Degelijke Duitse kwaliteit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lidl.. wat had je dan verwacht?!
Neequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En waarom koop je niet meteen zo'n stokbrood met kruidenboter er al in? Smaakt beter en is minder moeite.
recessie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En waarom koop je niet meteen zo'n stokbrood met kruidenboter er al in? Smaakt beter en is minder moeite.
Die dingen zijn niet te vreten man.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:59 schreef fathank het volgende:
Net zoals roomboter. De eerste roomboter die smeerbaar is vanuit de koelkast moet ik nog vinden. Gezouten roomboter
Die dingen zijn nog geen 0,40¤quote:
Dat zeg ik, crisis.quote:
die zijn meesterlijk lekkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geciteerd voor de waarheidquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Altijd als zoiets erop staat toch maar even 5 min van te voren uit de koelkast halenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:40 schreef DeHangui het volgende:
Moggel.
Ik zo stokbroodje in de oven doen. Is heerlijk smorgens. Pak de kruidenboter, kijk op de verpakking of het nog goed is, staat er: DIRECT SMEERBAAR UIT DE KOELING.
Bullshit!1
Het doen vanalles, maar smeren ho maar!
Klacht: Lidll
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:41 schreef DemonRage het volgende:
Dan pak je dat blok kruidenboter uit het kuipje en snijd je er met de kaasschaaf plakjes van.
RESTECTPA VOOR LIDLLquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gemaakt door mensen met grote neuzen in arbeiderskampen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |