Op een dag doe je het gewoon. Omdat je dan genoeg hebt gehad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, maar ik ga ook stoppen hoor. Ik weet alleen nog niet wanneer en hoe. Maar ooit stop ik.
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben het er wel weer over als ik -bijna- klaar ben met studeren.![]()
Straks is hij helemaal niet zo zeker van ons ofzo. Ik wil hem in elk geval niet onder druk zetten of afschrikken.
Nee, hij zegt ook zelf wel van dat er eerst een groter huis moet komen. En hij is daar wel heel duidelijk in, dat dat met mij is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat laatste lijkt me goed, maar ik zou hierdoor niet gaan twijfelen over jullie hoor!
![]()
Dan kun je beter gewoon nog even wachten
Wel een goeie eigenschap voor een maatschappelijk werkster!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef Soempie het volgende:
En ik vind mezelf ook altijd irritant bij zulke topics. Ik kan het gewoon niet loslaten.En dan ben ik dus net zo'n grote wijsneus en betweter.
Ah gelukkigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, hij zegt ook zelf wel van dat er eerst een groter huis moet komen. En hij is daar wel heel duidelijk in, dat dat met mij is.![]()
Dus komt allemaal wel goed. Geduld is een schone zaak.
![]()
Jij ook kinderwensen Cobra?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
Ik voorspel een AKQSC Babyboom over een jaar of twee.
Dat (nog) niet. Ik deel jouw standpunt.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah gelukkig
En een huis dat groot genoeg is, is wel een voorwaardeMaarja, in dit huis is een kamertje dat nog de baby-aankleding heeft die de vorige bewoonster eraan heeft gegeven
Dus verleidelijk....
Oh, en vrienden die zelf kindjes hebben/krijgen en zeggen dat wij ook maar snel speelmaatjes moeten gaan maken helpt natuurlijk ook niet
"Zij die sterven gaan, groeten U" is misschien passender?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net met mn moeders auto een stoeprand geraakt, velg onder de krassen en ik hoor mn vader net thuiskomen, ik ga even een gezellige conversatie aan, whish me luck
Ach, zo erg is het hopelijk nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Zij die sterven gaan, groeten U" is misschien passender?
Ja inderdaad. Ja als de juiste vrouw in mijn leven is wil ik wel trouwen en kinderen uiteraard. Dus ga ik zo maar eens boodschappen doen.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat (nog) niet. Ik deel jouw standpunt.
Maar je weet maar nooit. Als de juiste vrouw je op de juiste wijze in de ogen kijkt en het vraagt...... wie weet.
ai.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net met mn moeders auto een stoeprand geraakt, velg onder de krassen en ik hoor mn vader net thuiskomen, ik ga even een gezellige conversatie aan, whish me luck
Tussen de bonuskaart en het afrekenen door je kans grijpen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ja als de juiste vrouw in mijn leven is wil ik wel trouwen en kinderen uiteraard. Dus ga ik zo maar eens boodschappen doen.....
Ben je muzikaal? Zo ja dan komen Cobra en Ik je wel beschermen.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het hopelijk niet
Trouwenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ja als de juiste vrouw in mijn leven is wil ik wel trouwen en kinderen uiteraard. Dus ga ik zo maar eens boodschappen doen.....
Ik ben de trotse bezitter van een zgan basgitaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben je muzikaal? Zo ja dan komen Cobra en Ik je wel beschermen.....
Op mijn knieën en dan de ring maar gelijk te voorschijn halen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tussen de bonuskaart en het afrekenen door je kans grijpen.
whish ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Een nibbitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op mijn knieën en dan de ring maar gelijk te voorschijn halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |