De 1e goal van Ovechkin, wat een goede linechange is dat zeg. Van offside naar onside changen en meteen een 2 tegen 1 situatie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:25 schreef nyny83 het volgende:
Thanx, ik heb het in een reactie onder het bericht gezet omdat die filmpjes geregeld verwijderd worden.
Absoluut, aanvallende partij is dan zo gefocused op de powerplay en als de 2 minuten voorbij zijn staat deze vrij op de blue line.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:25 schreef nyny83 het volgende:
Doen ze wel netjes inderdaad, maar nieuw is dat zeker niet. Wat je trouwens ook vaak ziet is dat een team in het voordeel is als er net iemand uit de penaltybox komt. Die staat dan toch eventjes vrij omdat er niemand rekening met hem houdt.
Ziek zijn heeft zo z'n voordelen. Nu kan ik nog het laatste kwartier van de Canucks zienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:19 schreef Wackyduck het volgende:
Dat is het voordeel van in Canada wonen, de wedstrijden zijn op een fatsoenlijk tijdstip.
Ah, toevallig ook net een verslag van die wedstrijd gemaakt:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 06:10 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ziek zijn heeft zo z'n voordelen. Nu kan ik nog het laatste kwartier van de Canucks zien
Edit: 2 goals in 1minuut1-7 al.
Het werd tijd jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:02 schreef WasQ het volgende:
Jeej 3-2 gewonnen. Eerste punten voor de Wings!
Blijkbaar, maar even mijn baan opzeggen dan :pquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:09 schreef nyny83 het volgende:
[NHL] Sharks winnen dankzij hattrick Heatley
Katth, dat wordt alle wedstrijden kijken dit seizoen dus
Had het gelezen jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ah, toevallig ook net een verslag van die wedstrijd gemaakt:
[NHL] Canucks herstellen zich
Haha wat erg!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:22 schreef Saviola het volgende:
Trouwens.. zelfs de beste goalies hebben wel eens een moment van zwakte:
Tot dusverre doen ze het aardig. Smyth is een goede aanvulling gebleken tot dusverre en Kopitar is met 8 punten uit 3 wedstrijden wel extreem goed in vorm.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 04:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk halen de Kings dit jaar wel de PO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |