Maar na 5 min. heb ik het weer terugquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:26 schreef Jahr00n het volgende:
Dan was je je gezicht toch een keer? Zijn gelijk die vellen er af.
Inderdaadquote:
Dat is een geniaal iets.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het gezicht scrubben, are you serious?
Ik heb het elke keer in de zomertijd, dus het is gewoon vervelling. Ik ga alleen naar de huisarts als er echt iets ernstig is. Nu weet ik waarom er zo'n hoge zorgkosten zijnquote:
Hmm, dat ga ik vanavond eens proberen danquote:
Je hebt er volgens mij wel lol in hè sjonge jonge, mensen worden steeds raarderquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:37 schreef missU het volgende:
tsja er is natuurlijk altijd nog de papieren zak optie... Knip er 2 gaten in voor je ogen en 1 voor je mond, trek hem vervolgens over je hoofd en niemand die er nog naar hoeft te kijken
Als je geen fatsoenlijk iets kan vinden, heb je altijd nog scrub-handschoentjes bij de jumbo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hmm, dat ga ik vanavond eens proberen danKijken of ik nog van die scrub shit kan scoren ergens
Ik ga eerst scrubben als het dan niet helpt probeer ik dat nog. Anders toch maar de huisarts vervelen.quote:
Nou, ik ben even weg dan, kijken of ik zoiets kan scorenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je geen fatsoenlijk iets kan vinden, heb je altijd nog scrub-handschoentjes bij de jumbo.
Neem wel een lekkere groffe korrel en wrijf het niet over de huid onder je ogenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nou, ik ben even weg dan, kijken of ik zoiets kan scoren
Het verwijderen van dode huidcellen en andere troep op je huid door het in te smeren of masseren met een scrubgel of creme.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |