quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of jij denkt dat julllie verliefd op elkaar zijn, maar stiekem is hij een heul stuk minder verliefd op je.
beide, gok ik zo..quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Dobbel_steentje het volgende:
Geloof me hij is niet 1 van die mannen die het leuk vinden om hun vrouw te bedriegen.
quote:En nee, ik ben ook niet zo'n dom persoon die getrouwde mannen geloven.
quote:Anders zou hij nu niet op het punt staan om een zenuwinzinking te krijgen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:14 schreef Heathen. het volgende:
Jullie begrijpen haar niet. Dit is echte liefde... en die man heeft het al zo zwaar.
Ja. Vrouw thuis die voor 't eten zorgt en een jonge naieve doos waar 'ie overheen kan. Arme kerel!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:14 schreef Heathen. het volgende:
Jullie begrijpen haar niet. Dit is echte liefde... en die man heeft het al zo zwaar.
Ja, het is diep triest dat hij al die tijd met die wicked witch of the west moet doorbrengen waarmee hij getrouwd is. En dat puur omdat ze hem chanteert.... geen rechter die daar korte metten mee maakt als het nodig is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:14 schreef Heathen. het volgende:
Whahahahahahahahahaha....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:15 schreef Dobbel_steentje het volgende:
[...]
Ik ben zelfs boos op zijn vrouw omdat ze geen rekening met hem houdt.
[...]
Nee, dat komt door zijn OCS. Daardoor kan hij dwangmatig geen keuze maken en moet hij dwangmatig buiten de deur neuken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is er mis met zijn ruggegraat? Kan hij niet zelf kiezen?
Daar zit toch wel een kern van waarheid in hoor. Hij zou niet de eerste vader zijn die ondanks een omgangsregeling zijn kinderen nooit te zien krijgt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahaha....Ha... ha....
![]()
Nog even en het is allemaal haar schuld natuurlijk!
En dat van dat kind is gelul, jij weet net zo goed als ik (en HIJ) dat er echt wel een omgangsregeling komt hoor...
als hij zich zo achterlijk gedraagt vraagt hij er zelf in zekere zin om (dat de vrouw de kinderen weg wilt houden bedoel ik, niet dat het zou gebeuren). Misschien moeten mensen snappen dat als je anderen kut behandeld je zelf ook kut behandeld gaat worden.. en dan niet huilen achteraf (of in dit geval al voorafquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar zit toch wel een kern van waarheid in hoor. Hij zou niet de eerste vader zijn die ondanks een omgangsregeling zijn kinderen nooit te zien krijgt.
Ik moest echt lachen om je postquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk, dat weet ik ook wel, maar ik kan me toch niet helemaal aan de indruk onttrekken dat de slapjanus uit de OP zich hier alleen maar achter verschuilt...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar zit toch wel een kern van waarheid in hoor. Hij zou niet de eerste vader zijn die ondanks een omgangsregeling zijn kinderen nooit te zien krijgt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik voel een nieuw romannetje aankomen
De aardappelschillersquote:
Dat dus.. En wat is er mis met de ruggengraat van zijn vrouw? Ik had die lul allang de deur uit geschoptquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
En dat van dat kind is gelul, jij weet net zo goed als ik (en HIJ) dat er echt wel een omgangsregeling komt hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |