abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71598068
Ik doe ook pedagogische wetenschappen, maar dan in Leiden met de richting Leerproblemen. Bezig met mijn derde jaar nu, hopelijk eind van dit schooljaar mijn bachelor gehaald.
pi_71598088
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik doe ook pedagogische wetenschappen, maar dan in Leiden met de richting Leerproblemen. Bezig met mijn derde jaar nu, hopelijk eind van dit schooljaar mijn bachelor gehaald.
Daar ben ik ook nog wezen kijken, zag er ook wel erg goed uit
Vooral veel afstudeerrichtingen
pi_71598169
@kwak, varkensvlees kan idd best mager zijn, maar meestal niet echt op de bbq. Dat zijn veelal toch worstjes of speklappen. Hoewel een karbonaadje in marinade ook best lekker is!

En belana, je kan natuurlijk ook vis op de bbq doen, ook nog erg verantwoord! In een aluminium pakketje met schijfjes citroen en kruiden .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71598190
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Daar ben ik ook nog wezen kijken, zag er ook wel erg goed uit
Vooral veel afstudeerrichtingen
Klopt. En Leiden loopt wereldwijd voor in dit vakgebied. Nijmegen was voor mij sowieso niet echt een optie, ik wilde thuis blijven wonen en Leiden was dus een stuk handiger.

Bachelorrichtingen bij ons:
- Orthopedagogiek
- Onderwijskunde
- Opleidingskunde
- Gezinspedagogiek
- Leerproblemen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:02:49 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71598463
Even cheeren hoor , want:

1) m'n CI is gefikst (@ Muis: idd draadje + zendspoel; schijnt regelmatig kapot te gaan)
2) ik heb volgende week een orienterend gesprek voor die werkervaringsplek in Utrecht

Whoehoeoeoeh . Nu even bijlezen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:05:49 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71598541
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:45 schreef Miss_S het volgende:
Dus even een ander vraagje iemand nog een lekker recept voor lasagne
Ja! Die met ricotta op AH.nl!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:06:45 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71598572
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb net een vakantie geboekt !

Vriendlief en ik zijn in november twee jaar bij elkaar, en we wilden allebei dan graag nog een weekendje weg. Eerst wilden we naar londen of parijs, maar allebei zijn we daar al vaak geweest, dus nu is het heel romantisch geworden: Mont-St-Michel in Frankrijk!

Voor degenen die het niet kennen:

[ afbeelding ]

Is een klein eilandje voor de Normandische kust, waar een abdij op is gebouwd in 700 (later in de Middeleeuwen uitgebreid). Je kunt er heen lopen als het eb is, maar bij vloed ligt het weer helemaal in zee!

We hebben vier nachten geboekt eind november, dan willen we ook lekker gaan rondrijden met de auto enzo. Heb er echt zin in !
Heel leuk! . Ben ik ook geweest. Vanmiddag nog over gehad met m'n vader en de krantenjongen (die was daar ook geweest nml).
Niet meer actief op Fok!
pi_71598645
Wat fijn Viking!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:09:14 #284
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_71598649
PPP wat een sprookjesachtig eiland zeg!

* zwahiel verdiende leuk toen ik nog docent was...

Waarom heb ik dat ook ooit opgegeven

Zow, ik heb net mijn handjes gewassen en mijn auto zelf gemaakt. Trots is!
Nieuwe brandstofslang nadat de oude doorgebrand was (jawel, leve de garage die 't goed aanpakte met tyrips en slechte slangen!). Op de fiets naar de Brezan in Utrecht-Noord voor zo'n slang van 'n meter. Nu maar netjes door de motor geleid zodat ie niets raakt en niet aan kan branden op 't motorblok zelf.
Meteen toen ik toch bezig was dingetjes gesmeerd, een tyerip om de aansluiting van de achterlichten gedaan. Die stekker viel er steeds uit als er iets zwaars in de bak zat.
Nu geniet ik van een nieuwe autoradio mét MP3 functie 'geleend' van een inmiddels autoloze vriend dus die heb ik nog wel ffjes Een lampje in het dashbord vervangen (moest echt 't hele dashbord eraf schroeven ervoor. En en en, iets waar ik me al super lang aan stoorde, ik heb mijn verwarming gemaakt!

Lada powerrrrrrrrrrrrrr!

Nu morgen snel naar de garage voor mijn nieuwe schokdempers achter en ik zag net op 't APK rapport van vorige maand dat mijn schokdempers voor ook langzaam aan vervanging toe zijn Dat komt wel 'n keertje. Ik vind bijna 1000 euro in 3 maanden wel even welletjes voor mijn geliefde automobieltje!

En ik ga straks taart eten Maar ik ben ook jarig dus dan mag dat vind ik.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_71598767
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:52 schreef Phaidra het volgende:
@kwak, varkensvlees kan idd best mager zijn, maar meestal niet echt op de bbq. Dat zijn veelal toch worstjes of speklappen. Hoewel een karbonaadje in marinade ook best lekker is!

En belana, je kan natuurlijk ook vis op de bbq doen, ook nog erg verantwoord! In een aluminium pakketje met schijfjes citroen en kruiden .
Of een hele vis met kruiden in zijn buik, en dan in zo'n tang klemmen! (vispakketjes zijn wel leuk, maar die kun je net zo goed in de oven doen, vind ik )

Zwahiel, je bent jarig! Gefeliciteerd!
pi_71598800
Ik heb een HBOisch mode-academie gedaan. Maar de theorie stelde echt geen fluit voor.

Voor de rest heb ik net bijna 800 euro uitgegeven bij Ikea. Kolere wat gaat dat hard daar altijd. Maar PF: ik heb m'n bed!! Ga ik nu maar eens in elkaar schroeven. (bij dit soort dingen mis ik dus een man. ) Sta ik daar in mijn eentje te sjouwen, met die zware pakketten, te trots om hulp te vragen. Hier bij thuiskomst weer alles naar binnen. Ik ga NIET sporten vandaag. Bodypump genoeg zo.

O: gekookt eitje, 2 crackers filet A.
L: meloen, 3 plakjes serranoham. 2 plakjes gerookte zalm.
T: wodka
D: weet nog niet.

Feli Zwiel!!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:25:38 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71599105
Weer eentje die tussen neus en lippen door meldt dat 'ie jarig is . Wat is dat toch? Ik kondig mijn verjaardag altijd weken van tevoren al aan .

Gefeli Zwahiel! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:25:57 #288
236335 neen
schone schijn
pi_71599115
Gefeliciteerd Zwahiel!
Ik heb een stukje oranje koek gehad omdat ik m'n laatste dag had
het lijkt niet wat het is
pi_71599131
like, WTF Studielink heeft 11 mailtjes in euh... 10 minuten één minuut gestuurd om mij duidelijk te maken dat ik ben ingeschreven voor de studies
Ja doei.
pi_71599197
Oh men, oranjekoek. .

Feli, zwahiel!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71599235
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:14 schreef conleche het volgende:
Ik heb een HBOisch mode-academie gedaan. Maar de theorie stelde echt geen fluit voor.

Voor de rest heb ik net bijna 800 euro uitgegeven bij Ikea. Kolere wat gaat dat hard daar altijd. Maar PF: ik heb m'n bed!! Ga ik nu maar eens in elkaar schroeven. (bij dit soort dingen mis ik dus een man. ) Sta ik daar in mijn eentje te sjouwen, met die zware pakketten, te trots om hulp te vragen. Hier bij thuiskomst weer alles naar binnen. Ik ga NIET sporten vandaag. Bodypump genoeg zo.

O: gekookt eitje, 2 crackers filet A.
L: meloen, 3 plakjes serranoham. 2 plakjes gerookte zalm.
T: wodka
D: weet nog niet.

Feli Zwiel!!
Eitje! Je had mij best mogen bellen voor een dagje Ikea! Lukt het in elkaar schroeven? Anders wil ik wel helpen. Welk bed heb je gekozen?

En inderdaad, gefeliciteeeerd Zwahiel!

Taart
pi_71599263
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:25 schreef Viking84 het volgende:
Weer eentje die tussen neus en lippen door meldt dat 'ie jarig is . Wat is dat toch? Ik kondig mijn verjaardag altijd weken van tevoren al aan .

Gefeli Zwahiel! .
Geen idee!

Ik ben over 4 weken jarig
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:32:27 #293
236335 neen
schone schijn
pi_71599312
Ik ben nog lang niet jarig
het lijkt niet wat het is
pi_71599500
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:29 schreef P.F het volgende:

[..]

Eitje! Je had mij best mogen bellen voor een dagje Ikea! Lukt het in elkaar schroeven? Anders wil ik wel helpen. Welk bed heb je gekozen?

En inderdaad, gefeliciteeeerd Zwahiel!

Taart
Deze:

Ik ben nog niet begonnen met schroeven. Moest eerst wodka Ik dacht dat jij in Almere was? Volgende keer zal ik waarschuwen als ik naar Ikea ga. En dat zal wel niet heel lang duren want ik moet een nieuwe bank. Geef even een gil als je weer in A'dam bent, dan kom je weer gezellig eten!! Over dat roeien.....ik weet niet of je daar als meisje een mooi lijf van krijgt. ExmeneerC is sinds het uit is, iedere dag aan het roeien op een roeimachine en is ineens superbreed geworden. ( ) Hij zegt dat het voor z'n gezondheid is, maar ik heb hem uitgelachen en heb hem (liefdevol) gezegd dat hij het gewoon doet om weer aan de vrouw te komen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:41:33 #295
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_71599540
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:25 schreef Viking84 het volgende:

Gefeli Zwahiel! .
weet 't ook niet precies, maar ik vind mijn verjaardag niet meer zo'n super speciale dag sinds op mijzelf woon. Kan 't niet precies verklaren. Vanavond komen d'r wat mensen voorbij en mijn huisgenoot die in Venlo zat vandaag neemt vlaai mee vanuit daar
(ik zou d'r zelf ook zitten even, maar die kapotte brandstofleiding stak daar een stokje voor.

En wat doe je dan op je verjaardag. Natuurlijk wat jongens doen, zichzelf vies maken

Mooi bed hoor CL!

Dankjewel voor de felicitaties
Voor wie zin heeft in ik woon in Utrecht en d'r staat een Lada voor de deur te glimmen
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:42:31 #296
163650 Greys
pi_71599564
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Even cheeren hoor , want:

1) m'n CI is gefikst (@ Muis: idd draadje + zendspoel; schijnt regelmatig kapot te gaan)
2) ik heb volgende week een orienterend gesprek voor die werkervaringsplek in Utrecht

Whoehoeoeoeh . Nu even bijlezen .
Muis was gister en is vandaag in Manchester voor gehooronderzoeken
Oh en Zwahiel, gefeliciteerd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71599703
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Deze:
[ afbeelding ]

Ik ben nog niet begonnen met schroeven. Moest eerst wodka Ik dacht dat jij in Almere was? Volgende keer zal ik waarschuwen als ik naar Ikea ga. En dat zal wel niet heel lang duren want ik moet een nieuwe bank. Geef even een gil als je weer in A'dam bent, dan kom je weer gezellig eten!! Over dat roeien.....ik weet niet of je daar als meisje een mooi lijf van krijgt. ExmeneerC is sinds het uit is, iedere dag aan het roeien op een roeimachine en is ineens superbreed geworden. ( ) Hij zegt dat het voor z'n gezondheid is, maar ik heb hem uitgelachen en heb hem (liefdevol) gezegd dat hij het gewoon doet om weer aan de vrouw te komen.
Mooi bed

Ja ben ik ook, maar de ikea is hier heel dicht bij Tenzij je naar Haarlem bent gegaan, maar ook die is dichtbij.

dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:07:50 #298
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71600176
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:09 schreef zwahiel het volgende:

En ik ga straks taart eten Maar ik ben ook jarig dus dan mag dat vind ik.
stiekemerd! hadden we dat bijna gemist! gefeliciteerd
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:08:41 #299
331 Merel
Be here now.
pi_71600198
Gefeliciteerd Zwahiel!

Lijstje vandaag:
O: magere yoghurt met aardbeien en zoetstof
L: bruin broodje met worstdingen en zuurkool (moest doorgaan voor een hotdog, in ieder geval zonder saus!), een bord salade met een half bakje dressing, bakje mona boordevol citroensmaak
T: banaan
D: twee minipistoletjes met philadelhia light en een paar gebakken eieren met superveel tomaat erbij
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71600316
Ik heb zaterdag een fles blue band bakken en braden gekocht (het kwam uit het koelvak..) maar nu zag ik het ineens in de voorraadkast staan Nog wel dicht.... Maar dus niet gekoeld.. Zou ik het nog kunnen gebruiken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')