Yep, ik schat mijzelf dusdanig in dat ik dood ga aan een lullige normale griep ipv een superdeluxe hippe mexcaanse griepquote:
Arme jongenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:25 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Yep, ik schat mijzelf dusdanig in dat ik dood ga aan een lullige normale griep ipv een superdeluxe hippe mexcaanse griep
TERECHTE KLACHTquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:22 schreef Trannellius het volgende:
Hoe ik het met dit weer voor elkaar krijg weet ik niet, maar ik heb sinds een dag of twee zware griepverschijnselen. Zware verkoudheid, hogere temperatuur enzo, je kent het wel. Een dag of twee max thuis het uitzweten is daar dan ook de perfecte remedie voor.
Maar ja! Het is nu eenmaal mode om de laatste ziektes te hebben, dus mijn moeder en een tante zijn van mening dat ik waarschijnlijk de mexicaanse variant heb. Ze wilde gisteren al een afspraak met de huisarts maken, waarop ik haar nog op andere gedachten kon brengen. Maar zojuist kwam ik beneden en lag er een briefje klaar met de boodschap dat ik om 11 uur een afspraak heb.
Klacht: overbezorgde mensen. Laat mij gewoon mijn griepje uitzitten ja!
Yep, een buurman heeft gisteren even wat neusspray en een netje sinaasappels voor mij gehaald, alles wat ik naar mijn idee nodig heb (paracetamol ligt nog wel in huis). Het is dat ik bijna 2 uur reistijd naar mijn werk heb en het dus kut is om thuis te komen als het toch mis gaat, maar anders was ik daar nu gewoon bezig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:27 schreef MrNiles het volgende:
[..]
TERECHTE KLACHT
als de helft van de mensen zich eens niet zo druk maakt om een griepje, hoestje of een kuchje
dan zouden we maar de helft van onze ziektenkostenpremie hoeven te betalen
ik zeg, lekker in bed + paracetamol en donderdag weer op een terrasje
Zuid-Frankrijk tegen de pyreneeėn aanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:28 schreef Salatrel het volgende:
nu moet je de hele dag fokken
recentelijk in spanje op vakantie geweest?
ja joh kneus. Lekker je collegas besmetten. Als je griep hebt, moet je thuis uitzieken en niet zo stoer naar je werk gaan. Ga dan maar thuis aan het werk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Yep, een buurman heeft gisteren even wat neusspray en een netje sinaasappels voor mij gehaald, alles wat ik naar mijn idee nodig heb (paracetamol ligt nog wel in huis). Het is dat ik bijna 2 uur reistijd naar mijn werk heb en het dus kut is om thuis te komen als het toch mis gaat, maar anders was ik daar nu gewoon bezig.
Barcelona.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk tegen de pyreneeėn aanMaar ben wel een dagje in Barcelona geweest
Waarom zou je thuis blijven als je griep hebt? als je kunt werken dan ga je werken, klaar. Het is niet alsof TS opeens 39 graden koorts heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ja joh kneus. Lekker je collegas besmetten. Als je griep hebt, moet je thuis uitzieken en niet zo stoer naar je werk gaan. Ga dan maar thuis aan het werk.
En stel nou dat je 4 weken geleden al ziek hebt thuis gezeten zoals ik?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ja joh kneus. Lekker je collegas besmetten. Als je griep hebt, moet je thuis uitzieken en niet zo stoer naar je werk gaan. Ga dan maar thuis aan het werk.
Heel goed!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, heb hem al afgebeld, onzinnig dokterbezoek doe ik niet aan.
Omdat ik toch nog steeds een piepklein beetje hoop dat een gemiddelde huisarts iets beters te doen heeft dan mij op het laatste modeverschijnsel in de geneeskunde te checken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:27 schreef Penisbaard het volgende:
Belachelijk inderdaad, waarom zou je naar de doker gaan als je midden in de zomer opeens griep hebt terwijl je recentelijk in de buurt van Spanje hebt gezeten
Het is zomer, die arme man zit zich nu vast dood te vervelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:38 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Omdat ik toch nog steeds een piepklein beetje hoop dat een gemiddelde huisarts iets beters te doen heeft dan mij op het laatste modeverschijnsel in de geneeskunde te checken.
Nooit gehoord van zomergriepjes zeker. Djeezz.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het is zomer, die arme man zit zich nu vast dood te vervelen
1 maand spanje gedaan en nu 2 maanden in Italie en ik ben een keer verkouden geweest. Mexicaanse griep is niks anders dan een mediahype bedoelt om mensen bang te maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:27 schreef Penisbaard het volgende:
Belachelijk inderdaad, waarom zou je naar de doker gaan als je midden in de zomer opeens griep hebt terwijl je recentelijk in de buurt van Spanje hebt gezeten
Het is inderdaad allemaal een complot. Hitler wist dit ook, dat staat zelfs in de bijbel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
1 maand spanje gedaan en nu 2 maanden in Italie en ik ben een keer verkouden geweest. Mexicaanse griep is niks anders dan een mediahype bedoelt om mensen bang te maken.
Er is geen bloedonderzoek voor nodig hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:00 schreef MrDrako het volgende:
mij is juist vanuit werk verteld dat je NIET naar de huisarts moet gaan, maar telefonisch consult, waarna je mogelijk doorverwezen word voor een bloedonderzoek.. zou wat zijn als iedereen die mogelijk die griep heeft naar zn huisarts ging.
Ik kreeg opeens zin om dit zeer hard op te zetten....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:29 schreef vanderaalst het volgende:
Heb je plotseling zin in burrito's, tortilla's en enchilada?
Dan heb je de mexicaanse variant te pakken.
HAHAHAHAHA je maakt een grapje HAHHAHAAHAAquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het is inderdaad allemaal een complot. Hitler wist dit ook, dat staat zelfs in de bijbel.
En jullie maken geen grapje met jullie complotzooiquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:04 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA je maakt een grapje HAHHAHAAHAA
Het erge is dat het niet eens een complot is... kijk het nieuws eens. Je wordt bang gemaakt voor marrokanen, terrorisme, ziektes, het milieu etc etc etc.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het is inderdaad allemaal een complot. Hitler wist dit ook, dat staat zelfs in de bijbel.
Pijnstillersquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:23 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Heel goed!![]()
Onze ziektekosten zijn zo hoog door alle mongolen in dit land die voor elk klein dingetje langs de dokter gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |