quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:50 schreef Dragorius het volgende:
Con-theo's en scep? Lastig om die woorden inderdaad te verkleinen, ik vind het wel betere woorden met veeeeel minder negatieve smaakjes eraan.
Met of zonder smilies, die termen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:54 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
laat me even malen, later vandaag kom ik met een voorstel.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:00 schreef Exoteria het volgende:
en vanwelleer... je dient je voorstel toch wel in drievoud in hè.
Om diezelfde reden heb ik tot nu toe ook altijd nog van die term gebruik gemaakt. "Debunkers" vond ik alleen wel negatiever klinken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:00 schreef Exoteria het volgende:
om het "af" te maken, moet het sceptische helemaal uit de naam.
Dat is interpreteerbaar als: de "believer" is per definitie niet skeptisch.
Je hebt ook "believers" die wel skeptisch zijn en alles van binnen en buiten bekijken alvorens iets als persoonlijke waarheid te accepteren.
Die zijn dan in zekere zin ook skeptisch, maar (gegrond of ongegrond) hij zag reden tot het aannemen van de theorie, die sommige anderen (nog) niet aangenomen hebben.
Begrijp ik, maar van de believers-kant kwamen geluiden dat men die term niet prettig vond.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Gelovers in complotten staan sceptisch tegenover de mediarealiteit en de politieke realiteit.
Dat zijn dus ook sceptici.
Laten we niet verzanden in teveel regeltjes en dat soort dingen. Ik zie nu al de politie tendens zoals ik die een paar dagen terug voorspelde. Dit verzandt uiteindelijk in dat jet een persoon die zwart is niet zwart meer mag noemen en meer van die politiek correcte dingen.
Mods, grijp gewoon in wanneer men zonder respect reageert en idd met termen als aluhoedjes aan komt zetten. En laat het daarbij.
Wees gewoon flexibel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar van de believers-kant kwamen geluiden dat men die term niet prettig vond.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:09 schreef vanwelleer het volgende:aanhangers en twijfelaars tegenstanders?
Is 'm ook nog niet.... pffff
Veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Wees gewoon flexibel.
Ik zou hier wel een paar dagen willen modden. Heb een aanbod gehad om voor een ander forum te modden. Kan ik gelijk oefenen en kijken of het me aanstaat.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
mediarealiteit en de politieke realiteit.
Het zou me verbazen als dat niet zo wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:54 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
laat me even malen, later vandaag kom ik met een voorstel.
Begrijp ik, maar ik wenste je veel plezier met het aanbod dat je had gekregen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je me hier laat oefenen
Jawel, want je bent moderator.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar ik wenste je veel plezier met het aanbod dat je had gekregen!
Verder denk ik niet dat ik als moderator zijnde die blijkbaar gemist kan worden en geen ene fuck voor BNW heeft betekend je op dat terrein verder kan helpen, sorry!
Een soort van moderator stage in BNW?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je me hier laat oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |