Dan kunnen we samen zingenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
MaJo kan goed zingen, weet ik uit ervaring
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je zingt in een koor toch?
jij had dus eigenlijk de Sopranoaward moeten winnen...![]()
Ik doe wel het management en de beveiliging samen met Cobra.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Asmodian op de bass-gitaar, DiabloSam (m'n broertje) op de drums, wie van de AKQ(SC) speelt nog meer een instrument?
Straks hebben we echt een band zeg.....quote:
Je broertje is geen SC'er hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Asmodian op de bass-gitaar, DiabloSam (m'n broertje) op de drums, wie van de AKQ(SC) speelt nog meer een instrument?
Ah LadyBlack als de vrouwelijke Jack Johnson?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
Gitaar heb ik ook een tijdje gespeeld, maar nooit het doorzettingsvermogen gehad om goed te oefenen, en dus nooit echt goed leren spelen... ik kan wat akkoorden aanslaan, en noten lezen wil dus ook wel, maar verder....
Ik zou echt graag bij een kampvuur evergreens willen kunnen spelen
En piano wil ik ook heel graag lerenmaar dan wil ik ook een mooie piano thuis hebben
Ik hoop niet dat je vier hoog zonder lift woont dan.....quote:
Wel eenhoog zonder lift, en mn vriend heeft al gezegd dat ie een piano hier niet naar boven sleeptquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je vier hoog zonder lift woont dan.....
Goed. Ik maak me weer eens druk om mensen op Fok! in R&P, terwijl ik beter eens m'n boeken open kan gaan slaan.quote:
Nou dat is lekker lief van hem..... Je mag hem wel bij mij neerzetten..... Vind je vriend dat wel goed?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wel eenhoog zonder lift, en mn vriend heeft al gezegd dat ie een piano hier niet naar boven sleept![]()
![]()
Dat wil ik ook.quote:
Suzukimethode.... harde leerschool maar ze worden wel net zo goed als Alicia Keys.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.![]()
Alleen weet ik nu al dat ik het toch nooit ga leren.Later als ik kinderen heb dwing ik ze gewoon op muziekles.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed. Ik maak me weer eens druk om mensen op Fok! in R&P, terwijl ik beter eens m'n boeken open kan gaan slaan.Maar sommige mensen kunnen echt het bloed onder m'n nagels vandaan halen, met alleen maar wat posts.
[ afbeelding ]
![]()
Hoe is het bij jou?
Je komt wel uit een reislustige familie volgens mij?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha idee. Ik ga bij wijze van verrassing mijn grote broer van schiphol halenHeb hem nu een paar maanden niet gezien. Hopen dat het wel snel gaat, want vanavond komt ook het meisje eten dat ook naar Knox gaat volgend jaar
Jep. Hij werkt bij het Belfast Community Circus en woont derhalve ook in Belfastquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je komt wel uit een reislustige familie volgens mij?
Ik ben daar jaren geleden eens geweest. Aardige mensen daar ondanks alle Troubles.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jep. Hij werkt bij het Belfast Community Circus en woont derhalve ook in Belfast
Een mama-oefening?quote:
Ciao PSquote:
Altijdquote:
Wanneer jullie toekomstige kinderen geboren worden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had net een bestuurslid van het studentenkoor aan de telefoon, en ze willen op de komende ALV mn vriend voordragen als erelid!!!Of ik wat data en jaartallen voor m had, dan konden ze het een beetje fatsoenlijk voorbereiden
Ik hoop dan nooit dat mijn toekomstige kinderen niet op mijn gaan lijken.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
Onze retemuzikale kinderen zul je bedoelen
Nee, wanneer ie lid is geworden enzo. Zit ik even te rekenen, is ie net in zn 9e jaar gestoptsufferd.
Klopt... maar hij kan aardig drummenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je broertje is geen SC'er hoorIk heb gitaar gespeeld, wil altijd nog piano en drum leren
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb het er vorige week eens serieus over gehad met mn vriendIk loop namelijk altijd maar te verkondigen dat ik over een jaar wel kinderen wil (of: al een jaar kinderen had willen hebben) maar ik had nog nooit gevraagd hoe hij dat precies voor zich zag
(hij wist er wel van en grapt altijd gezellig mee hoor)
We vonden allebei dat het nu nog een beetje vroeg was (qua ons), maar hij ziet het wel zitten![]()
![]()
Dus...... over een jaartje ofzo
Hij is echt multitalented, nietwaar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:19 schreef MaJo het volgende:
Ik kan zingen, piano spelen en een beetje gitaar. Mijnis gitaarleraar en hij gaat me les geven
![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Altijd![]()
Ik heb het er vorige week eens serieus over gehad met mn vriendIk loop namelijk altijd maar te verkondigen dat ik over een jaar wel kinderen wil (of: al een jaar kinderen had willen hebben) maar ik had nog nooit gevraagd hoe hij dat precies voor zich zag
(hij wist er wel van en grapt altijd gezellig mee hoor)
We vonden allebei dat het nu nog een beetje vroeg was (qua ons), maar hij ziet het wel zitten![]()
![]()
Dus...... over een jaartje ofzo
Uhuhquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij is echt multitalented, nietwaar?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:19 schreef MaJo het volgende:
Ik kan zingen, piano spelen en een beetje gitaar. Mijnis gitaarleraar en hij gaat me les geven
![]()
We waren aan het grappen over hoe onze kindjes zouden zijn geloof ik. Of we hadden het over het kindje van onze vrienden, ik weet het niet meer... Maar ik wilde het er perse over hebben want ik merk dat mn vriend af en toe een opmerking over kinderen maakt waardoor bij mij meteen de hormonen gaan gierenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
![]()
Hoe heb je dat gesprek aangepakt? Hoe begin je over zoiets?
Morning Cobraquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
We waren aan het grappen over hoe onze kindjes zouden zijn geloof ik. Of we hadden het over het kindje van onze vrienden, ik weet het niet meer... Maar ik wilde het er perse over hebben want ik merk dat mn vriend af en toe een opmerking over kinderen maakt waardoor bij mij meteen de hormonen gaan gieren![]()
Je hebt toch alleen Lots of Lots?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar, honestly, ik heb al genoeg H's
Eerst mij lekker maken en dan voor mijn neus het punt weggeven. Da's lekker.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Morning CobraJij kan nu een wakkerwordpuntje pakken in AKQ.
Je had eerst moeten antwoorden en daarna pas naar je sigaretten moeten zoeken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerst mij lekker maken en dan voor mijn neus het punt weggeven. Da's lekker.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |