ja, leuk midden op kantoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij, maken gaan.
[..]
Kan het je niet aandoen, dan wil jij ook.
Ja daar ben ik wel weer een keer aan toe.quote:
Helaas nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tally komt naar je toe deze zomer?.
En geen hoofdpijn of buikpijn?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
Een 500ml bak ijs op.Voel mijn wangen niet meer.
Lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
Een 500ml bak ijs op.Voel mijn wangen niet meer.
Met de T van Tally op het eind?quote:
Nee want dan had ik die er aan geplaktquote:
Het zou niet de eerste keer zijn dat je een dankbaar inkoppertje voor mij overhield.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee want dan had ik die er aan geplakt
We spreken af ja maar of jij naar mij toekomt met je show is nieuws voor mijquote:
Ik ben de beroerdsTe niet Lidquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat je een dankbaar inkoppertje voor mij overhield.
Tuurlijk kom ik naar je toe en wil best een showtje weggeven hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We spreken af ja maar of jij naar mij toekomt met je show is nieuws voor mij
Deal!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdsTe niet Lid
[..]
Tuurlijk kom ik naar je toe en wil best een showtje weggeven hoor
nog steeds benieuwd isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:25 schreef Schrijfkloon het volgende:
* Schrijfkloon heeft weer een geil verhaaltje up her sleeve
Dus. Die ga ik zo maar eens posten.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow ik heb vandaag best wel gewerkt terwijl ik eig naar huis zou gaan
Netjes!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow ik heb vandaag best wel gewerkt terwijl ik eig naar huis zou gaan
Lief dat je vraagt.quote:
Tagliatelle ? Beetje kip bakken met wat pesto en knoflook, Tagliatelle koken en geheel serveren met pestoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:07 schreef Gloei het volgende:
Ja nu nog uitgenodigd worden én een goed salaris aangeboden krijgen én aangenomen worden én me er ook nog fijn bij voelen. Maar goed, veeleisendheid is ook weer niet erg handig enzo
Hm. Wat zal ik eens gaan eten vanavond?
Kennen wij elkaar?quote:
Hmm, klinkt lekker, al eet ik haast nooit visquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:14 schreef Gloei het volgende:
Tagliatelle zou kunnen, maar ik eet maar 1 dag in de week vlees en gisteren heb ik bij vriendinnetjes entrecote gegeten.. Dussss dat zou dan al tagliatelle met vis worden.
Maar pasta is wel een strak plan. Ik weet het al: fusilli of tagliatelle met spinazie a la creme, roomkaas, knoflook, lekker veel champignons en uitjes.
Niet eens op de motor?quote:
Ah, op die manierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:38 schreef Gloei het volgende:
@Ado: niet rechtstreeks, maar heb je al wel af en toe voorbij zijn komen in deze SC
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, op die manier![]()
Je noemde me "Ado" en dat doen voornamelijk alleen "intimi" hier
Intimi ado?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, op die manier![]()
Je noemde me "Ado" en dat doen voornamelijk alleen "intimi" hier
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:44 schreef Belsezar het volgende:
Straks gebakken aardappeltjes met tijm en blokjes pancetta en champignons samen met een rib-eye steak met rode wijn saus
Wel een werk maar man wat gaat dat lekker worden!
klinkt goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:44 schreef Belsezar het volgende:
Straks gebakken aardappeltjes met tijm
ff google opquote:en blokjes pancetta
quote:en champignons
quote:samen met een rib-eye steak
geen ideequote:met rode wijn saus
Klinkt zeker niet verkeerdquote:Wel een werk maar man wat gaat dat lekker worden!
Jij altijd, hoe laat ben je hier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |