abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73313680
Hawks - Panthers nu op, en vanavond om 21.00 Blues - Red Wings Zijn tenminste een beetje schappelijke tijden.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_73316095
Nice filmpje!

Vanavond Pens! Helaas kan ik niet kijken...
pi_73316429
2-2 nu bij Hawks vs Panthers. Hawks veel beter, maar met een afstandsschot kwamen de panthers weer gelijk. Leek houdbaar, Huet zag er niet goed uit.
pi_73317344
3-3 nu en zometeen OT.. mooie game wel, alleen bijzonder weinig sfeer daar in Helsinki
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_73317797
Florida wint na een shootout..

shots on goal 55-24 voor Chicago waar een goeie goalie al niet goed voor is..
pi_73317973
Vokoun was awesome ja, ook in de shootout. Sfeer daar idd matigjes, maar dat was ook wel te verwachten.
pi_73318056
Te verwachten? Je zou toch denken dat ze daar enthousiast zijn dat de NHL naar hun stad komt..
pi_73318211
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 20:57 schreef Saviola het volgende:
Te verwachten? Je zou toch denken dat ze daar enthousiast zijn dat de NHL naar hun stad komt..
Dat zijn ze ook wel, maar in Helsinki heb je niet bepaald een 'thuispubliek', dus is het lastig een homogene sfeer te creeren met allemaal dezelfde shirtjes etc. Er zitten simpelweg teveel neutrale, nuchtere toeschouwers op de tribune om er een echt hockeyfeest van te maken.
pi_73318958
Blues 1-0 voor tegen de Red Wings
pi_73319058
1-1 Draper

Scheids stond in de weg, waardoor de Blues niet goed konden verdedigen.
pi_73319107
oh, het was eriksson die de rebound intikte. dacht dat draper al direct scoorde
pi_73319276
Maltby scoort de 2-1 shorthanded. Dit gaat de verkeerde kant op
pi_73319634
Einde eerste periode. Red Wings hebben een 2-man advantage gehad maar daarin niet gescoord. Ik ga nu wat anders doen (mn vriendin wil aandacht ) Misschien kijk ik het einde nog
pi_73319840
Vriendin moet niet zeuren, voor het eerst in 4 maanden weer hockey
pi_73321403
Whehe true Maar ik vind aandacht van mn vriendin ook wel leuk hoor

Anyway: 4-3 Blues
pi_73321823
pi_73322504
wow net echt een fantastische save van Mason op een breakaway van Datsyuk.

Nog steeds 4-3 trouwens

edit2: detroit nu powerplay vanwege een belachelijke penalty. Oshie kreeg Delay of Game omdat de puck over het glas ging achter de spelersbank. Het glas is daar echter superlaag, veel lager dan in NHL ijshockeyrinks.

[ Bericht 51% gewijzigd door nyny83 op 02-10-2009 23:22:18 ]
pi_73322826
Dat NHL10 spotje is ook zo vet.. met dat liedje dr bij

Veel druk van Detroit wel.. hopelijk houden de Blues stand..
pi_73323083
Hoop het ook ja... een leuke uitbraak zou nog mooier zijn

NHL 10 sportje heb ik nog niet gezien trouwens... heb het spel wel al sinds de releasedate (15 sept)
pi_73323155
Ik heb het vorige week al gezien (weetniet meer welke zender), gisteren ook (CBC) en nu ook weer (TSN).

Blues spelen wel lekker fysiek trouwens. Detroit krijgt nauwelijks ruimte
pi_73323313
STL wint
pi_73323362
Gewonnen inderdaad. Blues zijn fysiek sterk geworden inderdaad. Commentator zei ook al de hele tijd dat de Blues langs de boards domineren, en toch blijft Detroit steeds die puck in de boardings dumpen.
pi_73324030
Straks nog even Pens-NYR kijken, ben benieuwd of daar vanavond al de Cup-banner omhoog getrokken wordt.
pi_73327070
Nu ik in Canada zit ben ik al 2 weken ondergedompeld, alleen zijn ze vrij negatief over de kansen van de Canadese teams.

Alhoewel in mijn stad een hoop mensen nog hopen/dromen over de terugkeer van de Jets...
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_73332807
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:34 schreef nyny83 het volgende:
NHL 10 sportje heb ik nog niet gezien trouwens...
Deze is het:

The good old hockey game
pi_73336609
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:15 schreef Saviola het volgende:

[..]

Deze is het:

The good old hockey game
Een keer is die wel grappig, maar omdat ze hem elke commercial break uitzenden wordt het een beetje vervelend...
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 17:24:39 #177
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_73337557
Drukke dag vandaag, 15 games
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_73346948
Even de 3e periode meepikken van de Red Wings tegen de Blues.
pi_73347555
Zo he, Avs eerst 5-2 winst op San Jose, nu 3-0 tegen Vancouver.. wordt het toch niet zo'n slecht seizoen als iedereen dacht?
  zondag 4 oktober 2009 @ 00:57:41 #180
130412 Katth
pi_73349318
St. Louis alweer gewonnen van Detroit. Slechte start voor de Red Wings.
  zondag 4 oktober 2009 @ 01:18:19 #181
130412 Katth
pi_73349611
Whahaha 1e schot op goal en de Caps op 1-0, Ovechkin alweer!
pi_73367603
[NHL] Penguins verslaan Islanders

alle uitslagen staan erin
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:11:49 #183
130412 Katth
pi_73383714
Tavares gaat hopelijk voor de Islanders een heel groot verschil zijn met vorig jaar, wat toch redelijk teleurstellend was. Penguins daarentegen lijken op dit moment redelijk solide en consistent.
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:30:45 #184
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_73384022
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 23:27 schreef Saviola het volgende:
Zo he, Avs eerst 5-2 winst op San Jose, nu 3-0 tegen Vancouver.. wordt het toch niet zo'n slecht seizoen als iedereen dacht?
1 zwaluw maakt nog geen zomer (en 2 ook niet).. Maar laten we het hopen!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_73384723
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:11 schreef Katth het volgende:
Tavares gaat hopelijk voor de Islanders een heel groot verschil zijn met vorig jaar, wat toch redelijk teleurstellend was. Penguins daarentegen lijken op dit moment redelijk solide en consistent.
Islanders gaan denk ik wel wat hoger eindigen dan vorig jaar, maar de play-offs lijken me nog een brug te ver. Maargoed, ze hebben een aantal leuke jonge talenten, dus misschien dat het volgend jaar wel lukt.
  maandag 5 oktober 2009 @ 10:18:10 #186
130412 Katth
pi_73384820
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:13 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Islanders gaan denk ik wel wat hoger eindigen dan vorig jaar, maar de play-offs lijken me nog een brug te ver. Maargoed, ze hebben een aantal leuke jonge talenten, dus misschien dat het volgend jaar wel lukt.
Yup dat denk ik ook. Zo'n team als de Islanders blijft een mooi team om te volgen en gaat hopelijk voor een aantal mooie verrasingen zorgen.
pi_73402746
So far so good eigenlijk! Mooie games, mooie acties! Dat smaakt naar meer
pi_73417494
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:56:37 #189
130412 Katth
pi_73418354
quote:
Leuk artikel weer, thanks.

Rangers zijn goed begonnen aan het seizoen. Uit nederlaag bij de Penguins met 1 goal verschil hoef je niet voor te schamen. Leuk dat de rookies het goed doen, zien we bij de andere teams ook (Avs/Islanders). Del Zotto maakte tegen de Senators een mooie goal en om nu ook rebounds mee te pikken is gewoon lekker voor een defender.

Voor mijn gevoel gaan ze het dit jaar beter doen dan vorig jaar toen ze de hele tijd net onder of boven de streep stonden.
pi_73418689
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:57 schreef Katth het volgende:
St. Louis alweer gewonnen van Detroit. Slechte start voor de Red Wings.
Goed begin van de Blues! Denk dat zij wel eens dé grote verassing van dit jaar kunnen gaan worden.
Veel mensen zien 't als een ploeg waar de grote sterren Ktachuk en Kariya op hun retour zijn. Als je verder kijkt valt 't op dat ze bizar veel talent hebben: Oshie, Berglund, Backes, Perron, Johnson, etc.

Net ook ff de line-ups bekeken van de wedstrijden tegen Detroit:

Perron - McDonald - Boyes
Kariya - Tkachuk - Backes
Oshie -Berglund - Winchester
Steen - McClement - Crombreen

Lijkt niet al te spectaculair, maar als je de cijfers erbij pakt dan zit er toch veel potentie in. Denk niet dat er een speler in zit die bijv. meer dan 90 punten zal halen (of Boyes moet een superseizoen kennen / Kariya moet helemaal terug komen), maar van ALLE spelers op de eerste drie linies (op Winchester na?) wordt geacht dat ze aan 't einde van 't seizoen wel minimaal zo'n 50 punten kunnen halen. Alle spelers kunnen scoren (zelfs de checking line), dat lijkt me voor een tegenstander zeer lastig verdedigen.

Ben vooral benieuwd naar Oshie, haalde vorig seizoen -uit m'n hoofd- 37 punten in 52 wedstrijden in 't reguliere seizoen vanaf de derde line... Stel nou dat hij dit seizoen 82 wedstrijden speelt en dat hij zich nog verder doorontwikkelt...
pi_73418772
Nouja... de Rangers begonnen zeer sterk vorig jaar. Ze stonden zelfs een tijdje bovenaan, alhoewel dat ook kwam door het speelschema (Rangers liepen soms 4 a 5 wedstrijden voor op de rest).

Ik verwacht dat een terugval nog wel komt met die jonge verdediging en de hoge druk/verwachtingen. Maar inderdaad, vooralsnog doen ze het helemaal niet slecht.
pi_73418870
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:11 schreef WesCAddle het volgende:

[..]

Goed begin van de Blues! Denk dat zij wel eens dé grote verassing van dit jaar kunnen gaan worden.
Veel mensen zien 't als een ploeg waar de grote sterren Ktachuk en Kariya op hun retour zijn. Als je verder kijkt valt 't op dat ze bizar veel talent hebben: Oshie, Berglund, Backes, Perron, Johnson, etc.

Net ook ff de line-ups bekeken van de wedstrijden tegen Detroit:

Perron - McDonald - Boyes
Kariya - Tkachuk - Backes
Oshie -Berglund - Winchester
Steen - McClement - Crombreen

Lijkt niet al te spectaculair, maar als je de cijfers erbij pakt dan zit er toch veel potentie in. Denk niet dat er een speler in zit die bijv. meer dan 90 punten zal halen (of Boyes moet een superseizoen kennen / Kariya moet helemaal terug komen), maar van ALLE spelers op de eerste drie linies (op Winchester na?) wordt geacht dat ze aan 't einde van 't seizoen wel minimaal zo'n 50 punten kunnen halen. Alle spelers kunnen scoren (zelfs de checking line), dat lijkt me voor een tegenstander zeer lastig verdedigen.

Ben vooral benieuwd naar Oshie, haalde vorig seizoen -uit m'n hoofd- 37 punten in 52 wedstrijden in 't reguliere seizoen vanaf de derde line... Stel nou dat hij dit seizoen 82 wedstrijden speelt en dat hij zich nog verder doorontwikkelt...
Ik vind het ook een heel leuk en vooral veelzijdig team. Ze gaan vast niet allemaal 50+ punten halen, maar de breedte van de selectie lijkt prima in orde. Ze zijn niet echt afhankelijk van 1 bepaalde speler.

Als je de verdediging er ook even bij pakt:

4 Eric Brewer "C" 6' 3" 222 Apr 17, 1979 30 Vernon, BC, CAN
28 Carlo Colaiacovo 6' 1" 200 Jan 27, 1983 26 Toronto, ON, CAN
5 Barret Jackman "A" 6' 0" 210 Mar 5, 1981 28 Trail, BC, CAN
6 Erik Johnson 6' 4" 236 Mar 21, 1988 21 Bloomington, MN, USA
27 Alex Pietrangelo 6' 3" 206 Jan 18, 1990 19 King City, ON, CAN
46 Roman Polak 6' 1" 225 Apr 28, 1986 23 Ostrava, CZE
44 Darryl Sydor 6' 1" 211 May 13, 1972 37 Edmonton, AB, CAN
43 Mike Weaver 5' 9" 186 May 2, 1978 31 Bramalea, ON, CAN

Zijn gewoon allemaal zeer betrouwbare verdedigers, en in een aantal zit nog voldoende rek om beter te worden. Voornaamste natuurljik Erik Johnson, maar ook van Pietrangelo verwacht ik leuke dingen. Sydor is natuurlijk een goede superervaren verdediger die de jonkies op sleeptouw kan nemen, en Brewer en Jackman zijn ook betrouwbare en ervaren verdedigers.

In mijn play-offspecial had ik ze ook op een play-offplaatsje ingeschaald, en voorspeld dat ze de play-offs dit jaar makkelijker zouden halen dan vorig jaar.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 22:57:51 #193
130412 Katth
pi_73441748
Kan helaas vannacht niet kijken
pi_73446180
Ik zit Flyers-Caps te kijken, wat een spectaculaire wedstrijd zeg, 7 goals in 13 minuten Ovechkin heeft er alwéér 2 inliggen, bij de Flyers staat Richards ook al met een hattrick..
pi_73446293
Flyers winnen 6-5 in OT man wat een wedstrijd, de 3de van het seizoen maar dit was gewoon playoff hockey en een playoff sfeertje in dat publiek.. geweldig, hiervoor blijf je wakker.
pi_73447173
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 03:51 schreef Saviola het volgende:
Flyers winnen 6-5 in OT man wat een wedstrijd, de 3de van het seizoen maar dit was gewoon playoff hockey en een playoff sfeertje in dat publiek.. geweldig, hiervoor blijf je wakker.
Haha met een fulltime baan zit dat er voor mij niet in. De tijden dat ik maar 3 uurtjes slaap per nacht nodig had zijn voor mij voorbij
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:23:24 #197
130412 Katth
pi_73448025
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:35 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Haha met een fulltime baan zit dat er voor mij niet in. De tijden dat ik maar 3 uurtjes slaap per nacht nodig had zijn voor mij voorbij
Zit hier met het zelfde probleem.

Heb de 1e periode nog wel gezien, daarin vond ik de Flyers toch wel iets sterker. Nu dat ik de highlights gezien heb is het toch wel zuur om te zien hoe de Flyers aan de gelijkmaker kwamen en de OT goal was ook al een klutsgoal. Erg jammer, maar aan de highlights en Saviola's comment te zien hebben we zeker wat gemist.

Oh en wat een goal van Semin trouwens. Op Nhl.com praten ze al over een vroege goal of the year kandidaat.
pi_73449144
[NHL] Flyers langs Capitals in thriller

Klopt ja, ik heb het verslag gelezen. Kan alleen nog geen filmpje vinden. Iemand anders wel? Dan kan ik dat in het verslag verwerken of in de reacties eronder zetten.

En inderdaad jammer dat ik het niet heb gezien, maar achteraf kijken vind ik ook niks. Ik kan mijn nieuwsgierigheid toch nooit bedwingen en bekijk elke dag de uitslagen en verslagen. En als ik een keer live kan kijken is dat mooi meegenomen. Vaak spelen ze in het weekend op redelijk schappeljike tijden, dus dan kijk ik meestal wel.
pi_73449325
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 02:47 schreef Saviola het volgende:
Ik zit Flyers-Caps te kijken, wat een spectaculaire wedstrijd zeg, 7 goals in 13 minuten Ovechkin heeft er alwéér 2 inliggen, bij de Flyers staat Richards ook al met een hattrick..
Ondanks het verlies is die eerste line van de Caps toch wel erg indrukwekkend hoor! Ovechkin, Backstrom en Semin hebben op 't moment een belachelijk hoog gemiddelde. Ook benieuwd of Laich z'n huidige niveau een compleet seizoen kan volhouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door WesCAddle op 07-10-2009 11:14:57 ]
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:18:01 #200
130412 Katth
pi_73449350
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:10 schreef nyny83 het volgende:
[NHL] Flyers langs Capitals in thriller

Klopt ja, ik heb het verslag gelezen. Kan alleen nog geen filmpje vinden. Iemand anders wel? Dan kan ik dat in het verslag verwerken of in de reacties eronder zetten.

En inderdaad jammer dat ik het niet heb gezien, maar achteraf kijken vind ik ook niks. Ik kan mijn nieuwsgierigheid toch nooit bedwingen en bekijk elke dag de uitslagen en verslagen. En als ik een keer live kan kijken is dat mooi meegenomen. Vaak spelen ze in het weekend op redelijk schappeljike tijden, dus dan kijk ik meestal wel.
http://www.nhl.tv/team/console.jsp?hlg=20092010,2,27

De officiele highlights op nhl.com, op youtube kan ik zo nog niks vinden.

*edit* Alle goals.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')