quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:16 schreef Armageddon het volgende:
Als je het niet erg vind, dan vlieg ik met beide niet.
Ik heb wel gehoord van die piloot die zelfmoord pleegde door een vol vliegtuig de grond in te drukken... Helden zijn het...quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:23 schreef GroningenEuroborg het volgende:
[..]
Beste PIloten Zijn Royal Air Maroc Piloten de rest is bagger,heb je ooit gehoord dat ergens een RAM vliegtuig neergestort is wegens technische probleem of foutje van de Piloot
Never
Nederlandse Maatschappij wel,Turkische Maatschappij wel,Joodse Maatschappij wel,Surinaamse Maatschappij wel,Russische Maatschappij wel,Franse Maatschappij wel,Amerikkaanse maatschappij wel
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:28 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord van die piloot die zelfmoord pleegde door een vol vliegtuig de grond in te drukken... Helden zijn het...
http://www.airdisaster.com/cgi-bin/view_details.cgi?date=08211994®=CN-CDT&airline=Royal+Air+Maroc
wauw ok, da's écht goedkoop inderdaadquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef Thetallguy het volgende:
Eerste vlucht is vandaag al trouwens. Best redelijke tarieven, ik zag zo snel zo rond de ¤75-80 voor een retour Casablanca, met 30kg gratis bagage.
Ik ken ook het verhaal van het vliegtuig dat tijdens de landing ernstig is beschadigd (een 737 in 2003), echter is er nooit een onderzoek geweest, zijn alle documenten over die vlucht mysterieus verdwenen en is het vliegtuig ook uit alle documentatie verdwenen sinds dat jaar.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:39 schreef GroningenEuroborg het volgende:
[..]
Het zijn helden inderdaad,dat doen ze alleen met vervelende mensen ,je behoort je netjes te gedragen in het vliegtuig en ga niet als een zuiplap erin ,helaas moest paar weken geleden een Turkse Piloot vervelende mensen uit zijn vliegtuig schoppen omdat ze vervelend waren,hij keerde leeg terug met zijn vliegtuig maar onze helden keren nooit terug dus wees netjes in de lucht
Je krijgt 30 kilo aan gratis baggage mee van de lost&found op schiphol zodat je zelf niets meer in hoef te pakken?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef Thetallguy het volgende:
Eerste vlucht is vandaag al trouwens. Best redelijke tarieven, ik zag zo snel zo rond de ¤75-80 voor een retour Casablanca, met 30kg gratis bagage.
I'm surrounded by morons!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je krijgt 30 kilo aan gratis baggage mee van de lost&found op schiphol zodat je zelf niets meer in hoef te pakken?
Goeie deal, moet je bij het boeken je maat opgeven?
Kan me nog een akkefietje herinneren van een aantal jaar geleden, waarbij een stomdronken piloot van RAM kort voor vertrek op SPL even uit zijn cockpit gehaald werd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:23 schreef GroningenEuroborg het volgende:
[..]
Beste PIloten Zijn Royal Air Maroc Piloten de rest is bagger,heb je ooit gehoord dat ergens een RAM vliegtuig neergestort is wegens technische probleem of foutje van de Piloot
Never
Nederlandse Maatschappij wel,Turkische Maatschappij wel,Joodse Maatschappij wel,Surinaamse Maatschappij wel,Russische Maatschappij wel,Franse Maatschappij wel,Amerikkaanse maatschappij wel
Aan dat akkefietje moest ik ook gelijk denken. Dat was nog in de tijd dat ik op SPL werkte.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan me nog een akkefietje herinneren van een aantal jaar geleden, waarbij een stomdronken piloot van RAM kort voor vertrek op SPL even uit zijn cockpit gehaald werd.
Wat kan jij liegen zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan me nog een akkefietje herinneren van een aantal jaar geleden, waarbij een stomdronken piloot van RAM kort voor vertrek op SPL even uit zijn cockpit gehaald werd.
En nog dit jaar heeft een van die fantastische piloten van RAM zijn 767 op JFK zo hard neergezet, dat de romp gekreukt is.
Oftewel: wat is je punt met bovenstaande onzin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |