Combobreakerquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:20 schreef kissaa het volgende:
Waarschijnlijk is hij aan het ruien. Mijn gans is ook kalig, dwz zij heeft ook geen staart meer. Ik zie ook veel veren in het hok liggenKomt wel weer goed.
JAAAAAquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:51 schreef SCH het volgende:
Is het nou zo origineel om een haan Foppe te noemen?
Bedoel je niet:quote:
nee sch. wat wel essentieel is bij grapppen, is de timing. en die zat in dit topic meer dan goed. leer daarvan. als je echt een leuke vent wilt worden, waar mensen na een leuk verhaal of mop niet fronsen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:51 schreef SCH het volgende:
Is het nou zo origineel om een haan Foppe te noemen?
Wat ook essentieel is bij grappen, mijn beste zoalshetis, is dat mensen erom lachen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee sch. wat wel essentieel is bij grapppen, is de timing. en die zat in dit topic meer dan goed. leer daarvan. als je echt een leuke vent wilt worden, waar mensen na een leuk verhaal of mop niet fronsen.
van harte ts, met deze leuke grap.
en dan nu ontopic: hij heeft waarschijnlijk schurft.
Dat is een zijdehoen van al zeker 4 jaar oud. Absoluut geen kuiken meer dusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat is dat voor een joekel van een kuiken daar op de achtergrond? Dat lijken me tenminste witte donsveertjes.
het is een oud beessie, mag ie zijn wilde haren verliezen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is een zijdehoen van al zeker 4 jaar oud. Absoluut geen kuiken meer dus
En ik ben blij dat jullie allemaal kunnen lachen om de naam van Foppe. Hij heeft er echter z`n staart nog niet mee terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |