suf verhaal want ik heb geen leven dus lopen googelen...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het zal in Leiden allicht een stuk erger zijn dan in Delft; de vereniging is namelijk ook lang niet zo oud (toch?).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij het samenstellen van jaarclubjes bij corpora blijven er altijd wat mensen over die niemand erbij wil, die vormen dan maar hun eiegen jaarclubje: clubje nul
Komen er eigenlijk veel van dat soort studenten kunst kopen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:30 schreef conleche het volgende:
[..]
O echt?? Ik haatte het hele corpsgedoe altijd al uit het diepst van mijn hart en dat wordt er nu ik dit hoor niet beter op. Gatverdamme.
Sja, het hele corps-gedoe is natuurlijk altijd wat elitair, voor kindjes van ouders met geld & adellijk volk enzo, maar er is altijd een aanzienlijk deel dat helemaal niet zo'n achtergrond heeft maar er gewoon bij wil horen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:30 schreef conleche het volgende:
[..]
O echt?? Ik haatte het hele corpsgedoe altijd al uit het diepst van mijn hart en dat wordt er nu ik dit hoor niet beter op. Gatverdamme.
Sorry, my bad...quote:
Ja he? Welkom in slank en hoeveel wil je kwijt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:34 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Sorry, my bad...![]()
Tis hier best gezellig![]()
Niet bij mij in ieder geval. Ik denk dat het kunstbudget al op is aan bier.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Komen er eigenlijk veel van dat soort studenten kunst kopen?
St Olof ofzo? ja die horen er dus niet bij. Ik denk dat ze bij het Allerheiligen verbond dinges zitten (net als Quintus en Lanx (t corps van de VU en dus ook géén corps))quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak heeft weer niets te doen op haar werk!
Wageningen heeft sowieso zo'n andere sfeer dan de andere universiteitsstedenEen vriendin van mij studeerde er. Nou ja, Delft is ook best ehh... apart
Eindhoven heeft toch ook nog iets wat voor een corps moet doorgaan?
Nee, er is ook nog een AHC-vereniging, geloof ik. Maar goed, in Eindhoven zit sowieso alles op één hoop.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
St Olof ofzo? ja die horen er dus niet bij. Ik denk dat ze bij het Allerheiligen verbond dinges zitten (net als Quintus en Lanx (t corps van de VU en dus ook géén corps))
ik hou er neit van en ik hou er van. ik vind t est interessant dat wereldje zolang ik maar niet mee hoef te doen...
Een vriend van me heeft in z'n studententijd een deel van de erfenis van z'n grootouders geinvesteerd in een mooi schilderij, ik kan me zo voorstellen dat een student met (een pappie met) geld ook wel wat moois wil hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet bij mij in ieder geval. Ik denk dat het kunstbudget al op is aan bier.![]()
Wel veel stelletjes tegen de dertig, die ik ervan verdenk, zich op zijn minst zijdelings bezig te hebben gehouden met balachtige activiteiten.........
Zijn er niet in elke stad 2 van dat soort verenigingen, corpora (protestant) en hun katholieke tegenhanger? Ik heb weer een klok-klepel momentje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
St Olof ofzo? ja die horen er dus niet bij. Ik denk dat ze bij het Allerheiligen verbond dinges zitten (net als Quintus en Lanx (t corps van de VU en dus ook géén corps))
ik hou er neit van en ik hou er van. ik vind t est interessant dat wereldje zolang ik maar niet mee hoef te doen...
edit: jup, alle nét niet corpora
Leiden A.L.S.V. Quintus
Nijmegen Carolus Magnus
Delft K.S.V. Sanctus Virgillius (de papen!!)
Wageningen K.S.V. St Franciscus Xaverius
Amsterdam L.A.N.X.
Groningen R.K.S.V. Albertus Magnus
Rotterdam R.S.V. Laurentius
Tilburg T.S.C. St Olof
behalve dan nog Tragos uit Maastricht...
het is niet erg dat men daarop solliciteert, volstrekt normaal. Maar wat wel erg is, is dat bedrijven zo tussen neus en lippen door laten weten dat je hbo diploma eigenlijk volstrekt geen waarde voor hun heeft, terwijl ze wel adverteren met "wij willen hbo-ers", "wij willen praktisch ingestelden" en dat soort kreten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:24 schreef Phaidra het volgende:
Zwahiel, ik ben overigens ook 1 van de WO'ers die solliciteren naar HBO-functies. Er is inderdaad weinig aanbod op WO-niveau en vaak vraagt men voor dergelijke functies minimaal 5 jaar werkervaring. Die werkervaring heb ik niet, dus dan kom je snel op wat lager ingeschaalde functies uit. Echt heel erg vind ik dit niet, ook HBO-fucties kunnen uitdagend zijn, dat ligt helemaal aan het soort werk dat je doet. En vaak zijn er goede doorgroeimogelijkheden, of kan je wat meer/andere werkzaamheden naar je toe trekken als je je wél zou vervelen. Maar ook ik heb nog geen baan gevonden
.
Niet mee eens. Ook al ben je 37... Gewoon doen wat je wilt, ongeacht je leeftijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:43 schreef zwahiel het volgende:
CF, ik zou wel verder kunnen gaan en dat is ook serieus overwogen door mezelf. Maar om nu als 28 jarige net afgestudeerd te zijn vind ik een beetje ver gaan. Ik vind mezelf nu met 27 eigenlijk al te oud...
Een slank of een lekker receptquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:45 schreef Miss_S het volgende:
Dus even een ander vraagje iemand nog een lekker recept voor lasagne
Ah joh, ik ben ook 30 tegen de tijd dat ik hier klaar ben, terwijl de meeste van mijn Vlaamse collega's met 27 al wel alles afgerond hebbenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:43 schreef zwahiel het volgende:
CF, ik zou wel verder kunnen gaan en dat is ook serieus overwogen door mezelf. Maar om nu als 28 jarige net afgestudeerd te zijn vind ik een beetje ver gaan. Ik vind mezelf nu met 27 eigenlijk al te oud...
ja van oorsprong wel. daar komt het verbond ook vandaan. meestal is de katholieke vereniging ook net iets jonger dan de algemene vereniging en dus geen corps maar "net niet" (in de ogen van het corps). uiteindelijk zijn de senaten van het corps en het AHC zo gegroeid als tegenpolen dat het LANX, dat eigenlijk gereformerd is, nu bij het AHC is gegaan...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Zijn er niet in elke stad 2 van dat soort verenigingen, corpora (protestant) en hun katholieke tegenhanger? Ik heb weer een klok-klepel momentje.
Hm.. Dat recept van mij vond ik lekker, maar ik weet niet hoe gezond dat is. Ik zal de kcal wel even uitrekenen.quote:
Slankverantwoord? Maak m dan met spinazie en geen/weinig vlees, en een magere kaassoort.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:45 schreef Miss_S het volgende:
Dus even een ander vraagje iemand nog een lekker recept voor lasagne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |