quote:
Dankjoe voor de opbeurende woorden!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:12 schreef Belana het volgende:
maria, rot dat je loki terug moest brengen, maar uiteindelijk wel beter denk ik. hoeveel babys heeft Thor?
Scuzi scuzi, ik zal niet meer teveel over mn hamsters blatenquote:
Lekker lijstjequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria.. Schrok je je niet rot toen je vermeende mannetjeshamster ineens begon te bevallen?
.
Ik heb een camera en een sportoutfit gekocht vanmiddag..
Lijstje:
O: Brinta
S: 1 uur Pilates, half uur kracht, half uur cardio
L: 4 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt ei
S: shoppen
T: muffin
D: salade van broccoli, kerstomaatjes en feta, met aardappelkroketjes
T: home made meloenijsje
goedquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Netjes Belana! Hoe voel jij hierbij?
weggelopen? Weet je zeker dat uniekhoorn niet ergens in de buurt was?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:03 schreef Totziens het volgende:
Wat schattig, minihamstertjes![]()
Mijn vader vertelde me gister dat ik vroegah een hamster martelaar was.![]()
Ik heb mijn lieve hamstertje blijkbaar eens opgesloten in zn tredmolentje door er allemaal plakbland voor te plakken.Vandaar dat ie is weggelopen waarschijnlijk....
Ik maak ze nat... mijn moeder had eens een kat in de droger gehad... Geheel per ongeluk hoor!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weggelopen? Weet je zeker dat uniekhoorn niet ergens in de buurt was?
Oh je blaat maar een end weg hoor, ik ga ondertussen wel een rondje fietsenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Scuzi scuzi, ik zal niet meer teveel over mn hamsters blaten![]()
Dusseh OT: sla! tomaat! Komkommerrrrrr!
Enneh, tevens hardlopen, teamsport en groepslesjes![]()
Gekookt ei?
Banaan!
Zo
Ik ben aan het wachten tot de vriendinnen van mijn moeder er zijn, zodat ik weet hoeveel apelflappen er over zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:42 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb trek volgens mij....maar geen honger
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:24 schreef ColdFeet het volgende:
Totziens!*schrapt beeld van lief blond meisje bij TZ
Ik ben mezelf niet latelyquote:
Tnx!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:08 schreef Totziens het volgende:
Jouw avatar is leuk Syrena
lijstje:
O: stuk roggebrood met pindakaas
S: 10 km fietsen
T: sultana
L: 2 boterhammen met kipfilet
T: 2 boterhammen pindakaas
D: Wortels, aardappels en karbonade
T: bakje yoghurt
Morgen iig maar eens fruit in de mix gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ben benieuwd wat hert vriendje zal zeggen als ze 'em eraf traint.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaDIk vind het eigenlijk wel een mooie kont hoor!
Zonder hobbels en kuilen en richels, gewoon mooi rond!
Dan zou het vriendje inderdaad not amused zijn, maar ik krijg 'm er ook niet afgetraind hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hert vriendje zal zeggen als ze 'em eraf traint.
Vik! Kijk even in SES, is iemand die Latijn en Grieks bij wil spijkerenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Lol @ hamsterverhaal van Maria.
Ik ben weer in Groningen en ik ben meteen weer![]()
. Gaat lekker dus.
En m'n draadloze internet deed het niet, dus nu maar met draad. Geen zin om nu problemen op te lossen.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vik! Kijk even in SES, is iemand die Latijn en Grieks bij wil spijkeren
Vik moet vanavond helemaal niks meerquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vik moet eerst even voor mij aan de slag.
kom maar langs, er liggen er nog 6, Almondquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:37 schreef Californium het volgende:
heb zin in een magnum ofzo
maar uiteraard niet in huiseven kijken wat ik wel heb
oehoe... almondquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kom maar langs, er liggen er nog 6, Almond
Dat is wel handigquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
Vanaf Centraal Station Bus 2stopt voor de deur
Aardigquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:06 schreef cyclechick het volgende:
Zoo terug van fietsen, lekker weer 760 Kcal verbrand!
Ik raakte verdwaald bij lage vuursche en toen nog een keer bij baarn, maar het werd al bijna donker toen ging ik de weg vragen aan een stel, en volgens mij was de vrouw Marijke van Helwegen, iig had ze net zo'n verbouwd gezicht![]()
Edit: even gegoogled en ze was het zeker weten, de stem leek er ook op trouwens. Grappig. Ze was wel heel aardig en wenste me wel drie keer succes toen ik wegsprintte![]()
Wat goed!! lekker regelmatig blijven doen en je loopt binnen no time het dubbelequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:37 schreef Merel het volgende:
Volgens mapmyrun heb ik net 2,82 kilometer hardgelopen. Het voelt als 10Moet dus weer even conditie opbouwen, maar de eerst dag van de gezonde week is in ieder geval gelukt! Zo douchen en dan op tijd naar bed
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
Een toastje met pesto vlak voor het slapen gaan is dat slecht?
Of ja, 3 toastjes
Ik voel een vetrol.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
nu kom je direct 20 kg aan. Die er nooit meer afgaan
![]()
je zal het wel overleven denk ik.
3 maaltijdtoastjes?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
Een toastje met pesto vlak voor het slapen gaan is dat slecht?
Of ja, 3 toastjes
Nee gewoon van die Mediterraansequote:
Ja duh!! Om die mooie kont te houden!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, je hebt echt een prima kont! Mooie rondingen. Het is me een raadsel waarom jij naar de sportschool zou moeten
Heuglijk nieuws van de dag: ik trok net een broek maatje 38 van toen ik 18 was aan, hij kon dichtNog even doorlijnen voordat 'ie echt mooi zit
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:38 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou wat ik in een ander topic tegenkwam.Als ik al een kind zou willen, dan wil ik er zo éen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |