Bij mij startte het filmpje ook niet meteen. Dan moet je op de pagina die opstart naar instellingen en kiezen voor WMP of Quicktime.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:35 schreef Exoteria het volgende:
ik kan het filmpje niet zien, maar wat heeft het bedrijven van hekserij met bezetenheid te maken?
Mij stoot je niet voor het hoofd hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:53 schreef Exoteria het volgende:
Mijn manier van leven is voor velen aanleiding om mij "een heksje" te noemen.
er is echt weinig duisters aan hoor
Ik ben hier best benieuwd naar. Ik vroeg me af of ik dit eens een keer mag bijwonen? Wel tof !quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik werp regelmatig demonen uit in huizen en kamers. Of bij mezelf wanneer ik aanvoel dat er eentje dicht bij mij kan komen en me op het verkeerde been probeert te zetten.
Bij andere mensen nog niet gedaan volgens mij, kan het me niet herinneren. Dat is me nog een beetje te vreemd.
Het is echter nog nooit gepaard gegaan met heftige excorist achtige taferelen of iets dergelijks, als christen heb je de autoriteit om zo'n demoon gewoon weg te sturen in de naam van Jezus Christus. Effecten kunnen opmerkelijk zijn.
Overigens is de bron van de kracht van witte en zwarte magie hetzelfde en sta je bij beide wagenwijd open voor demonische bezitting.
Er is niets te zien. Je spreekt met autoriteit uit dat welke kwade kracht zich ook de plaats/in iemand bevindt, weg dient te gaan, in de naam van Jezus Christus. Soms voel ik kippenvel als ik het uitspreek, dat is de Heilige Geest die in mij daalt/door mij heen spreekt/mijn woorden zegent. De effecten zijn wel te zien: kan grote verbeteringen op iemands lichamelijke/emotionele/spirituele gezondheid hebben, het verdwijnen van nachtmerries, grotere zelfcontrole over allerlei zaken waar we zwak voor zijn, verbeteringen in de betreffende kamer of de bij de persoon die er in slaapt/woont, etc.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben hier best benieuwd naar. Ik vroeg me af of ik dit eens een keer mag bijwonen? Wel tof !
Alvorens je demonen in huizen en kamers beveelt. Heb je ze dan eerst gezien? Of gevoeld?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik werp regelmatig demonen uit in huizen en kamers. Of bij mezelf wanneer ik aanvoel dat er eentje dicht bij mij kan komen en me op het verkeerde been probeert te zetten.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
.
Maar dat hollywood gedoe van 'zeg je naam' en andere vragen stellen etc. is denk ik dikke onzin.
Nee, nooit gezien. Wel van anderen gehoord dat ze ze gezien hebben. Ik 'voel' het inderdaad, je merkt het aan gedachten die bij jezelf komen, verleidingen, de neiging om dingen te doen die je niet hoort te doen. Soms proef je ook gewoon een sfeer in een kamer, meestal bij iemand die toch wat problemen heeft gehad in het leven en daardoor er voor open heeft gestaan/er last van heeft gehad. En bij mensen merk je het denk ik vrij snel, met spiritueel onderscheidingsvermogen. Op plaatsen waar het spritiueel gezien gewoon echt duister is proef je die sfeer, die invloed dat er negatieve krachten aan het werk zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:12 schreef 7keer70 het volgende:
[..]
Alvorens je demonen in huizen en kamers beveelt. Heb je ze dan eerst gezien? Of gevoeld?
Ja, dat dus.quote:Ik heb wel een keer meegemaakt trouwens...dat iemand erg agressief was bij mij in de buurt. Toen heb ik stilletjes, zonder dat deze persoon het hoorde, de demonen van haat/agressie/geweld/etc geboden om (in Jezus naam ) mij met rust te laten...En serieus...een seconde daarna droop deze agressieve persoon af!!!! Ik stond er zelf echt van te kijken....Een ervaring die ik niet snel zal vergeten...
Ik had die demonische invloeden van deze persoon trouwens niet eerst gezien met mijn geestesoog. Ik concludeerde de demonische bezetenheid puur op basis van het gedrag van deze persoon.
Terechte opmerking....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:18 schreef FP128 het volgende:
Ik heb maar 1 reactie op dit alles voor iedereen die zich hiermee wil bezighouden: Zint eer Gij begint.
Mocht jij onomstotelijk bewijs hebben dat demonen niet bestaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:28 schreef Matteüs het volgende:
Mocht je onomstotelijk bewijs hebben dat mij tegenspreekt: show me
Filmpjes van youtube waarop mensen als gekken op bed schreeuwen of whatever, is geen bewijs. Wel bewijs voor iets anders, maar ik zal de beledigingen voor me houden.
Ik ben je videopost aan het bekijken nu. En inderdaad zegt deze man dat Jezus de naam van die demon vroeg om een statement te maken over 'Legioen'...Verdere uitleg hierover laat hij dan helaas weer achterwege....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Zie deze video ook, bomvol informatie:
How Jesus sets captives free
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:28 schreef Matteüs het volgende:
Van dit hele gedoe valt niets te bewijzen. Alle ervaringen en persoonlijke, danwel op andere gerichte, resultaten zijn de slot conclusies van de mensen zelf. En al die mensen geloofden er al in.
WC-eend? Iemand?
Tot heden is dit niks meer dan 2 kinderen die soldaatje spelen en zich inleven in hun gefantaseerde wereld:
Erik:"Kijk, daar komt de Duitse invasie aan!"
Joep:"Jah! Ik zie ze! Dekking zoeken!"
Zolang er geen god in vermengt zit wordt dit lachend afgedaan als spelende kids. Zodra god er in komt en volwassenen die hersenspinsels uitspreken is het allemaal waar. En het enige bewijs tot nu toe is de verklaring van de uitgedrevene of de uitdrijver, dan wel spectators die er net zo heilig in geloven als de slachtoffers zelf. Nog niemand heeft het in zijn hoofd gehaald om het spel van kinderen als echt te zien en als een idioot door de straten ze rennen en te roepen:"Ze komen! De Duiters!"... omdat ze weten dat ze voor gek worden versleten.
De goddelijke versie is al zo wijd verspreid over de wereld, en zo vaak aangehoord of verfilmd, dat men er niet meer zo vreemd van op kijkt. Daardoor zijn de demonen gelovers minder belemmert om dit soort verhalen te verspreiden. Maar daarmee is niks bewezen. Hoe vaak ze het ook herhalen. Tot nu toe is er niets wat erop wijst dat ook maar 1 demonen/duivel uitdrijving echt is. Net als die kids die soldaatje spelen, speelt dit zich in de hoofden af en nergens anders.
Filmpjes van youtube waarop mensen als gekken op bed schreeuwen of whatever, is geen bewijs. Wel bewijs voor iets anders, maar ik zal de beledigingen voor me houden.
Daar gaat het jou om , andere mensen gaan ervan uit dat het wel bestaat uit eigen ervaring bijv .quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Het onomstotelijk bewijzen dat iets niet bestaat is overigens geen bewijs.. hoe wil je dit gaan doen??? het is onmogelijk om ook maar van IIETS te bewijzen dat het niet bestaat... Je kan wel uitgaan van aannames. Bewijs maar dat het WEL bestaat want daar gaat het om
nee maar mijn vraag is.. hoe wil je aantonen dat iets NIET bestaat. Vooruit.. hoe doe je dit?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:45 schreef Summers het volgende:
[..]
Daar gaat het jou om , andere mensen gaan ervan uit dat het wel bestaat uit eigen ervaring bijv .
Niemand hoeft jou of de wereld iets te bewijzen bij het vertellen van ervaringen .
Als jij dat vindt.quote:Overigens is de bron van de kracht van witte en zwarte magie hetzelfde en sta je bij beide wagenwijd open voor demonische bezitting.
Ik dus ook niet.. Laten we het dus gewoon op zwarte magie(wat ook op vele dingen slaat) houden.quote:@ Loonytik & Exoteria: De bezeten man in het filmpje zegt trouwens als advies: ,, Don't go for evil witchcraft. They are deceiving . They are lying."
Nu weet ik niet precies wat witchcraft in Mozambique precies inhoud verder...
Gedeeltelijk met je eens... Zijn altijd wel filmpjes die met de kerk hebben te maken. Lijkt wel om mensen daarvoor naar de kerk toe te brengen om het kwaad te ontkomen. Ook vinden bepaalde groepen dat een demon een deel van je gedachten is of onderbewustzijn en als ze dat bepaalde dan kwijt zijn, de demon dan verbannen is het is maar hoe je het bekijkt.quote:Van dit hele gedoe valt niets te bewijzen. Alle ervaringen en persoonlijke, danwel op andere gerichte, resultaten zijn de slot conclusies van de mensen zelf. En al die mensen geloofden er al in.
WC-eend? Iemand?
Tot heden is dit niks meer dan 2 kinderen die soldaatje spelen en zich inleven in hun gefantaseerde wereld:
Erik:"Kijk, daar komt de Duitse invasie aan!"
Joep:"Jah! Ik zie ze! Dekking zoeken!"
Zolang er geen god in vermengt zit wordt dit lachend afgedaan als spelende kids. Zodra god er in komt en volwassenen die hersenspinsels uitspreken is het allemaal waar. En het enige bewijs tot nu toe is de verklaring van de uitgedrevene of de uitdrijver, dan wel spectators die er net zo heilig in geloven als de slachtoffers zelf. Nog niemand heeft het in zijn hoofd gehaald om het spel van kinderen als echt te zien en als een idioot door de straten ze rennen en te roepen:"Ze komen! De Duiters!"... omdat ze weten dat ze voor gek worden versleten.
De goddelijke versie is al zo wijd verspreid over de wereld, en zo vaak aangehoord of verfilmd, dat men er niet meer zo vreemd van op kijkt. Daardoor zijn de demonen gelovers minder belemmert om dit soort verhalen te verspreiden. Maar daarmee is niks bewezen. Hoe vaak ze het ook herhalen. Tot nu toe is er niets wat erop wijst dat ook maar 1 demonen/duivel uitdrijving echt is. Net als die kids die soldaatje spelen, speelt dit zich in de hoofden af en nergens anders.
Daarvoor geldt hetzelfde, is mijn overtuiging.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:10 schreef loonytik het volgende:
[..]
Als jij dat vindt.Wat vind jij van wicca als ik het vragen mag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |