a toe a toe a toequote:Op maandag 3 augustus 2009 21:42 schreef Timo20 het volgende:
Deze dus:
Wil je die nog een keer draaien, Michiel?![]()
![]()
mooiste track van het jaar
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:54 schreef Sersjee het volgende:
Valerius... Toen ik met m'n broer terug liep van Paradiso naar CS, kwamen we ze tegen. Ik had ze niet gezien, maar m'n broer zei: "hé, dat is dat gladde bandje met dat ene hitje, dat nog kut is ook." En toen wist ik dat het Valerius was.
Wanneer komt hun volgende hit uit?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:54 schreef Sersjee het volgende:
Valerius... Toen ik met m'n broer terug liep van Paradiso naar CS, kwamen we ze tegen. Ik had ze niet gezien, maar m'n broer zei: "hé, dat is dat gladde bandje met dat ene hitje, dat nog kut is ook." En toen wist ik dat het Valerius was.
Ik wacht gewoon lekker op Cortonquote:
En natuurlijk pallet`s aan Happy Hardcore!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn voorkeuren: Stakka Bo, Chumbawamba, Aqua, Oasis.
Volgens mij is het ook Maximaquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
bij die muts die praat over huidkanker moest ik de eerste keer aan Maxima denken
Don't know, don't care.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wanneer komt hun volgende hit uit?
Toppie. Dan kan ik ook met mijn lijst aan verslavingen aankomen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:10 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben verslaafd aan Campina fruitmelk banaan. Ik ga bellen.
dat klinkt echt niet lekkerquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:10 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben verslaafd aan Campina fruitmelk banaan. Ik ga bellen.
Daar was natuurlijk deze wel op z`n plaats geweest:quote:
The drugs don't work anymore.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar was natuurlijk deze wel op z`n plaats geweest:
Wel toepasselijke muziek: Rehab & Alcoholic
het zal het alleen niet worden, pas over 3 maandenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:04 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Daar is ie dan: EIN-DE-LIJK!!!
ik zeg: vanaf vrijdag de nieuwe mega hit![]()
![]()
ja waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het zal het alleen niet worden, pas over 3 maanden
De volle 18 minuten?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:12 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb een nieuw doel in m'n leven: ooit op een landelijk te ontvangen radiostation The Decline van NOFX gedraaid krijgen. Kon wel eens een meerjarenplan worden, maar dat boeit niet.
Uiteraard. Michiel heeft al eens Don't call me white gedraaid voor me, dus dit moet ook lukken.quote:
Ik ben niet echt een Nofx fan maar Don't call me white is echt fantastischquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Uiteraard. Michiel heeft al eens Don't call me white gedraaid voor me, dus dit moet ook lukken.
Een van m'n favoriete punknummersquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een Nofx fan maar Don't call me white is echt fantastisch
Da's niet slim, nou mis je Palomine!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |