4de wedstrijd van Tampa Bay en er is alweer geen streamquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:50 schreef Katth het volgende:
Wie is er van de partij vanavond en welke game kijken jullie?
Ik las net ergens dat ze helemaal geen tv coverage hebben vanavond. Zeer spijtig.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:42 schreef Saviola het volgende:
[..]
4de wedstrijd van Tampa Bay en er is alweer geen streamdas dan weer het nadeel van small market teams..
Was er wel hoor, zowel in Tampa als in Carolina werd ie uitgezonden..quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:09 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat ze helemaal geen tv coverage hebben vanavond. Zeer spijtig.
Dan is het gewoon pech hebben dat er geen streamers in de regio's wonen. Ik heb vorige week gewoon NHL Centre Ice gekocht voor 80 euro. Geen gezeik met streams die haperen of slecht zijn of zelfs niet beschikbaar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:28 schreef Saviola het volgende:
[..]
Was er wel hoor, zowel in Tampa als in Carolina werd ie uitgezonden..
wat is dat en waar kun je dat kopen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:07 schreef Katth het volgende:
[..]
Dan is het gewoon pech hebben dat er geen streamers in de regio's wonen. Ik heb vorige week gewoon NHL Centre Ice gekocht voor 80 euro. Geen gezeik met streams die haperen of slecht zijn of zelfs niet beschikbaar.
Espn360.com, kan je gewoon alle games in het normale seizoen kijken. Als je vanuit nhl.com naar gamecenter gaat sturen ze je naar espn360.com. Tot gisteren was er nog aanbieding dat het 80 euro was, nu is het 100 euro.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:36 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wat is dat en waar kun je dat kopen?
Kijk, daar heb ik dus geen last meer vanquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:40 schreef Doler12 het volgende:
Net een stream gevonden voor de ducks wordt ik er uit gegooid, nou dat wordt maar de radio uitzending om toch nog een beetje de wedstrijd mee te maken
Het is een flinke investering, maar als je bedenkt hoeveel wedstrijden je ermee kan bekijken dan valt het wel mee. Digitale tv met een american sports pakket ben je net zoveel of misschien wel meer geld kwijt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:43 schreef Doler12 het volgende:
Ja inderdaad, maar 100 euro is best wel duur.
1-0 Rangers, Powerplay goal van Kotalik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:50 schreef Doler12 het volgende:
Nog steeds een spannende wedstrijd, ik hoop dat Jiggy een shutout te pakken kan krijgen.
Maak daar maar 2-0 van kut powerplaysquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:57 schreef Katth het volgende:
[..]
1-0 Rangers, Powerplay goal van Kotalik.
Verdiende overwinning van de Rangers. Ze waren veel agressiever dan de Ducks over de hele wedstrijd gezien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:16 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maak daar maar 2-0 van kut powerplays
Ik denk dat ik het voor dat bedrag toch maar niet doe. Ik weet van tevoren al dat ik veel wedstrijden niet (geheel) ga kijken vanwege de uitzendtijd, en herhalingen kijken doe ik niet aan. Zijn de play-offwedstrijden inbegrepen? Amerikanen kennende zijn die exclusief.....quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef Katth het volgende:
[..]
Het is een flinke investering, maar als je bedenkt hoeveel wedstrijden je ermee kan bekijken dan valt het wel mee. Digitale tv met een american sports pakket ben je net zoveel of misschien wel meer geld kwijt.
Nope, is alleen het reguliere seizoen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:24 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het voor dat bedrag toch maar niet doe. Ik weet van tevoren al dat ik veel wedstrijden niet (geheel) ga kijken vanwege de uitzendtijd, en herhalingen kijken doe ik niet aan. Zijn de play-offwedstrijden inbegrepen? Amerikanen kennende zijn die exclusief.....
2 goals van de Avs in ~40 seconden. Eerste was een mooi uitgespeelde powerplay goal.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:13 schreef nyny83 het volgende:
We zijn weer los. Avs @ Bruins is begonnen, over een uurtje Islanders @ Kings
sop://broker.sopcast.com:3912/75687
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |