Polyvalent, ja?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij is echt multitalented, nietwaar?
Dat heb je fout. Ik heb geen sigaretten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je had eerst moeten antwoorden en daarna pas naar je sigaretten moeten zoeken.
Een shagroker dus?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heb je fout. Ik heb geen sigaretten.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
rammelende eierstokken
![]()
Ouder(s) <-- daar verder
quote:
Misschien had ik dat ook wel moeten doen.... was per dag ¤ 9,- kwijt op het laatst.... Pafte er zo 2 pakjes Marlboro's doorheen....quote:
Lijkt mij idd het beste voor de performance van de AKQSCBand.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik doe wel het management en de beveiliging samen met Cobra.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
We waren aan het grappen over hoe onze kindjes zouden zijn geloof ik. Of we hadden het over het kindje van onze vrienden, ik weet het niet meer... Maar ik wilde het er perse over hebben want ik merk dat mn vriend af en toe een opmerking over kinderen maakt waardoor bij mij meteen de hormonen gaan gierenDus ik heb hem op de man af gevraagd of hij al kinderen zou willen (puur voor zichzelf, niet afhankelijk van hoe onze situatie nu is) en hoe hij dat voor zich zag.
Nou, hij zou best kinderen willen nu, maar het leek hem (en mij ook) nog wat vroeg in onze relatie, maar we dachten allebei dat het over een jaartje wel prima zou zijn![]()
Ik ook maar we hebben wel verstand van zaken en veiligheid. Plus dat jij een glock en uzi hebt...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt mij idd het beste voor de performance van de AKQSCBand.![]()
Ik ben erg a-ritmisch.
Ik heb vorige week nog ¤9,92 betaald voor 5 pakjes zware Van Nelle.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien had ik dat ook wel moeten doen.... was per dag ¤ 9,- kwijt op het laatst.... Pafte er zo 2 pakjes Marlboro's doorheen....
Wow dat is niet zo duur..... Buitenlandse connecties?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog ¤9,92 betaald voor 5 pakjes zware Van Nelle.
Maar het beste schijnt helemaal niet roken te zijn
quote:
En dankzi de Luchtmacht kan de band ook een mooie opkomst bij concerten maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook maar we hebben wel verstand van zaken en veiligheid. Plus dat jij een glock en uzi hebt...
Belasting vrij inkopen tijdens oefeningen in het buitenland. Of collega's die dat voor je doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow dat is niet zo duur..... Buitenlandse connecties?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dankzi de Luchtmacht kan de band ook een mooie opkomst bij concerten maken.
Tsja dan zou ik ook nog wel roken denk ik...... Maar ik ben wel blij dat ik gestopt ben.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Belasting vrij inkopen tijdens oefeningen in het buitenland. Of collega's die dat voor je doen.
We hebben het er wel weer over als ik -bijna- klaar ben met studeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dom!!!
Nog 3 jaar, dat is toch nog heel lang!Gewoon een keertje vragen, wanneer hij ze dan zou willen. Misschien bedoelde hij dat hij voor zn dertigste kinderen (dus echt meervoud) wilde hebben
dat lijkt me wel wat kort dag, maar de eerste voor die tijd? Moet kunnen toch....?
Oh, maar ik ga ook stoppen hoor. Ik weet alleen nog niet wanneer en hoe. Maar ooit stop ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tsja dan zou ik ook nog wel roken denk ik...... Maar ik ben wel blij dat ik gestopt ben.....
Nogal wiedes.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, maar ik ga ook stoppen hoor. Ik weet alleen nog niet wanneer en hoe. Maar ooit stop ik.
Ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk dat die meid in R&P nu beledigd een borrel zit te drinken Soempie
Zag je dat in dr profiel? 1981, ze is nauwelijks ouder dan jij maar ze klinkt alsof ze zelf 50 is en 3 kinderen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |