Nee, 59 dus. Een normaal aantal dus.quote:
Waar zijn die overige 16 voor dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, 59 dus. Een normaal aantal dus.
Die zijn in onderhoud of worden gebruikt voor opleidingen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waar zijn die overige 16 voor dan?
Is Andy daar vandaag alweer geweest!?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:11 schreef Nesle het volgende:
Lekker dagje op het water geweest, en weer genoeg onkukels gezien in Giethoorn die niet kunnen varen. Wat een grap om daar even naar te kijken
Shit, voor ik het vergeetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:11 schreef Nesle het volgende:
Lekker dagje op het water geweest, en weer genoeg onkukels gezien in Giethoorn die niet kunnen varen. Wat een grap om daar even naar te kijken
Huh! Ik was daar toch vorig jaar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:11 schreef Nesle het volgende:
Het is in Giethoorn denk ik een soort Groundhogday achtige setting. Die dag van vorig jaar gebeurd daar steeds opnieuw.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is Andy daar vandaag alweer geweest!?
Hahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Huh! Ik was daar toch vorig jaar?
Groundhogday. Schitterende maar toch zwaar ondergewaardeerde film.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is in Giethoorn denk ik een soort Groundhogday achtige setting. Die dag van vorig jaar gebeurd daar steeds opnieuw.....
Da's raar. Ik hoor Giethoorn nooit tijdens de file meldingen van de ANWB.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha
Zo zag het er vandaag ongeveer uit, maar dan iets minder druk:
[ afbeelding ]
Zo zag het er vorig jaar ook uit. Idd maar ik zie geen sportschoolfiguren in Lacoste polo's....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha
Zo zag het er vandaag ongeveer uit, maar dan iets minder druk:
[ afbeelding ]
Echt een hele leuke film idd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Groundhogday. Schitterende maar toch zwaar ondergewaardeerde film.
Patser.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo zag het er vorig jaar ook uit. Idd maar ik zie geen sportschoolfiguren in Lacoste polo's....
Het is echt verschrikkelijk om dan te varen, ik ga echt nooit met onze boot in die grachtjes als het warm en druk is, je boot gaat eraan!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo zag het er vorig jaar ook uit. Idd maar ik zie geen sportschoolfiguren in Lacoste polo's....
Ik wilde het niet zeggenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggenmaar dacht het wel
![]()
Ik voel een rituele verbranding aankomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb er 1 welgeteld..... en inderdaad er lopen te veel foute figuren in....... die veel in de sportschool komen.....
Ben het ook wel hoor.... Maar ik ben wel ondeugend dus dat maakt weer wat goed toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggenmaar dacht het wel
![]()
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |