abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:00:57 #51
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71612016
Schiet me net te binnen dat TNO ook best veel gemaakt heeft. Die hebben ook een opensource gezichtsherkenning pakket ter beschikking ergens ( wel eens mee gespeeld )
pi_71654875
Ik heb toch niks te verbergen
pi_71657687
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:29 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik heb toch niks te verbergen
Hoeveel geld heb je op je rekening staan en wat is je BSN?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:33:01 #54
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_71659692
Bij Oprah ( jah sorry er is een tijd geweest dat ik dat op de achtergrond aan had terwijl ik zat te computeren ) is dit helemaal niet nieuw, daar hebben ze heeeeeeeeeeeel vaak van dit soort dingen gedaan. Camera's plaatsen etc. etc. en dan in de uitzending met 1 of andere therapeut erover praten. Ik ben er hartstikke tegen. je kan die mensen ook gewoon verplicht naar gezinstherapie sturen of desnoods iemand een week laten intrekken of weet ik veel wat er nog meer zou kunnen. Camera's gaan me echt te ver. Overlast voor de buurt komt in veel meer gevallen voor, ook met te harde muziek draaien. Dan krijg je ook geen camera's in je huis mar kan je er wel uit gezet worden. Als ik ooit kinderen heb wil ik graag zelf bepalen hoe ik die opvoed, als ik vind dat ze om 8 uur naar bed moeten dan doe ik dat. Mijn leven, mijn huis, mijn kinderen, mijn regels. Zet ze dan met zn allen in een therapiecenter ofzo ( als dat al bestaat en ander bouwen ze dat maar ! ) maar camera's in mensen hun huis die door overheidsinstanties in de gaten worden gehouden zijn voor mij een hele dikke vette nee.

Ik vraag me ook af of het niet in strijd is met de wet van mensenrechten/privacy ( weet niet wat daar precies in staat hoor ) en of die gezinnen daar van op de hoogte zijn
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_71663221
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:22 schreef wittesneeuw het volgende:

[..]

Hoeveel geld heb je op je rekening staan en wat is je BSN?
Geen idee wat er op mijn rekening staat daar kijk ik eens in de 2 maanden een keer op
pi_71678260
Natuurlijk een goede manier om kinderen bij de ouders weg te halen. Een kleine corrigerende tik kan al genoeg voor ze zijn om in te grijpen. Als je Alex Jones mag geloven - niet echt een 'fan' van overigens - dan is dit in de VS al het geval. Of het daar al met camera's in huizen aan de gang is weet ik niet, maar je hoort wel vaak dat daar kinderen en ouders van elkaar gescheiden worden om een klein corrigerende tikkie. Een camera is natuurlijk een nog betere wapen om het bewijs te bevestigen. En het wordt natuurlijk voor hen als 'geweld' gezien. En dit kun je als reden wel bij bijna elke gezin gebruiken.
pi_71678394
quote:
Natuurlijk een goede manier om kinderen bij de ouders weg te halen. Een kleine corrigerende tik kan al genoeg voor ze zijn om in te grijpen
Het gaat hier om ontspoorde gezinnen...
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71764759
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:25 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Het gaat hier om ontspoorde gezinnen...
Nu nog wel...
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')