Het is buiten fucking warm en jij zit series te downloaden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef TNA het volgende:
Klacht: 'liefhebbers' van series die klagen over de Nederlandse tv en nooit iets downloaden.
Fok!kers zijn schuw.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:43 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Het is buiten fucking warm en jij zit series te downloaden?
moet je dan naast je pc blijven zitten terwijl het bezig is met downloaden...????quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:43 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Tijdens het downloaden kan je makkelijk andere dingen doen hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:43 schreef willempjewever het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:00 schreef Salvad0R het volgende:
Series!!!
Leuk zeg, oneindige plotten kijken, met als bedoeling je brein te wassen.
1) Er staat nergens dat ik dat nu doe, 2) Jij staart altijd uren naar je beeldscherm terwijl je downloadt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:43 schreef willempjewever het volgende:
[..]
-> TRUquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:00 schreef Salvad0R het volgende:
Series!!!
Leuk zeg, oneindige plotten kijken, met als bedoeling je brein te wassen.
Ja manquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:04 schreef TNA het volgende:
[..]
1) Er staat nergens dat ik dat nu doe, 2) Jij staart altijd uren naar je beeldscherm terwijl je downloadt?
[..]
-> TRU
Nu ja, ik fap er ook weleens op los als mijn upload maximaal is, maar dat hoeft geen uren te duren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:07 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ja man, beetje aftrekken enzo van mijn EINZ!!#ER snelheid
http://www.usatoday.com/l(...)-helps-hollywood.htmquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:04 schreef TNA het volgende:
[..]
1) Er staat nergens dat ik dat nu doe, 2) Jij staart altijd uren naar je beeldscherm terwijl je downloadt?
[..]
-> TRU
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
http://www.usatoday.com/l(...)-helps-hollywood.htm
Pentagon provides for Hollywood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |