Ik weet even niet welk bericht je bedoeld MM. Verder is het echt grappig om te lezen hoe de wedstrijd is beleefd door de VOZ-reporter bij Katwijk-RBB. Hij denkt alle VOZ-lezers op een verkeerd been te zetten met teksten als 'heerlijke wedstrijd' (het was van een bedroevend niveau) en 'onverdiende overwinnaar' (RBB was de enige ploeg die aanspraak maakte op de overwinning).quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:41 schreef methodmich het volgende:
Mooi inderdaad voor jullie KingRa, maar minder voor Katwijk. Heb je mijn bericht op ASWH-forum gezien?
Wij winnen de derby van RVVH met 4-0.
Uitslagen zaterdaghoofdklasse
begon om half 10, volgens de verhalen hadden ze allen (eerder op de avond) getraind !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:36 schreef KingRa het volgende:
Als dat maar niet betekende dat ze daardoor gisterenavond niet op de training aanwezig waren...morgen immers weer vol aan de bak!![]()
Die tweede plaats is wel netjes overigens!
TV West.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:12 schreef KingRa het volgende:
MM, wat is er allemaal gebeurd op Nieuw-Zuid? Zijn er beelden van?
Volgens mij vloog de keeper gewoon zelf wat te onbesuisd in.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:11 schreef methodmich het volgende:
Aardige samenvatting, al vergeet je wel dat bij de 2-0 een overtreding op onze keeper werd gemaakt. Ook nog eens.
Die matpartij kwam uit het niets nee. Scheids draaide zich volgens mij niet om. Volgens mij trapte die speler hem (al dan niet met opzet, kan ik niet beoordelen) op de hakken.quote:Vechten tussen de spelers snapte ik eigenlijk niet zo. De rode kaart is trouwens nooit officieel aan Wellens getoond, maar is door "scheidsrechter" Stange mondeling doorgegeven aan onze aanvoerder. Wellens liep naar de scheids toe, die draaide ineens om en ze botsten daarbij op elkaar.
Ken hem niet, maar hij kwam niet heel zeker over nee. Geen 'natuurlijk overwicht' op het veld.quote:Stange heeft een reputatie qua dramatisch fluiten en stakingen. Vooraf elkaar daar nog voor gewaarschuwd, maar helaas. Deze man moet snel stoppen met fluiten. Onbegrijpelijk dat de bond hem na zijn degradatie twee jaar geleden weer heeft laten promoveren.
Hij was in elk geval geblesseerd daarna.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij vloog de keeper gewoon zelf wat te onbesuisd in.
[..]
Vechten was idd raar. Heb nog de nodige spelers van ons weg kunnen halen, maar ontstond ineens uit het niets inderdaad.quote:Die matpartij kwam uit het niets nee. Scheids draaide zich volgens mij niet om. Volgens mij trapte die speler hem (al dan niet met opzet, kan ik niet beoordelen) op de hakken.
[..]
Denk dat als je hem googlet, dat je wel wat tegenkomt over de beste man....quote:Ken hem niet, maar hij kwam niet heel zeker over nee. Geen 'natuurlijk overwicht' op het veld.
Wat moet je met zo'n gast die er vandoor gaat en nu met hangende pootjes terug komt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:52 schreef KingRa het volgende:
Pascal Heije schijnt weer terug te zijn bij RBB...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |