Bij Oprah ( jah sorry

er is een tijd geweest dat ik dat op de achtergrond aan had terwijl ik zat te computeren ) is dit helemaal niet nieuw, daar hebben ze heeeeeeeeeeeel vaak van dit soort dingen gedaan. Camera's plaatsen etc. etc. en dan in de uitzending met 1 of andere therapeut erover praten. Ik ben er hartstikke tegen. je kan die mensen ook gewoon verplicht naar gezinstherapie sturen of desnoods iemand een week laten intrekken of weet ik veel wat er nog meer zou kunnen. Camera's gaan me echt te ver. Overlast voor de buurt komt in veel meer gevallen voor, ook met te harde muziek draaien. Dan krijg je ook geen camera's in je huis mar kan je er wel uit gezet worden. Als ik ooit kinderen heb wil ik graag zelf bepalen hoe ik die opvoed, als ik vind dat ze om 8 uur naar bed moeten dan doe ik dat. Mijn leven, mijn huis, mijn kinderen, mijn regels. Zet ze dan met zn allen in een therapiecenter ofzo ( als dat al bestaat en ander bouwen ze dat maar ! ) maar camera's in mensen hun huis die door overheidsinstanties in de gaten worden gehouden zijn voor mij een hele dikke vette
nee.
Ik vraag me ook af of het niet in strijd is met de wet van mensenrechten/privacy ( weet niet wat daar precies in staat hoor ) en of die gezinnen daar van op de hoogte zijn
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+