maar je kunt het natuurlijk altijd in compatibility mode proberen of de XP Virtual PC gebruiken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:42 schreef maartena het volgende:
[..]
Die doet het ook al slecht op Vista. En aangezien Maxis voor Vista geen fix heeft, verwacht ik deze ook niet voor 7.
Nou.... Windows 7 is weinig meer dan Vista+ hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:58 schreef Tha_Duck het volgende:
Windows Vista Wederom troep, een snel gemaakt product tussendoor
Windows 7 Goed product
Misschien staat die pack er dan al op? Kijk eens bij region & language?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik heb Windows 7 Enterprise 64-bit in het Engels (met een key van MA3D). Hoe kan ik op een legale manier een language pack installeren om hem in het Nederlands te krijgen? Volgens Microsoft zelf zou het bij de optional installs onder Windows Update moeten staan, maar daar vind ik niets.
Nope.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:43 schreef Washington het volgende:
[..]
Misschien staat die pack er dan al op? Kijk eens bij region & language?
Ja, daar heb je dus een language pack voor nodig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:48 schreef Washington het volgende:
http://www.mydigitallife.(...)em-and-new-accounts/
Tsja, maar het is niet voor mij. Het is gelukt trouwens, alles is in het Nederlands.quote:
Aha.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Tsja, maar het is niet voor mij. Het is gelukt trouwens, alles is in het Nederlands.
Die vergat ik bewust. Net als Windows NT. Dat waren echt zakelijke OS'en die je bij het gros van de mensen thuis niet echt tegenkwam. Wel nam ik 3.11 mee, die je juist wel weer tegenkwam. Maar de tijd van verschillende OS'en voor thuis en zakelijk is al een tijdje achter ons.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:48 schreef maartena het volgende:
Je vergeet ook in je betoog Windows 2000. Ook dat was een goed stabiel OS.... maar slechts anderhalf jaar later kwam Windows XP.
Windows 7 MUI Dutch NL RTMquote:
Ok thx.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Windows 7 MUI Dutch NL RTM
Ik zie em nog niet op mijn Technet account.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:50 schreef Saekerhett het volgende:
Vandaag (de 21e) zou toch de Nederlandse versie van Windows 7 op MSDN etc. verschijnen?
Draai zelf ook Engels nu, maar voor de rest van het huishoudenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik zie em nog niet op mijn Technet account.
Wel het Language Pack.
Ik zit er verder niet zo mee, ik draai al vanaf Windows 3.11 uitsluitend in het Engels, vindt de Nederlandse versie van Windows alleen maar vervelend eigenlijk.
Draai al 5 jaar engels. De rest van m'n software is toch al engels; uniformiteit dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Draai zelf ook Engels nu, maar voor de rest van het huishouden
maar als de ultimate of enterprise in engels geïnstalleerd hebt, kun je toch gewoon dat language pack gebruiken om hem nederlands te maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik zie em nog niet op mijn Technet account.
Wel het Language Pack.
Ik zit er verder niet zo mee, ik draai al vanaf Windows 3.11 uitsluitend in het Engels, vindt de Nederlandse versie van Windows alleen maar vervelend eigenlijk.
Gedraag je Geqxonquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:57 schreef Geqxon het volgende:
Kun je het niet gewoon in het configuratiescherm wijzigen naar Engels?
Bij de mij is de reden eigenlijk meer het oplossen van problemen. Het intypen van engelse foutmeldingen in Google levert heel wat meer oplossingen dan in het nederlands.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:24 schreef Washington het volgende:
[..]
Draai al 5 jaar engels. De rest van m'n software is toch al engels; uniformiteit dus.
Dat kan prima, nadat ja het language pack hebt gedownload.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:57 schreef Geqxon het volgende:
Kun je het niet gewoon in het configuratiescherm wijzigen naar Engels?
alleen als het enterprise of ultimate is ja.. anders moet het met een tooltje of je moet de MUI slipstreamen op de installatie dvdquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:29 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat kan prima, nadat ja het language pack hebt gedownload.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |