ik heb ook nog geen Pquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik ben niet verder gekomen dan mijn propedeuse, dus ik heb helemaal niets.
Uitslover!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb nu twee P's kwam ik net achter
En een MBO+ diploma (en een havo diploma)
Achja ik weet nu eindelijk wel wat ik wil....
wat doe je nu voor een opleiding? IN nijmegen toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb nu twee P's kwam ik net achter
En een MBO+ diploma (en een havo diploma)
Achja ik weet nu eindelijk wel wat ik wil....
Ik begin in september aan het 2e jaar van Pedagogische Wetenschappen en Onderwijskunde in Nijmegen inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:35 schreef Californium het volgende:
[..]
wat doe je nu voor een opleiding? IN nijmegen toch?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:26 schreef Phaidra het volgende:
BBQ hoeft niet heel ongezond te zijn hoor! Probeer wat meer kip te eten of anders rundvlees. En erbij veeeel salade inderdaad (stay away from the bread and the pork).
Das een mond volquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik begin in september aan het 2e jaar van Pedagogische Wetenschappen en Onderwijskunde in Nijmegen inderdaad
Mijn andere P was op het HBO pedagogiek om naar de uni te mogen en mijn MBO+ diploma was op de kunstacdemie toen ik nog niet wist wat ik wilde
Kunstacademie was leuk maar toch niet waar ik paste.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Das een mond volleuk! Kunstacademie klinkt ook leuk trouwens
Jij bent al wel een tijdje onderweg trouwens
ah! vooropleiding!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het was officieel ook een vooropleidingmaar goed ik had dus besloten om niet verder te gaan
ja grafisch lyceum is idd. mbo...maar dat is dan ook niet de kunstacademie....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja? Grafisch Lyceum, is dat geen kunstopleiding? Ik heb geen idee, eigenlijk.
Maar het was sowieso een aparte opleidingquote:
Dat lijkt me idd echt raar! je zal dan ook wel zo'n 4 jaar ouder zijn dan je studiegenotenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kunstacademie was leuk maar toch niet waar ik paste.
Ik ben creatief maar niet kunstachtigvind het nog steeds wel geweldig om te fotograferen.
En tja ik heb nu vriendinnetjes/studiegenootjes die dus vorig jaar examen deden en dat kan ik nog geeneens meer herinneren
Nouja, ik heb havo gedaan en hun vwo dus daar valt al 1 jaar weg en een van mijn vriendinnen is ook nog 1 jaar blijven zitten dus uiteindelijk geen groot leeftijdsverschilquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd echt raar! je zal dan ook wel zo'n 4 jaar ouder zijn dan je studiegenotenfijn als je helemaal iets gevonden hebt wat je ook echt heel erg leuk vind!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |