DVD's kijken in de auto!? + gebruiken als opslag mediumquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:15 schreef Remake het volgende:
TS koopt nog schijfjes?
Laatste keer dat ik dat deed, ... 2002 ofzo?Lang geleden in ieder geval.
Wat moet je ermee, echt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:16 schreef 3keernix het volgende:
TS is in 1989 blijven steken
Ja ik neem mijn mediaspeler niet overal mee naar toe hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:15 schreef Remake het volgende:
TS koopt nog schijfjes?
Laatste keer dat ik dat deed, ... 2002 ofzo?Lang geleden in ieder geval.
Wat moet je ermee, echt.
haha lolquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:16 schreef Intxaurraga het volgende:
Je kunt er ook mee sjoelen, maar dan win je nooit.
Portable HDD, Streamen vanaf thuis, the possibility's...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:15 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
DVD's kijken in de auto!? + gebruiken als opslag medium
valt de volgende morgen wel het swat-team van brein binnen, maar da's een detailquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
In Nederland zit er zo'n mooie kopieerheffing op lege dvd's, in Duitsland niet. Gewoon importeren dus
Dan komen ze checken wat je allemaal heb gekuiktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
valt de volgende morgen wel het swat-team van brein binnen, maar da's een detail
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat kun je niet zomaar vergelijken. Bij dat sony center was de prijs in Duitse euro's
Dat komt door de kopieerheffing drol.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef Fosfolipide het volgende:
Moest ff wat DVD'tjes hebben koop ik een set DVD schijfjes 25stuks voor ¤21,- bij de MediaMarkt.
Paar dagen daarna zit ik in Berlijn en zie ik een set DVD's 30 stuks voor ¤7,- bij het Sony Center
Klacht: Ik voel me opgelicht door de MediaMarkt omdat ze blijkbaar een belachelijk hoge prijs vragen voor wat DVD schijfjes
Sfeerfoto:
[ afbeelding ]
Video_TSquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gewoon een 13" MacBook kopen en meenemen. VLC en de dvdspeler onder OS X kunnen video_ts aan dus geen gezeur met branden.
Kan ook. Helaas is het aanbod MKV's kleiner.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Video_TS![]()
Kijk dan op z'n minst fatsoenlijke MKV's.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:39 schreef trabant het volgende:
TS gaat helemaal naar Berlijn om DVD prijzen te vergelijken...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |