagt toch gewoon bij het installeren om de locatie van je oude data, of niet dan?
Net zoals de Mac Migration Assistant zeg maar.
[ afbeelding ]
wie heeft je avatar dan gemaakt ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je beter een Mac kunt kopen dan Windows kunt gebruiken. Ik volg dit soort topics puur uit interesse en om bij te blijven bij de laatste ontwikkelingen. Daarom stel ik ook vragen. Dat ik het verder niet gebruik, lijkt me totaal niet relevant voor de discussie.
M.a.w. het is een on-line CD/DVD back-up systeem en je zal zelf nog ergens een serial moeten kopen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:53 schreef popolon het volgende:
Eindelijk op de MS Technet site. Downloaden maar.
[..]
Nou goed, alles waar je een licentie voor hebt.
In mijn geval gaat 't via het Volume Licensing programma. Via m'n werk dus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
M.a.w. het is een on-line CD/DVD back-up systeem en je zal zelf nog ergens een serial moeten kopen?
Je krijgt idd geen licenties voor alle software, maar wel serials om te testen (zonder tijdslimiet). Tevens zitten er wat zaken die voor systeembeheerders handig zijn bij zoals 2 gratis supportcalls, managed newsgroups, chat-functie voor hulp bij het vinden van informatie omtrent je problemen (met MS software, niet je drank- of vrouwenproblemen dus).quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
M.a.w. het is een on-line CD/DVD back-up systeem en je zal zelf nog ergens een serial moeten kopen?
Ik ga terug naar een RC versie als ik vandaag geen drivers kan vinden......quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:34 schreef TeleluvR het volgende:
Dus misschien toch maar eerst even testen met een dualboot
De grote vraag is: Waarom wil je Vista bewaren? Zo veel verschil zit er niet tussen Vista en 7. Bij XP en Vista was het voor de hand liggender om dual-boot te gebruiken. Vooralsnog lijkt 7 gewoon op een (erg goed) getweakte Vista. Aangezien Surf doorgaans op zich laat wachten zou ik gewoon de RTM (schoon) installeren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:18 schreef TeleluvR het volgende:
Mijn laptop draait op moment Vista x64.
Voor Win7 wil ik toch wel graag met een schone installatie beginnen. Loont het de moeite om Vista alvast te vervangen door Win7 of toch liever dualboot? Is Vista later eventueel makkelijk te verwijderen en partities te schuiven?
Het idee zou zijn om de RTM te installeren en te re-armen totdat de versie van Surfspot uitkomt....
Vista bewaren zou zijn om bovengenoemde problemen te mijden...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:40 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
De grote vraag is: Waarom wil je Vista bewaren? Zo veel verschil zit er niet tussen Vista en 7. Bij XP en Vista was het voor de hand liggender om dual-boot te gebruiken. Vooralsnog lijkt 7 gewoon op een (erg goed) getweakte Vista. Aangezien Surf doorgaans op zich laat wachten zou ik gewoon de RTM (schoon) installeren.
Och daar was ik helemaal vergeten om te proberen.... bij deze directquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:43 schreef Kptelmo het volgende:
Ik heb zelf ook last gehad met Asus drivers (moederbord onderdelen voornamelijk). Uiteindelijk een kwestie van Compatability Modus gebruiken bij de Setup.exe van de drivers, dan omzeil je de Windows versie check van Asus. Mijn (Asus EN8800gtx) videokaart drivers heb ik nog niet geprobeerd omdat de ingebakken drivers voor NVidia kaarten vooralsnog prima werken.
zat de driver dan wel in de RC ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ga terug naar een RC versie als ik vandaag geen drivers kan vinden......
Nou voor zover ik weet wel.... ik ben vanacht over gegaan van de 7264 naar de 7600quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zat de driver dan wel in de RC ?
kan je niet gewoon de catalyst downloaden van http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspxquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou voor zover ik weet wel.... ik ben vanacht over gegaan van de 7264 naar de 7600
En nu kan ik mijn ati catalyst drivers niet meer installeren en wordt mijn graka alleen herkent als standaard VGA bla bla bla
Krijg exact hetzelfde probleem.... de ati manager installeert van alles, HDMI audi drivers etc maar mijn VGA blijft op standaard staan... ook na reboot.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kan je niet gewoon de catalyst downloaden van http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx
er staat ook een windows 7 driver bij voor 32 en 64 bit.
in device manager even standaard vga d'r uit gooien ? en opnieuw laten detecteren ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Krijg exact hetzelfde probleem.... de ati manager installeert van alles, HDMI audi drivers etc maar mijn VGA blijft op standaard staan... ook na reboot.
Ook allemaal al geprobeerd.... ik ben niet zo van de setups, en doe het liever via de update driver.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in device manager even standaard vga d'r uit gooien ? en opnieuw laten detecteren ?
of kiezen voor update driver en dan verwijzen naar de lokatie van de ati bestanden die geinstalleerd zijn door die driver ?
De vista x64 drivers zitten in hetzelfde bestand als die van windows 7 x64quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:27 schreef het_fokschaap het volgende:
dan lijkt me inderdaad de enige optie om de vista driver te installeren in compatibility mode.
probeer even de vista driver van de asus site zelf.
als je dat tenminste niet ook al geprobeerd had
Klopt, ga ik direct proberenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:26 schreef het_fokschaap het volgende:
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us
even linksboven je modelnummer invoeren AH3450
op die site staat volgens mij helemaal geen windows 7 driver.
Gelukt met een nog oudere Vista x64 driver.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klopt, ga ik direct proberen
Het is overigens de ati_862 driver die je dan downloadt, terwijl de andere de ati_863 was.
Je kunt met Technet letterlijk alle Microsoft producten downloaden + keys. Technet is bedoeld voor IT professionals die dingen willen testen etc..... Alleen "test" ik gewoon lekker lang.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:53 schreef popolon het volgende:
Eindelijk op de MS Technet site. Downloaden maar.
[..]
Nou goed, alles waar je een licentie voor hebt.
Bijna alles, Visual Studio is zo'n uitzondering. Wellicht dat er duurdere abo's zijn die het wel hebben, maar mijn Technet plus iig niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:12 schreef maartena het volgende:
[..]
Je kunt met Technet letterlijk alle Microsoft producten downloaden + keys. Technet is bedoeld voor IT professionals die dingen willen testen etc..... Alleen "test" ik gewoon lekker lang.
De keys zijn gewoon retail keys en blijven geldig.
Je kan hem ook verkleinen, volgens mij met rechtermuis-eigenschappen-iconen verkleinenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:22 schreef TeleluvR het volgende:
Windows 7 RTM bevalt tot zover goed. Wel even wennen aan de grote taakbalk, ik houd van klein. En twee apparaten zijn 'unknown devices' geen idee wat, want alles werkt...
Alles voelt vlot en 'snappy' aan, ben benieuwd hoe 7 na een weekje bevalt!
en een driver in compatibility mode installeren helpt ook niet ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:26 schreef popolon het volgende:
Een klein driver probleempje maar: 't LCD schermpje op de XPS m1730 doet 't niet.
Logitech heeft er nog niet de juiste drivers voor. Slackers!
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:56 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je kan hem ook verkleinen, volgens mij met rechtermuis-eigenschappen-iconen verkleinen
Veel verschil tussen de RC en de RTM zal er toch niet zijn? Ik draai de RC nu al weken zonder noemenswaardige problemen of dislikes.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:22 schreef TeleluvR het volgende:
Windows 7 RTM bevalt tot zover goed. Wel even wennen aan de grote taakbalk, ik houd van klein. En twee apparaten zijn 'unknown devices' geen idee wat, want alles werkt...
Alles voelt vlot en 'snappy' aan, ben benieuwd hoe 7 na een weekje bevalt!
Alleen bugfixes. Ik had met de RC een vervelende bug, dat als ik vanaf mijn werk met RDP inlogde, dat wanneer ik thuis kwam en weer inlogde, dat ie nog wel eens helemaal vast liep (geen enkele reactie, muis stil, etc) en dat lijkt nu opgelost te zijn in de RTM.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:18 schreef Aestivate het volgende:
Veel verschil tussen de RC en de RTM zal er toch niet zijn? Ik draai de RC nu al weken zonder noemenswaardige problemen of dislikes.
dat probleem heb ik nog steeds met de rtm.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:23 schreef maartena het volgende:
[..]
Alleen bugfixes. Ik had met de RC een vervelende bug, dat als ik vanaf mijn werk met RDP inlogde, dat wanneer ik thuis kwam en weer inlogde, dat ie nog wel eens helemaal vast liep (geen enkele reactie, muis stil, etc) en dat lijkt nu opgelost te zijn in de RTM.
Nieuwe dingen zul je niet vinden in de RTM t.o.v. de RC.
Even uit mijn hoofd, en ik vergeet vast een hoop.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:19 schreef TubewayDigital het volgende:
wat is nou het werkelijke verschil met Vista? Volgens mij 0.
Je vergeet DirectX 11quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:50 schreef maartena het volgende:
[..]
Even uit mijn hoofd, en ik vergeet vast een hoop.....Dual-monitor RDP (met client versie 7 die ook voor Vista en XP komt) Optimalisaties voor het booten van/werken op een SSD-Harddrive. (Defrag wordt dan uitgeschakeld, en een specifiek programma voor SSD drives kan dan worden gebruikt) Beter boot en shut-down prestaties. Een veel betere UAC Mogelijkheid tot digitale TV in MediaCenter (native QAM ondersteuning voor de VS iig) Ondersteuning voor Virtual Harddisks Ingebouwde ondersteuning voor het branden van .ISO images. Wallpapers "Slideshow" die om de zoveel tijd automatisch je wallpaper aanpast. Libraries in Explorer voor het makkelijk bij elkaar rapen van folders op verschillende media (bijv. een MP3 folder op je C: schijf en eentje op D: in dezelfde library stoppen) Taakbalk die veel beter te configureren en te onderhouden is.
[ afbeelding ]System Tray die veel beter te onderhouden is. Zitten wat nieuwe leuke Aero features in, zoals alle andere windows laten verdwijnen (minimaliseren) door degene waar je nu in werkt even heen en weer te schudden, en nog wat van dat soort geintjes. 48bit color mode voor HDMI aansluitingen als ik me goed herinner (voor BluRay etc) Er zitten een hele hoop codecs (zoals H.264) al ingebakken zodat je geen codec pack nodig hebt. Ondersteuning voor FireWire 1600 en 3200 zit al ingebakken, USB 3.0 komt nog. (USB 3.0 krijgt Vista ook, maar XP niet) Iets wat DirectAccess heet, in principe een VPN voor machines die onderdeel zijn van een bedrijfs domain, alleen moet de domain controller dan ook wel 2008 R2 zijn....
EN natuurlijk voor de KLB en ONZ topics het allebelangrijkste:EEN NIEUWE PAINT!
[ afbeelding ]
Google te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:19 schreef TubewayDigital het volgende:
Ja klopt, ze hebben er een nieuw doosje omheen gedaan en verkopen het nu als een nieuw OS, maar stiekem is het gewoon hetzelfde, en zitten ze vanaf de eerste Beta technici en professionals voor de gek te houdenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:19 schreef TubewayDigital het volgende:
Dat deden ze toch ook met XP-->Vista?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja klopt, ze hebben er een nieuw doosje omheen gedaan en verkopen het nu als een nieuw OS, maar stiekem is het gewoon hetzelfde, en zitten ze vanaf de eerste Beta technici en professionals voor de gek te houden
Sterker nog, we werken stiekum nog met 3.11.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat deden ze toch ook met XP-->Vista?
'quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat deden ze toch ook met XP-->Vista?
Verdomme, ik wist hetquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sterker nog, we werken stiekum nog met 3.11.
Onder de motorkap is het een compleet nieuw OS.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja klopt, ze hebben er een nieuw doosje omheen gedaan en verkopen het nu als een nieuw OS, maar stiekem is het gewoon hetzelfde, en zitten ze vanaf de eerste Beta technici en professionals voor de gek te houden
Dat icm met het nieuwe 'Knipprogramma' voor screenshotsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:50 schreef maartena het volgende:
EN natuurlijk voor de KLB en ONZ topics het allebelangrijkste:EEN NIEUWE PAINT!
[ afbeelding ]
Neuh, uiteraard voelt het niet aan als een XP, dat is ondertussen 2 OS'en geleden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:27 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het nog maar mager op mijn HP laptop. Het voelt zeker niet aan als XP, hooguit een snelle Vista. Maar dat was niet zo moeilijk. Niet dramatisch hoor, maar ik heb geen jubel en juich ervaring. Vraag me af wat er van de performance overblijft na een jaartje vervuiling.
Dat was inderdaad ook een van mijn ervaringen. Ik had een VM geinstalleerd met Win7, met het idee, laat ik hem eens lekker helemaal voltrappen met allemaal bullshit, kijken hoe hij daarmee omgaat. En ik moet zeggen, dt is mij harstikke meegevallen. Wel iets verschil, maar toch beter dan XP/Vista met dezelfde stapel aan bullshit-apps.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, uiteraard voelt het niet aan als een XP, dat is ondertussen 2 OS'en geleden.
Moet wel zeggen dat vooralsnog 7 lekker snel blijft na install van hoop software e.d. Wilde XP soms nog weleens opbreken
Ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:39 schreef iBolt het volgende:
Even een vraagje...
Ik heb bij me laptop (pas gekocht) zat Windows Vista Business 32bit. Nu heeft Toshiba, waarvan me laptop dus is, zo'n upgrade programma. Nu wil ik alleen niet de Windows 7 Professional 32bit maar 64bit versie... Maar ik krijg de 32bit dus geleverd.
1. Nu heb ik mij laten vertellen dat je met de key die bij Win7 Prof erbij zit dat ik die zowel voor 32bit als 64bit kan gebruiken... Klopt dit?
2. Kan mijn laptop uberhaupt 64bit OS draaien? De processor die in de laptop zit is een "Intel® Centrino® 2 with vPro™ technology featuring Intel® Core™2 Duo processor P8600".
Okquote:
En dat kan gewoon van de microsoft website neem ik aanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:25 schreef borisbanaan het volgende:
Een OEM x64 Windows 7 cd downloaden. Dus geen wazige warez versie, maar gewoon de OEM cd. Deze vraagt tijdens de installatie netjes om je key, die je gewoon kunt gebruiken van je 32bits versie. Voila, geactiveerd
Ja. Als je een geschikt abonnement hebt daarvoor. Pluk hem anders gewoon van usenet of torrents.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:38 schreef iBolt het volgende:
[..]
En dat kan gewoon van de microsoft website neem ik aan?
Hoe bedoel je geschikt abonnoment? Ik zou hem liever gewoon via ms krijgen dan via usenet of torrent.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja. Als je een geschikt abonnement hebt daarvoor. Pluk hem anders gewoon van usenet of torrents.
Want? Daar zit geen verschil in hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:52 schreef iBolt het volgende:
[..]
Hoe bedoel je geschikt abonnoment? Ik zou hem liever gewoon via ms krijgen dan via usenet of torrent.
Waarom specifiek Ultimate? Als thuisgebruiker betaal je meestal veel te veel met deze versie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vind het echt dom dat je maar 1 productkey p computer mag gebruiken...
Want ik heb 3 computers thuis; waarom doen ze niet 3 per pack. Waardeloze zooi.
Ik ben van plan om de Ultimate te kopen...
nope oktober dacht ik alquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Officieel komt Windows 7 pas volgend jaar uit toch?
Een collega die een net een Sony Vaio had gekocht had er een bon bij voor gratis upgrade naar Win7, beschikbaar rond 22 okt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nope oktober dacht ik al
Bij usenet (of torrents) even letten of er Technet of MSDN in de titel staat. Dan heb je (met 95% zekerheid) de iso die van Microsoft afkomstig is. Downloaden gaat dan ook sneller (bij mij: Usenet 25Mbit/s vs Microsoft (max. 8Mbit/s).quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:52 schreef iBolt het volgende:
[..]
Hoe bedoel je geschikt abonnoment? Ik zou hem liever gewoon via ms krijgen dan via usenet of torrent.
Zal de final release ook op MSDNAA worden uitgebracht op 22 oktober, of hangt dit van je MSDNAA admin af hoe snel hij het beschikbaar stelt?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:20 schreef c0nd0r het volgende:
De enterprise serial is ook te krijgen via MA3D/MSDNAA
Specs valt toch wel mee? Hij draait prima op m'n netbookje...quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:08 schreef tomic het volgende:
[..]
Zal de final release ook op MSDNAA worden uitgebracht op 22 oktober, of hangt dit van je MSDNAA admin af hoe snel hij het beschikbaar stelt?
MA3D is toch hetzelfde als MSDNAA?
* tomic vind windows 7 RTM echt heerlijk werken , het is heel snel, ik wacht ook nu nog even met het aanschaffen van een SSD. Gewoon omdat het nu al zo snel loopt. Ik denk overigens dat er nog weinig XP''ers overstappen: je specs moeten nl. wel goed zijn en de herinneringen aan Vista zitten nog vers in het geheugen.
Gewoon Avastquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:32 schreef Jarno het volgende:
Welke (gratis) virusscanner kan ik gebruiken icm W7?
AVG had dacht ik al een gratis versie, weet alleen niet of die nog beta is of nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:32 schreef Jarno het volgende:
Betaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
AVG had dacht ik al een gratis versie, weet alleen niet of die nog beta is of niet
Ja, volgens mij heb ik nog ergens zo'n beta gedraaid, maar weet het niet zeker. Thuis weet ik meerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Beta
Hier draait al een hele tijd versie 8.5 inmiddels.
quote:
binnenkort gratis Microsoft Security Essentials, tot dan AVG of Avastquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:32 schreef Jarno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |