Afgelopen maand ben ik op vakantie geweest in Zuid-Amerika.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel jammer, dat als je het woord Ripstick laat vallen dat je word uitgelachen omdat het voor 11,12 jarige is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Het is een rage onder 11-, 12 jarigen hier trouwens
Waarom zou je er om uitgelachen worden? Ik doe het zelf ook, en vrienden van mij staan er ook rustig op. Het heeft inderdaad veel weg van snowboardenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:54 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, dat als je het woord Ripstick laat vallen dat je word uitgelachen omdat het voor 11,12 jarige is.
maar als je het over snowboarden hebt, dan is er geen leeftijd aan gebonden.
terwijl het toch veel van elkaar wegheeft.
Vanwege dat 11,12 hype geval.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:05 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Waarom zou je er om uitgelachen worden? Ik doe het zelf ook, en vrienden van mij staan er ook rustig op. Het heeft inderdaad veel weg van snowboarden
Lijken mij genoeg truukjes etc, die je als bij een normaal skateboard ook kan doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:15 schreef Sjaeck het volgende:
Maar als je eenmaal kunt rijden en rondjes kunt draaien dan ben je uitgeoefend dus? Lijkt mij wel leuk, mits van een bergje af. Anders liever een normaal skateboard.
Dat was dan die Ripstick Air. die is inderdaad 100 euro.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:31 schreef BrandX het volgende:
Hier heb ik ze (in den haag dus) gewoon bij de intertoys zien liggen. Zowel de ripsticks als de waveboards hadden ze er liggen. in mijn herinnering ergens rond de 100 euro ofzo
Kijk maar of er inderdaad Ripstick op staat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:01 schreef BrandX het volgende:
ik weet heel zeker dat het niet een plankje in een geheel stuk was, zoals in het bovenste plaatje. Welke het dan wel was weet ik niet
Maar weet heel zeker dat hij tussenin een stuk stalen buis had zoals op 2 t/m 4
Ik ben wsch vrij of zat nog ff in de stad, zal voor de gein wel ff kijken als ik het niet vergeet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |