abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71603255
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:28 schreef Matteüs het volgende:
Van dit hele gedoe valt niets te bewijzen. Alle ervaringen en persoonlijke, danwel op andere gerichte, resultaten zijn de slot conclusies van de mensen zelf. En al die mensen geloofden er al in.

WC-eend? Iemand?

Tot heden is dit niks meer dan 2 kinderen die soldaatje spelen en zich inleven in hun gefantaseerde wereld:
Erik:"Kijk, daar komt de Duitse invasie aan!"
Joep:"Jah! Ik zie ze! Dekking zoeken!"

Zolang er geen god in vermengt zit wordt dit lachend afgedaan als spelende kids. Zodra god er in komt en volwassenen die hersenspinsels uitspreken is het allemaal waar. En het enige bewijs tot nu toe is de verklaring van de uitgedrevene of de uitdrijver, dan wel spectators die er net zo heilig in geloven als de slachtoffers zelf. Nog niemand heeft het in zijn hoofd gehaald om het spel van kinderen als echt te zien en als een idioot door de straten ze rennen en te roepen:"Ze komen! De Duiters!"... omdat ze weten dat ze voor gek worden versleten.
De goddelijke versie is al zo wijd verspreid over de wereld, en zo vaak aangehoord of verfilmd, dat men er niet meer zo vreemd van op kijkt. Daardoor zijn de demonen gelovers minder belemmert om dit soort verhalen te verspreiden. Maar daarmee is niks bewezen. Hoe vaak ze het ook herhalen. Tot nu toe is er niets wat erop wijst dat ook maar 1 demonen/duivel uitdrijving echt is. Net als die kids die soldaatje spelen, speelt dit zich in de hoofden af en nergens anders.

Mocht je onomstotelijk bewijs hebben dat mij tegenspreekt: show me
Filmpjes van youtube waarop mensen als gekken op bed schreeuwen of whatever, is geen bewijs. Wel bewijs voor iets anders, maar ik zal de beledigingen voor me houden.
Dit topic gaat niet over of het wel of niet echt is denk ik, maar ervaringen van mensen die geloven dat het wel echt is. Ook zij hebben recht van spreken.
pi_71604508
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dit topic gaat niet over of het wel of niet echt is denk ik, maar ervaringen van mensen die geloven dat het wel echt is. Ook zij hebben recht van spreken.
Ik vertel ze toch ook niet dat ze hun mond dicht moeten houden, ofwel?
Of wilde je Bastard aansporen hier mij ook te laten vertellen dat ik offtopic ben en ik zo eruit geknikkerd wordt?

[ Bericht 18% gewijzigd door Matteüs op 04-08-2009 20:52:33 ]
pi_71612308
Zo mijn laatste post voor vandaag...

Ik kwam dit http://home.solcon.nl/lan(...)-vincent-bezeten.htm verhaal tegen van een man die geboeid was geraakt in zijn leven door : hekserij, horoscoop, tarot, witte magie, zelfhypnose (Lees ik veel over op deze pijler!).

Een vriendin van hem , met soortgelijke interesses, had veel kwade geesten in zich. Deze geesten terrorisseerden hem via haar. Een paar voorbeelden:

,,Er kwam een punt waarop ze naar me keek en ik duidelijk kon zien dat ik niet meer tegen dezelfde persoon sprak. Zij sprak met een mannelijke stem en haar hele persoonlijkheid was compleet veranderd. De stem beweerde die van een geest te zijn die haar bezet hield vanaf het begin van haar vroege kindsheid. Hij dreigde me opdat ik zou zwijgen over zijn bestaan en zei dat hij anders mij, mijn moeder, mijn vader en mijn broer te vermoorden."

,,Ze sprong op en schreeuwde met haar luidste stem en met schuim op haar mond. Ik was mijn hele leven nog nooit zo bang geweest als op dat moment."

Tijdens zijn bevrijding begon hij, net als de man in het filmpje uit mijn eerdere post, net als een slang te kruipen! Creepy...

Het is best een lang levensverhaal wat hij schrijft. Zijn bevrijding vond zelfs in verschillende keren geleidelijk plaats. Best leerzaam om te lezen hoe dat in z'n werk gaat.

Vraag me nog steeds af of hier meer mensen zijn die ervaring hebben met bevrijding. Ik kom later nog eens lezen of er verhalen bijgekomen zijn.
pi_71617023
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:16 schreef Summers het volgende:

[..]

Mocht jij onomstotelijk bewijs hebben dat demonen niet bestaan
dan horen wij dat ook graag
Bewijs maar eens dat sinterklaas niet bestaat. Het blijven subjectieve opvattingen van mensen. Dat jij een demon hebt gezien wilt niet zeggen dat deze ook voor mij bestaat.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gedeelde_psychotische_stoornis
http://nl.wikipedia.org/wiki/Waanstoornis
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:52:10 #31
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71617543
Vlgs mij ligt het niet in de intentie van TS om af te dwalen naar of het bestaat ja/nee, niet doen in dit topic dus.
The truth was in here.
pi_71628702
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:36 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ik vertel ze toch ook niet dat ze hun mond dicht moeten houden, ofwel?
Of wilde je Bastard aansporen hier mij ook te laten vertellen dat ik offtopic ben en ik zo eruit geknikkerd wordt?
Maar als men jou niet van het bestaan kan overtuigen, wat dan? Daar ben ik wel benieuwd naar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')