Nee, om bovenop te zitten voor de foto'squote:
Had ik ook niet van je verwacht. Daarom viel het me ook zo tegenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, om bovenop te zitten voor de foto's.
Tssss. Alsof ik zo gemeen zou zijn....
En toch ging je daarvan uit terwijl je L kent? Kan niet he Tquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Had ik ook niet van je verwacht. Daarom viel het me ook zo tegen
Ik weet hetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En toch ging je daarvan uit terwijl je L kent? Kan niet he T
Nou of L dat wilt geen idee. Je beseft je fout gelukkig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou of L dat wilt geen idee. Je beseft je fout gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms best leuk iddquote:
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
jou in de hoek leek me wel watquote:
Oooooooooooooooooowh.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jou in de hoek leek me wel wat
ik ga zelf niet in de hoek staan
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooowh.
En dan? Wat ben je dan van plan?
quote:
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha, nu welik ga zo in de trein maar eens een verhaal schrijven
nja dan moet ik het misschien achter een computer doen. dat wordt woensdag avondquote:
Dan moet ik wel erg lang wachten hoor!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja dan moet ik het misschien achter een computer doen. dat wordt woensdag avond
sorry... maar.... smachten is fijn.... las ik vandaag nog ergens van jequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet ik wel erg lang wachten hoor!
O ja zeker. Maar niet te langquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sorry... maar.... smachten is fijn.... las ik vandaag nog ergens van je
Dat is geen bijzonder origineel plekje. En afhankelijk van je stoel ook niet noodzakelijk comfortabel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja dan moet ik het misschien achter een computer doen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is geen bijzonder origineel plekje. En afhankelijk van je stoel ook niet noodzakelijk comfortabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |