abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71584967
Hoe ik het met dit weer voor elkaar krijg weet ik niet, maar ik heb sinds een dag of twee zware griepverschijnselen. Zware verkoudheid, hogere temperatuur enzo, je kent het wel. Een dag of twee max thuis het uitzweten is daar dan ook de perfecte remedie voor.

Maar ja! Het is nu eenmaal mode om de laatste ziektes te hebben, dus mijn moeder en een tante zijn van mening dat ik waarschijnlijk de mexicaanse variant heb. Ze wilde gisteren al een afspraak met de huisarts maken, waarop ik haar nog op andere gedachten kon brengen. Maar zojuist kwam ik beneden en lag er een briefje klaar met de boodschap dat ik om 11 uur een afspraak heb.

Klacht: overbezorgde mensen. Laat mij gewoon mijn griepje uitzitten ja!
Hoera! Weer een kuttopic!
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:23:43 #2
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71584993
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:23 schreef jitzzzze het volgende:
TS gaat dood
Yep, ik schat mijzelf dusdanig in dat ik dood ga aan een lullige normale griep ipv een superdeluxe hippe mexcaanse griep
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:26:47 #4
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71585012
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:25 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Yep, ik schat mijzelf dusdanig in dat ik dood ga aan een lullige normale griep ipv een superdeluxe hippe mexcaanse griep
Arme jongen
pi_71585023
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:22 schreef Trannellius het volgende:
Hoe ik het met dit weer voor elkaar krijg weet ik niet, maar ik heb sinds een dag of twee zware griepverschijnselen. Zware verkoudheid, hogere temperatuur enzo, je kent het wel. Een dag of twee max thuis het uitzweten is daar dan ook de perfecte remedie voor.

Maar ja! Het is nu eenmaal mode om de laatste ziektes te hebben, dus mijn moeder en een tante zijn van mening dat ik waarschijnlijk de mexicaanse variant heb. Ze wilde gisteren al een afspraak met de huisarts maken, waarop ik haar nog op andere gedachten kon brengen. Maar zojuist kwam ik beneden en lag er een briefje klaar met de boodschap dat ik om 11 uur een afspraak heb.

Klacht: overbezorgde mensen. Laat mij gewoon mijn griepje uitzitten ja!
TERECHTE KLACHT
als de helft van de mensen zich eens niet zo druk maakt om een griepje, hoestje of een kuchje
dan zouden we maar de helft van onze ziektenkostenpremie hoeven te betalen
ik zeg, lekker in bed + paracetamol en donderdag weer op een terrasje
pi_71585033
nu moet je de hele dag fokken

recentelijk in spanje op vakantie geweest?
pi_71585037
TS: blijf eens weg van FOK voordat je ons allemaal aansteekt!
pi_71585047
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:27 schreef MrNiles het volgende:

[..]

TERECHTE KLACHT
als de helft van de mensen zich eens niet zo druk maakt om een griepje, hoestje of een kuchje
dan zouden we maar de helft van onze ziektenkostenpremie hoeven te betalen
ik zeg, lekker in bed + paracetamol en donderdag weer op een terrasje
Yep, een buurman heeft gisteren even wat neusspray en een netje sinaasappels voor mij gehaald, alles wat ik naar mijn idee nodig heb (paracetamol ligt nog wel in huis). Het is dat ik bijna 2 uur reistijd naar mijn werk heb en het dus kut is om thuis te komen als het toch mis gaat, maar anders was ik daar nu gewoon bezig.
pi_71585055
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:28 schreef Salatrel het volgende:
nu moet je de hele dag fokken

recentelijk in spanje op vakantie geweest?
Zuid-Frankrijk tegen de pyreneeėn aan Maar ben wel een dagje in Barcelona geweest
pi_71585140
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:29 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Yep, een buurman heeft gisteren even wat neusspray en een netje sinaasappels voor mij gehaald, alles wat ik naar mijn idee nodig heb (paracetamol ligt nog wel in huis). Het is dat ik bijna 2 uur reistijd naar mijn werk heb en het dus kut is om thuis te komen als het toch mis gaat, maar anders was ik daar nu gewoon bezig.
ja joh kneus. Lekker je collegas besmetten. Als je griep hebt, moet je thuis uitzieken en niet zo stoer naar je werk gaan. Ga dan maar thuis aan het werk.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:11:14 #11
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71585588
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:30 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Zuid-Frankrijk tegen de pyreneeėn aan Maar ben wel een dagje in Barcelona geweest
Barcelona.
pi_71585618
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:11 schreef TNA het volgende:

[..]

Barcelona.
Barcelona ja.
pi_71585650
Net toen ik mijn neus ging snuiten kwam er in ene zo'n hele groen/gele prop uit, en nu heb ik al een paar minuten geen last van mijn neus. Misschien ben ik aan het genezen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:17:48 #14
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71585708
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:39 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

ja joh kneus. Lekker je collegas besmetten. Als je griep hebt, moet je thuis uitzieken en niet zo stoer naar je werk gaan. Ga dan maar thuis aan het werk.
Waarom zou je thuis blijven als je griep hebt? als je kunt werken dan ga je werken, klaar. Het is niet alsof TS opeens 39 graden koorts heeft.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_71585714
Ga je naar de doktor?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:19:43 #16
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71585759
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:39 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

En stel nou dat je 4 weken geleden al ziek hebt thuis gezeten zoals ik?
Moet je dan je een 2e keer ziekmelden, vinden ze vast leuk.

Als ik griep heb werk ik ook zolang mogelijk door. Fuck die besmettingen.

En trouwens dan heeft de rest het ook al gehad.

Heeft iedereen meteen antistoffen dus eigenlijk is dat alleen maar beter.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_71585762
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:17 schreef TheDutchguy het volgende:
Ga je naar de doktor?
Nee, heb hem al afgebeld, onzinnig dokterbezoek doe ik niet aan.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:23:59 #18
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71585869
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:19 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Nee, heb hem al afgebeld, onzinnig dokterbezoek doe ik niet aan.
Heel goed!

Onze ziektekosten zijn zo hoog door alle mongolen in dit land die voor elk klein dingetje langs de dokter gaan.
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:27:29 #19
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71585943
Belachelijk inderdaad, waarom zou je naar de doker gaan als je midden in de zomer opeens griep hebt terwijl je recentelijk in de buurt van Spanje hebt gezeten
pi_71585994
Heb je plotseling zin in burrito's, tortilla's en enchilada?
Dan heb je de mexicaanse variant te pakken.
pi_71586173
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:27 schreef Penisbaard het volgende:
Belachelijk inderdaad, waarom zou je naar de doker gaan als je midden in de zomer opeens griep hebt terwijl je recentelijk in de buurt van Spanje hebt gezeten
Omdat ik toch nog steeds een piepklein beetje hoop dat een gemiddelde huisarts iets beters te doen heeft dan mij op het laatste modeverschijnsel in de geneeskunde te checken.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:41:37 #22
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71586239
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:38 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Omdat ik toch nog steeds een piepklein beetje hoop dat een gemiddelde huisarts iets beters te doen heeft dan mij op het laatste modeverschijnsel in de geneeskunde te checken.
Het is zomer, die arme man zit zich nu vast dood te vervelen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:43:05 #23
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71586262
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:41 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Het is zomer, die arme man zit zich nu vast dood te vervelen
Nooit gehoord van zomergriepjes zeker. Djeezz.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:46:36 #24
242089 NRaider
Flamers will be scorched!
pi_71586324
De bevolkingsuitdunning werkt.
The cake was a lie,
The cake was a pie!!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:55:11 #25
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71586475
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:27 schreef Penisbaard het volgende:
1 maand spanje gedaan en nu 2 maanden in Italie en ik ben een keer verkouden geweest. Mexicaanse griep is niks anders dan een mediahype bedoelt om mensen bang te maken.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')