quote:
Dat is het ook, want dit plaatje is niet de ps3-slim, maar een fake, die al bestond voor de ps3 release, echt waar. Er zijn wel 2 echte plaatjes van de slim (in een fabriek) maar die mag je zelf even zoeken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:35 schreef Gkhn het volgende:
Lijkt op de Wii met een bigass fan eraan.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:56 schreef SuperFruitig het volgende:
RAAD EENS WAT ER GODVERDOMME WEER KAPOT IS![]()
![]()
TERING
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
ECHT DE TERING HEY
ZO RAAK IK MIJN 5x PSN INLOGGEN WEL KWIJT JA
Ow man, mn KZ2 platinum
Ik krijg een 80GB teruggestuurdDag ps2 compatibility
Dag savegames, dag dvd die er nog in zat
Kutjebef, ik heb nu nog maar 1 PSN inlog over
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:56 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
TERING
Dat is mooi klote zegquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
ECHT DE TERING HEY
Ow man, mn KZ2 platinum
Heb t ding net op de post gegooidquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:03 schreef SToRM81 het volgende:
De PS3 is een zeer goede Blu-ray speler, maar gebruikt wel wat meer stroom dan een normale BR-speler.
[..]
Das is mooi klote zeg![]()
Gewoon eens naar Sony mailen of ze misschien die accounts weer kunnen vrijgeven.
Dat konden ze niet belovenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:17 schreef kepler het volgende:
Ze zullen die game toch wel gewoon mee terug sturen??
Volgens mij die je iets niet goed, kwa warmte, airflow of watdanook. * of hij staat 24/7 bij jou aan *quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:56 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
TERING
Nadelen zijn er niet, werkt gewoon topquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:35 schreef KneiterS het volgende:
Een newby vraagje over de PS3. Ik weet er allemaal niet zoveel vanaf. Ik was van plan een blue ray speler aan te schaffen, maar in de PS3 blijkt er dus ook 1 te zitten. En dan heb je voor iets meer, dus ook meteen een spelcomputer. Maar, hoe goed is die blue ray speler? Zijn er nog eventuele nadelen?
Raak je je PSN account kwijt al je PS3 stuk gaat?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
ECHT DE TERING HEY
Ow man, mn KZ2 platinum
Nu heb ik ooit eens gezien dat een PS3 die rechtopstaat meer warmte vasthoud dan één die normaal staatquote:Dat 'YLOD' probleem is een puur hardwareprobleem (moederbord) en wordt 99% vd tijd veroorzaakt door oververhitting. Ik snap er geen kut van trouwens, want al mijn PS3's hebben rechtop en helemaal vrij gestaan (zie pix) in een goed geventileerde ruimte.
ik heb hem sowieso horizontaal liggen , veels te bang dat ik of wie dan ook hem omstoot .quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:31 schreef Dreetje74 het volgende:
[..]
Nu heb ik ooit eens gezien dat een PS3 die rechtopstaat meer warmte vasthoud dan één die normaal staat
Hier dus http://www.evilgamerz.com/nieuws/images/EG/thermasp.jpg
Nadelen,quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:35 schreef KneiterS het volgende:
Een newby vraagje over de PS3. Ik weet er allemaal niet zoveel vanaf. Ik was van plan een blue ray speler aan te schaffen, maar in de PS3 blijkt er dus ook 1 te zitten. En dan heb je voor iets meer, dus ook meteen een spelcomputer. Maar, hoe goed is die blue ray speler? Zijn er nog eventuele nadelen?
Heb je dat artikel voor mequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:31 schreef Dreetje74 het volgende:
[..]
Nu heb ik ooit eens gezien dat een PS3 die rechtopstaat meer warmte vasthoud dan één die normaal staat
Dat laatstequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:16 schreef Cid het volgende:
[..]
Raak je je PSN account kwijt al je PS3 stuk gaat?Of kan je 5 keer met een andere PS3 inloggen en is het dan klaar? (ivm het sharen)
Dat komt omdat er een fan rooster zit waar je hem op laat rusten als ie staat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:31 schreef Dreetje74 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |