Dat zijn ze ook wel, maar in Helsinki heb je niet bepaald een 'thuispubliek', dus is het lastig een homogene sfeer te creeren met allemaal dezelfde shirtjes etc. Er zitten simpelweg teveel neutrale, nuchtere toeschouwers op de tribune om er een echt hockeyfeest van te maken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:57 schreef Saviola het volgende:
Te verwachten? Je zou toch denken dat ze daar enthousiast zijn dat de NHL naar hun stad komt..
Deze is het:quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:34 schreef nyny83 het volgende:
NHL 10 sportje heb ik nog niet gezien trouwens...
Een keer is die wel grappig, maar omdat ze hem elke commercial break uitzenden wordt het een beetje vervelend...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:15 schreef Saviola het volgende:
[..]
Deze is het:
The good old hockey game
1 zwaluw maakt nog geen zomer (en 2 ook niet).. Maar laten we het hopen!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:27 schreef Saviola het volgende:
Zo he, Avs eerst 5-2 winst op San Jose, nu 3-0 tegen Vancouver.. wordt het toch niet zo'n slecht seizoen als iedereen dacht?
Islanders gaan denk ik wel wat hoger eindigen dan vorig jaar, maar de play-offs lijken me nog een brug te ver. Maargoed, ze hebben een aantal leuke jonge talenten, dus misschien dat het volgend jaar wel lukt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:11 schreef Katth het volgende:
Tavares gaat hopelijk voor de Islanders een heel groot verschil zijn met vorig jaar, wat toch redelijk teleurstellend was. Penguins daarentegen lijken op dit moment redelijk solide en consistent.
Yup dat denk ik ook. Zo'n team als de Islanders blijft een mooi team om te volgen en gaat hopelijk voor een aantal mooie verrasingen zorgen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Islanders gaan denk ik wel wat hoger eindigen dan vorig jaar, maar de play-offs lijken me nog een brug te ver. Maargoed, ze hebben een aantal leuke jonge talenten, dus misschien dat het volgend jaar wel lukt.
Leuk artikel weer, thanks.quote:
Goed begin van de Blues! Denk dat zij wel eens dé grote verassing van dit jaar kunnen gaan worden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:57 schreef Katth het volgende:
St. Louis alweer gewonnen van Detroit. Slechte start voor de Red Wings.
Ik vind het ook een heel leuk en vooral veelzijdig team. Ze gaan vast niet allemaal 50+ punten halen, maar de breedte van de selectie lijkt prima in orde. Ze zijn niet echt afhankelijk van 1 bepaalde speler.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:11 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Goed begin van de Blues! Denk dat zij wel eens dé grote verassing van dit jaar kunnen gaan worden.
Veel mensen zien 't als een ploeg waar de grote sterren Ktachuk en Kariya op hun retour zijn. Als je verder kijkt valt 't op dat ze bizar veel talent hebben: Oshie, Berglund, Backes, Perron, Johnson, etc.
Net ook ff de line-ups bekeken van de wedstrijden tegen Detroit:
Perron - McDonald - Boyes
Kariya - Tkachuk - Backes
Oshie -Berglund - Winchester
Steen - McClement - Crombreen
Lijkt niet al te spectaculair, maar als je de cijfers erbij pakt dan zit er toch veel potentie in. Denk niet dat er een speler in zit die bijv. meer dan 90 punten zal halen (of Boyes moet een superseizoen kennen / Kariya moet helemaal terug komen), maar van ALLE spelers op de eerste drie linies (op Winchester na?) wordt geacht dat ze aan 't einde van 't seizoen wel minimaal zo'n 50 punten kunnen halen. Alle spelers kunnen scoren (zelfs de checking line), dat lijkt me voor een tegenstander zeer lastig verdedigen.
Ben vooral benieuwd naar Oshie, haalde vorig seizoen -uit m'n hoofd- 37 punten in 52 wedstrijden in 't reguliere seizoen vanaf de derde line... Stel nou dat hij dit seizoen 82 wedstrijden speelt en dat hij zich nog verder doorontwikkelt...
Haha met een fulltime baan zit dat er voor mij niet in. De tijden dat ik maar 3 uurtjes slaap per nacht nodig had zijn voor mij voorbijquote:Op woensdag 7 oktober 2009 03:51 schreef Saviola het volgende:
Flyers winnen 6-5 in OTman wat een wedstrijd, de 3de van het seizoen maar dit was gewoon playoff hockey en een playoff sfeertje in dat publiek.. geweldig, hiervoor blijf je wakker.
Zit hier met het zelfde probleem.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Haha met een fulltime baan zit dat er voor mij niet in. De tijden dat ik maar 3 uurtjes slaap per nacht nodig had zijn voor mij voorbij
Ondanks het verlies is die eerste line van de Caps toch wel erg indrukwekkend hoor! Ovechkin, Backstrom en Semin hebben op 't moment een belachelijk hoog gemiddelde. Ook benieuwd of Laich z'n huidige niveau een compleet seizoen kan volhouden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:47 schreef Saviola het volgende:
Ik zit Flyers-Caps te kijken, wat een spectaculaire wedstrijd zeg, 7 goals in 13 minutenOvechkin heeft er alwéér 2 inliggen, bij de Flyers staat Richards ook al met een hattrick..
http://www.nhl.tv/team/console.jsp?hlg=20092010,2,27quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:10 schreef nyny83 het volgende:
[NHL] Flyers langs Capitals in thriller
Klopt ja, ik heb het verslag gelezen. Kan alleen nog geen filmpje vinden. Iemand anders wel? Dan kan ik dat in het verslag verwerken of in de reacties eronder zetten.
En inderdaad jammer dat ik het niet heb gezien, maar achteraf kijken vind ik ook niks. Ik kan mijn nieuwsgierigheid toch nooit bedwingen en bekijk elke dag de uitslagen en verslagen. En als ik een keer live kan kijken is dat mooi meegenomen. Vaak spelen ze in het weekend op redelijk schappeljike tijden, dus dan kijk ik meestal wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |