Dan kunnen we samen zingenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
MaJo kan goed zingen, weet ik uit ervaring
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je zingt in een koor toch?
jij had dus eigenlijk de Sopranoaward moeten winnen...![]()
Ik doe wel het management en de beveiliging samen met Cobra.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Asmodian op de bass-gitaar, DiabloSam (m'n broertje) op de drums, wie van de AKQ(SC) speelt nog meer een instrument?
Straks hebben we echt een band zeg.....quote:
Je broertje is geen SC'er hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Asmodian op de bass-gitaar, DiabloSam (m'n broertje) op de drums, wie van de AKQ(SC) speelt nog meer een instrument?
Ah LadyBlack als de vrouwelijke Jack Johnson?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
Gitaar heb ik ook een tijdje gespeeld, maar nooit het doorzettingsvermogen gehad om goed te oefenen, en dus nooit echt goed leren spelen... ik kan wat akkoorden aanslaan, en noten lezen wil dus ook wel, maar verder....
Ik zou echt graag bij een kampvuur evergreens willen kunnen spelen
En piano wil ik ook heel graag lerenmaar dan wil ik ook een mooie piano thuis hebben
Ik hoop niet dat je vier hoog zonder lift woont dan.....quote:
Wel eenhoog zonder lift, en mn vriend heeft al gezegd dat ie een piano hier niet naar boven sleeptquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je vier hoog zonder lift woont dan.....
Goed. Ik maak me weer eens druk om mensen op Fok! in R&P, terwijl ik beter eens m'n boeken open kan gaan slaan.quote:
Nou dat is lekker lief van hem..... Je mag hem wel bij mij neerzetten..... Vind je vriend dat wel goed?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wel eenhoog zonder lift, en mn vriend heeft al gezegd dat ie een piano hier niet naar boven sleept![]()
![]()
Dat wil ik ook.quote:
Suzukimethode.... harde leerschool maar ze worden wel net zo goed als Alicia Keys.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.![]()
Alleen weet ik nu al dat ik het toch nooit ga leren.Later als ik kinderen heb dwing ik ze gewoon op muziekles.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed. Ik maak me weer eens druk om mensen op Fok! in R&P, terwijl ik beter eens m'n boeken open kan gaan slaan.Maar sommige mensen kunnen echt het bloed onder m'n nagels vandaan halen, met alleen maar wat posts.
[ afbeelding ]
![]()
Hoe is het bij jou?
Je komt wel uit een reislustige familie volgens mij?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha idee. Ik ga bij wijze van verrassing mijn grote broer van schiphol halenHeb hem nu een paar maanden niet gezien. Hopen dat het wel snel gaat, want vanavond komt ook het meisje eten dat ook naar Knox gaat volgend jaar
Jep. Hij werkt bij het Belfast Community Circus en woont derhalve ook in Belfastquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je komt wel uit een reislustige familie volgens mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |