abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71570906
Sinds vandaag hang ik op dit forum The Truth is Here , en lees ik veel over geestverschijningen en irritante klopgeetsen...Ik ken dergelijke verhalen ook uit de familie.

Voor wie interesse heeft: Elke dag kijk ik routinematig op www.uitzendinggemist.nl en vandaag zag ik op de Homepage een soort programma over duiveluitdrijving. Best interessant om te zien hoe er dus een soort 'oorlog' plaatsvindt tussen duister en licht . Fascinerend...

Aan het woord zijn een uitdrijver en een voormalig 'bezetene'. De vrouw was ooit een bedrijver van hekserij. Dus wie het interessant vindt kan het via deze http://player.omroep.nl/?aflID=9824602 link bekijken

Heeft iemand zelf weleens een uitdrijving gehad? Of ken je iemand die dat heeft meegemaakt?

Ik zelf heb dit niet meegemaakt, geen last verder van duistere machten/geesten in mijn leven. Een vriend van mij wel...al wil hij daar niet al te veel over praten...hij weet ook zelf niet veel meer van deze uitdrijving. Ik weet wel dat hij daarna echt veranderd was, ook een andere blik in de ogen...Bij hem heeft het in ieder geval gewerkt.

[ Bericht 4% gewijzigd door 7keer70 op 04-08-2009 18:26:53 ]
pi_71571259
Op zondagavond rond twaalf uur komt op sbs 666 een serie over geesten, spoken enz. Wel aardig om te zien. Sommige verhalen zijn echt scary (niet om te zien, maar wel het idee dat je in zo'n huis woont)
pi_71572311
ik kan het filmpje niet zien, maar wat heeft het bedrijven van hekserij met bezetenheid te maken?

Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71572570
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:35 schreef Exoteria het volgende:
ik kan het filmpje niet zien, maar wat heeft het bedrijven van hekserij met bezetenheid te maken?

Bij mij startte het filmpje ook niet meteen. Dan moet je op de pagina die opstart naar instellingen en kiezen voor WMP of Quicktime.

Verband hekserij en bezetenheid? Omdat de vrouw via hekserij in contact is gekomen met de geestenwereld. Deze geesten keerden zich op een gegeven moment tegen haar, omdat ze weg wilde uit de hekserij, terwijl ze een belofte had gedaan trouw te blijven. Bezetenheid is gewoon een ander woord voor gebondenheid. Ervaren alsof je geleefd wordt door duistere geesten. Of juist geterroriseerd wordt door duistere geesten. Maar goed misschien kan je het filmpje nu wel kijken, en zie je het vanzelf.
pi_71572823
zonder je voor het hoofd te willen stoten moet ik wel een beetje lachen.

Een pact met hekserij, de geestenwereld... en het niet mogen verlaten....., geestenwereld die zich tegen je keert en een helse uitdrijving....en dan het programma... een christelijke context....

Mijn manier van leven is voor velen aanleiding om mij "een heksje" te noemen.

er is echt weinig duisters aan hoor

ik zal het nog eens met het filmpje proberen.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71573193
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:53 schreef Exoteria het volgende:

Mijn manier van leven is voor velen aanleiding om mij "een heksje" te noemen.

er is echt weinig duisters aan hoor

Mij stoot je niet voor het hoofd hoor . Ik probeer een samenvatting te geven van hetgeen ik opmaak uit het filmpje. Hopelijk kan je het filmpje nu wel zien, en anders gewoon via de mainpage van uitzendinggemist?

Ik ben wel benieuwd of jij als 'heksje' ooit weleens lastig bent gevallen/geplaagd/gekweld door duistere geesten. Ik vermoed, gezien je comment, van niet. Klopt dit?

Maar goed, we weten allebei dat er zoveel verschillende gradaties van hekserij zijn...geen idee in welke tak jij je begeeft... Hekserij is dan ook een verzamelnaam...
pi_71575517
Er mist een belangrijk stuk bij je omschrijving 7keer70. Dat het om een heksenkring ging die zich met zwarte magie bezig hield(satanische leer zoals zei het zei).Ze deed twee pacten bij die heksenkring. Eentje van geheimhouding en dat ze trouw moest zweren aan lucifer. En dat ondertekende dat met haar bloed. Dan hou jeje wel met duister spul bezig..

Maar zoals je zei heb je allemaal verschillende soorten verschillende gradaties bij hekserij en zo heb je ook dus witte/goede magie waar niks kwaad aan is...
pi_71579581
Ik werp regelmatig demonen uit in huizen en kamers. Of bij mezelf wanneer ik aanvoel dat er eentje dicht bij mij kan komen en me op het verkeerde been probeert te zetten.

Bij andere mensen nog niet gedaan volgens mij, kan het me niet herinneren. Dat is me nog een beetje te vreemd.

Het is echter nog nooit gepaard gegaan met heftige excorist achtige taferelen of iets dergelijks, als christen heb je de autoriteit om zo'n demoon gewoon weg te sturen in de naam van Jezus Christus. Effecten kunnen opmerkelijk zijn.

Overigens is de bron van de kracht van witte en zwarte magie hetzelfde en sta je bij beide wagenwijd open voor demonische bezitting.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ali_Kannibali op 03-08-2009 23:24:26 ]
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:42:33 #9
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71580639
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik werp regelmatig demonen uit in huizen en kamers. Of bij mezelf wanneer ik aanvoel dat er eentje dicht bij mij kan komen en me op het verkeerde been probeert te zetten.

Bij andere mensen nog niet gedaan volgens mij, kan het me niet herinneren. Dat is me nog een beetje te vreemd.

Het is echter nog nooit gepaard gegaan met heftige excorist achtige taferelen of iets dergelijks, als christen heb je de autoriteit om zo'n demoon gewoon weg te sturen in de naam van Jezus Christus. Effecten kunnen opmerkelijk zijn.

Overigens is de bron van de kracht van witte en zwarte magie hetzelfde en sta je bij beide wagenwijd open voor demonische bezitting.
Ik ben hier best benieuwd naar. Ik vroeg me af of ik dit eens een keer mag bijwonen? Wel tof !
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71582583
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:42 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik ben hier best benieuwd naar. Ik vroeg me af of ik dit eens een keer mag bijwonen? Wel tof !
Er is niets te zien. Je spreekt met autoriteit uit dat welke kwade kracht zich ook de plaats/in iemand bevindt, weg dient te gaan, in de naam van Jezus Christus. Soms voel ik kippenvel als ik het uitspreek, dat is de Heilige Geest die in mij daalt/door mij heen spreekt/mijn woorden zegent. De effecten zijn wel te zien: kan grote verbeteringen op iemands lichamelijke/emotionele/spirituele gezondheid hebben, het verdwijnen van nachtmerries, grotere zelfcontrole over allerlei zaken waar we zwak voor zijn, verbeteringen in de betreffende kamer of de bij de persoon die er in slaapt/woont, etc.

Er zijn echter wel verhalen waarbij het moeizamer gaat en veel bidden en ook vasten kost, veel voorbereiding. Maar dat is meer bij de mensen zoals die vrouw in het filmpje, die zwaar in satanistische krijgen bezig is geweest. Heb dat zelf echter nog nooit gezien of meegemaakt.

Maar dat hollywood gedoe van 'zeg je naam' en andere vragen stellen etc. is denk ik dikke onzin.
pi_71586822
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Alvorens je demonen in huizen en kamers beveelt. Heb je ze dan eerst gezien? Of gevoeld?

Ik heb wel een keer meegemaakt trouwens...dat iemand erg agressief was bij mij in de buurt. Toen heb ik stilletjes, zonder dat deze persoon het hoorde, de demonen van haat/agressie/geweld/etc geboden om (in Jezus naam ) mij met rust te laten...En serieus...een seconde daarna droop deze agressieve persoon af!!!! Ik stond er zelf echt van te kijken....Een ervaring die ik niet snel zal vergeten...

Ik had die demonische invloeden van deze persoon trouwens niet eerst gezien met mijn geestesoog. Ik concludeerde de demonische bezetenheid puur op basis van het gedrag van deze persoon.
pi_71587095
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

.

Maar dat hollywood gedoe van 'zeg je naam' en andere vragen stellen etc. is denk ik dikke onzin.

Des Hollywoods? Volgens mij niet...Jezus , deed dat namelijk een keer. Hij vroeg alleen de naam, maar ging geen hele gesprekken voeren met demonen:

,,Toen hij aan land stapte, kwam hem vanuit de stad een man tegemoet die door demonen bezeten was. Deze man droeg al geruime tijd geen kleren meer en woonde niet in een huis, maar in de rotsgraven. 28 Toen hij Jezus zag, viel hij schreeuwend voor hem neer en riep luidkeels: ‘Wat heb ik met jou te maken, Jezus, Zoon van de allerhoogste God? Ik smeek je, doe me geen pijn!’ 29 Jezus stond namelijk op het punt de onreine geest te bevelen uit de man weg te gaan. Want die had hem al heel lang in zijn macht, en gewoonlijk werd de man voor de veiligheid aan handen en voeten geboeid, maar telkens trok hij de boeien kapot en werd hij door de demon naar eenzame plaatsen gedreven. 30 Jezus vroeg hem: ‘Hoe heet je?’ Hij antwoordde: ‘Legioen’ – er woonden namelijk veel demonen in hem. 31 Ze smeekten hem hun niet te bevelen naar de onderwereld te gaan. 32 Op de berghelling liep op dat ogenblik een grote kudde varkens te grazen, en de demonen smeekten Jezus om hun toe te staan hun intrek in de varkens te nemen. Hij stond hun dat toe. 33 Toen ze uit de man waren weggegaan, trokken ze in de varkens, waarop de kudde de steile helling afstormde, het meer in, en verdronk. "Lucas 8:26

Hier trouwens een stukje hierover van de website : http://www.bevrijdingspastoraat.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=38&Itemid=160

Mag je demonen ondervragen?
Jezus sprak niet met demonen, wel ondervroeg Hij hen als Hij dat nodig vond (zie Marcus 5:9, waar Hij hen vraagt naar hun naam en met hen spreekt over hun bestemming. Opmerkelijk dat Jezus hun verzoek, om in de varkens te gaan, inwilligt). In arcus 1:24 lezen we zelfs dat de boze geesten vanzelf tot Jezus beginnen te spreken: ‘Wat hebt U met ons te maken, Jezus van Nazareth? Bent U gekomen om ons te verdelgen? Ik weet wel wie U bent: de Heilige Gods.’ Maar Jezus bestraft hem door te zeggen: ‘Zwijg stil en ga van hem uit!’ Letterlijk zegt Jezus: ‘wees gemuilkorfd!’
Als er een ‘verhoor’ plaats vindt, laat deze zo kort en bondig mogelijk verlopen (duidelijke bevelen, geen discussies!). Een waarschuwing is hier op zijn plaats, zeker als het gaat om informatie die gewonnen wordt door het ondervragen van demonen. Wij geven voorkeur aan de informatie die de Heilige Geest ons geeft. Als Gods Geest ons vervolgens leidt om de hoofddemon te ondervragen op een aantal punten, waar Hij ons al inzicht heeft gegeven, wordt geheel duidelijk Wie het hier voor het zeggen heeft. In zulke gevallen kan het voor de confident bevestigend zijn, bv. als hij in een later stadium denkt dat het allemaal niet echt heeft plaatsgevonden of dat hij zelf een en ander bij elkaar gefantaseerd heeft.

Zelf nooit gedaan trouwens...

[ Bericht 0% gewijzigd door 7keer70 op 04-08-2009 18:07:39 ]
pi_71587511
Mijn interesse in het onderwerp is weer aangewakkerd na het zien van het filmpje in de OP..Zoals ik in één post heb gezet, heb ik één keer in mijn leven een direct resultaat gezien toen ik een demon van agressie/haat bestrafte bij iemand. Maar dat was zonder dat deze persoon het wist of hoorde. Ik deed dat fluisterend. Ik wil zelf graag meer leren hierover.

Hier is voor wie interesse heeft, een filmpje (zojuist geyoutubed) over een man uit Mozambique, die naar zeggen 186 demonen in zich had! Hij vertelt zijn verhaal, over hoe het was om zo te leven. Maar er zijn ook stukjes van zijn 'bevrijdingssessie' tussen gemonteerd. Dus als je geen 'dierlijke taferelen' wenst te zien, moet je niet kijken natuurlijk. Zeer fascinerend hoe hij zichtbaar een 'normaal mens' is geworden:

@ Alikannibali : De uitdrijver in dit filmpje vraagt trouwens ook : Wie ben je? Aan de demon...
..om hem dan natuurljk zo snel mogelijk uit te werpen. Ze houden geen theekransje in ieder geval...

@ Loonytik & Exoteria: De bezeten man in het filmpje zegt trouwens als advies: ,, Don't go for evil witchcraft. They are deceiving . They are lying."
Nu weet ik niet precies wat witchcraft in Mozambique precies inhoud verder...

[ Bericht 4% gewijzigd door 7keer70 op 04-08-2009 17:14:29 ]
pi_71588000
Het intikken van 'Bevrijding van demonen' leverde als eerste hit dit filmpje op bij Youtube:

Iets dichter bij huis deze bevrijding, want het speelt zich af in Nederland.

In het begin zie je alleen een vrouw praten over haar bevrijding. Maar tussendoor is ook het bevrijdingsmoment zelf gemonteerd. Bizar hoor! Maar goed...blijkbaar is ook deze vrouw beter geworden. Ze was één psychiatrisch wrak.
pi_71593494
Ik heb maar 1 reactie op dit alles voor iedereen die zich hiermee wil bezighouden: Zint eer Gij begint.
75 topics = FIN
pi_71594845
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:12 schreef 7keer70 het volgende:

[..]

Alvorens je demonen in huizen en kamers beveelt. Heb je ze dan eerst gezien? Of gevoeld?
Nee, nooit gezien. Wel van anderen gehoord dat ze ze gezien hebben. Ik 'voel' het inderdaad, je merkt het aan gedachten die bij jezelf komen, verleidingen, de neiging om dingen te doen die je niet hoort te doen. Soms proef je ook gewoon een sfeer in een kamer, meestal bij iemand die toch wat problemen heeft gehad in het leven en daardoor er voor open heeft gestaan/er last van heeft gehad. En bij mensen merk je het denk ik vrij snel, met spiritueel onderscheidingsvermogen. Op plaatsen waar het spritiueel gezien gewoon echt duister is proef je die sfeer, die invloed dat er negatieve krachten aan het werk zijn.
quote:
Ik heb wel een keer meegemaakt trouwens...dat iemand erg agressief was bij mij in de buurt. Toen heb ik stilletjes, zonder dat deze persoon het hoorde, de demonen van haat/agressie/geweld/etc geboden om (in Jezus naam ) mij met rust te laten...En serieus...een seconde daarna droop deze agressieve persoon af!!!! Ik stond er zelf echt van te kijken....Een ervaring die ik niet snel zal vergeten...

Ik had die demonische invloeden van deze persoon trouwens niet eerst gezien met mijn geestesoog. Ik concludeerde de demonische bezetenheid puur op basis van het gedrag van deze persoon.
Ja, dat dus.

Ik stel je andere posts op prijs trouwens, hoe Jezus het precies deed. Ik zal ook de andere dingen bekijken, is interessant. Zie deze video ook, bomvol informatie:

How Jesus sets captives free
pi_71595574
Van dit hele gedoe valt niets te bewijzen. Alle ervaringen en persoonlijke, danwel op andere gerichte, resultaten zijn de slot conclusies van de mensen zelf. En al die mensen geloofden er al in.

WC-eend? Iemand?

Tot heden is dit niks meer dan 2 kinderen die soldaatje spelen en zich inleven in hun gefantaseerde wereld:
Erik:"Kijk, daar komt de Duitse invasie aan!"
Joep:"Jah! Ik zie ze! Dekking zoeken!"

Zolang er geen god in vermengt zit wordt dit lachend afgedaan als spelende kids. Zodra god er in komt en volwassenen die hersenspinsels uitspreken is het allemaal waar. En het enige bewijs tot nu toe is de verklaring van de uitgedrevene of de uitdrijver, dan wel spectators die er net zo heilig in geloven als de slachtoffers zelf. Nog niemand heeft het in zijn hoofd gehaald om het spel van kinderen als echt te zien en als een idioot door de straten ze rennen en te roepen:"Ze komen! De Duiters!"... omdat ze weten dat ze voor gek worden versleten.
De goddelijke versie is al zo wijd verspreid over de wereld, en zo vaak aangehoord of verfilmd, dat men er niet meer zo vreemd van op kijkt. Daardoor zijn de demonen gelovers minder belemmert om dit soort verhalen te verspreiden. Maar daarmee is niks bewezen. Hoe vaak ze het ook herhalen. Tot nu toe is er niets wat erop wijst dat ook maar 1 demonen/duivel uitdrijving echt is. Net als die kids die soldaatje spelen, speelt dit zich in de hoofden af en nergens anders.

Mocht je onomstotelijk bewijs hebben dat mij tegenspreekt: show me
Filmpjes van youtube waarop mensen als gekken op bed schreeuwen of whatever, is geen bewijs. Wel bewijs voor iets anders, maar ik zal de beledigingen voor me houden.
pi_71598997
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:18 schreef FP128 het volgende:
Ik heb maar 1 reactie op dit alles voor iedereen die zich hiermee wil bezighouden: Zint eer Gij begint.
Terechte opmerking....

Heb je trouwens ervaring met demonen uitdrijven? Of ken je een voorval?

Ik denk inderdaad niet dat het zomaar een soort 'toverformule' is om 'In Jezus naam' even wat demoontjes uit te drijven...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:16:31 #19
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71600378
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:28 schreef Matteüs het volgende:

Filmpjes van youtube waarop mensen als gekken op bed schreeuwen of whatever, is geen bewijs. Wel bewijs voor iets anders, maar ik zal de beledigingen voor me houden.
Mocht jij onomstotelijk bewijs hebben dat demonen niet bestaan
dan horen wij dat ook graag
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_71600468
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Zie deze video ook, bomvol informatie:

How Jesus sets captives free

Ik ben je videopost aan het bekijken nu. En inderdaad zegt deze man dat Jezus de naam van die demon vroeg om een statement te maken over 'Legioen'...Verdere uitleg hierover laat hij dan helaas weer achterwege....

Deze man zegt dus dat er geen methodiek van gemaakt moet worden . Dat lijkt me een goed punt. Net zoals Jezus niet IEDEREEN genas door modder te maken en dit op iemands oog te smeren...

Jezus deed het vragen van de naam van de demon, zover te lezen valt , inderdaad maar één keer...Ik ben het eens met de spreker uit die video dat de beter infomatie via de Heilige Geest kan komen, en niet van liegende demonen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:22:33 #21
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71600502
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:28 schreef Matteüs het volgende:
Van dit hele gedoe valt niets te bewijzen. Alle ervaringen en persoonlijke, danwel op andere gerichte, resultaten zijn de slot conclusies van de mensen zelf. En al die mensen geloofden er al in.

WC-eend? Iemand?

Tot heden is dit niks meer dan 2 kinderen die soldaatje spelen en zich inleven in hun gefantaseerde wereld:

Zolang er geen god in vermengt zit wordt dit lachend afgedaan als spelende kids. Zodra god er in komt en volwassenen die hersenspinsels uitspreken is het allemaal waar. En het enige bewijs tot nu toe is de verklaring van de uitgedrevene of de uitdrijver, dan wel spectators die er net zo heilig in geloven als de slachtoffers zelf. Nog niemand heeft het in zijn hoofd gehaald om het spel van kinderen als echt te zien en als een idioot door de straten ze rennen en te roepen:"Ze komen! De Duiters!"... omdat ze weten dat ze voor gek worden versleten.
De goddelijke versie is al zo wijd verspreid over de wereld, en zo vaak aangehoord of verfilmd, dat men er niet meer zo vreemd van op kijkt. Daardoor zijn de demonen gelovers minder belemmert om dit soort verhalen te verspreiden. Maar daarmee is niks bewezen. Hoe vaak ze het ook herhalen. Tot nu toe is er niets wat erop wijst dat ook maar 1 demonen/duivel uitdrijving echt is. Net als die kids die soldaatje spelen, speelt dit zich in de hoofden af en nergens anders.

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Het onomstotelijk bewijzen dat iets niet bestaat is overigens geen bewijs.. hoe wil je dit gaan doen??? het is onmogelijk om ook maar van IIETS te bewijzen dat het niet bestaat... Je kan wel uitgaan van aannames. Bewijs maar dat het WEL bestaat want daar gaat het om
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:45:13 #22
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71601108
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:22 schreef Michielos het volgende:

[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Het onomstotelijk bewijzen dat iets niet bestaat is overigens geen bewijs.. hoe wil je dit gaan doen??? het is onmogelijk om ook maar van IIETS te bewijzen dat het niet bestaat... Je kan wel uitgaan van aannames. Bewijs maar dat het WEL bestaat want daar gaat het om
Daar gaat het jou om , andere mensen gaan ervan uit dat het wel bestaat uit eigen ervaring bijv .
Niemand hoeft jou of de wereld iets te bewijzen bij het vertellen van ervaringen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:46:57 #23
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71601151
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:45 schreef Summers het volgende:

[..]

Daar gaat het jou om , andere mensen gaan ervan uit dat het wel bestaat uit eigen ervaring bijv .
Niemand hoeft jou of de wereld iets te bewijzen bij het vertellen van ervaringen .
nee maar mijn vraag is.. hoe wil je aantonen dat iets NIET bestaat. Vooruit.. hoe doe je dit?
Als het niet bestaat kun je het sowieso niet aantonen... hoe??

als het wel bestaat kan dit ook niet want dan bestaat het..

m.a.w. hoe moet je aantonen dat iets niet bestaat?
pi_71601777
quote:
Als jij dat vindt. Wat vind jij van wicca als ik het vragen mag?
quote:
@ Loonytik & Exoteria: De bezeten man in het filmpje zegt trouwens als advies: ,, Don't go for evil witchcraft. They are deceiving . They are lying."
Nu weet ik niet precies wat witchcraft in Mozambique precies inhoud verder...
Ik dus ook niet.. Laten we het dus gewoon op zwarte magie(wat ook op vele dingen slaat) houden.
quote:

WC-eend? Iemand?

Gedeeltelijk met je eens... Zijn altijd wel filmpjes die met de kerk hebben te maken. Lijkt wel om mensen daarvoor naar de kerk toe te brengen om het kwaad te ontkomen. Ook vinden bepaalde groepen dat een demon een deel van je gedachten is of onderbewustzijn en als ze dat bepaalde dan kwijt zijn, de demon dan verbannen is het is maar hoe je het bekijkt.

Maar wat is dan voor jou bewijs als iemand zit te raaskallen en "demonische "kreten loopt uit te slaan. Hoe bewijs je dan dat er een geest/demon in zit in die kerel. En dat je het dan niet afdoet als fantasie of dat hij gek is.
pi_71603206
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:10 schreef loonytik het volgende:

[..]

Als jij dat vindt. Wat vind jij van wicca als ik het vragen mag?
Daarvoor geldt hetzelfde, is mijn overtuiging.

Ik ben een christen en geloof niet dat je op een andere manier tot iets werkelijk puurs en goeds kan komen dan via Jezus Christus. Via Hem krijg je toegang tot de Heilige Geest, of de Zeven Geesten Gods. Alle andere activiteit bestaat uit gevallen engelen, demonen, of de duivel zelf, die je op het verkeerde been willen zetten.
Zij zijn het die verantwoordelijk zijn voor paranormale activiteit, contact met overledenen, masters, beschermengelen etc. Zij vlijen en misleiden, en trekken je steeds meer naar beneden in het proces, meestal zonder dat je zelf de connectie kan leggen tussen je bezigheden met hen en de loop die je leven neemt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')