abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71566868
Air Arabia Maroc vliegt vanaf volgende week maandag drie keer per week op Casablanca en vanaf 24 augustus vier keer per week. In het winterseizoen wordt de frequentie opgevoerd naar dagelijkse vluchten.

Bron : http://www.rnw.nl

is veel goedkoper dan Royal Air Maroc
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:16:44 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71567106
Als je het niet erg vind, dan vlieg ik met beide niet.
pi_71567253
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:16 schreef Armageddon het volgende:
Als je het niet erg vind, dan vlieg ik met beide niet.

Beste PIloten Zijn Royal Air Maroc Piloten de rest is bagger,heb je ooit gehoord dat ergens een RAM vliegtuig neergestort is wegens technische probleem of foutje van de Piloot

Never

Nederlandse Maatschappij wel,Turkische Maatschappij wel,Joodse Maatschappij wel,Surinaamse Maatschappij wel,Russische Maatschappij wel,Franse Maatschappij wel,Amerikkaanse maatschappij wel
pi_71567366
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:23 schreef GroningenEuroborg het volgende:

[..]

Beste PIloten Zijn Royal Air Maroc Piloten de rest is bagger,heb je ooit gehoord dat ergens een RAM vliegtuig neergestort is wegens technische probleem of foutje van de Piloot

Never

Nederlandse Maatschappij wel,Turkische Maatschappij wel,Joodse Maatschappij wel,Surinaamse Maatschappij wel,Russische Maatschappij wel,Franse Maatschappij wel,Amerikkaanse maatschappij wel
Ik heb wel gehoord van die piloot die zelfmoord pleegde door een vol vliegtuig de grond in te drukken... Helden zijn het...

http://www.airdisaster.com/cgi-bin/view_details.cgi?date=08211994®=CN-CDT&airline=Royal+Air+Maroc
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_71567405
Ja, als je maar 2 vliegtuigen hebt zal er niet vaak wat misgaan nee

Spammert
Have fun...
pi_71567690
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:28 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik heb wel gehoord van die piloot die zelfmoord pleegde door een vol vliegtuig de grond in te drukken... Helden zijn het...

http://www.airdisaster.com/cgi-bin/view_details.cgi?date=08211994®=CN-CDT&airline=Royal+Air+Maroc

Het zijn helden inderdaad,dat doen ze alleen met vervelende mensen ,je behoort je netjes te gedragen in het vliegtuig en ga niet als een zuiplap erin ,helaas moest paar weken geleden een Turkse Piloot vervelende mensen uit zijn vliegtuig schoppen omdat ze vervelend waren,hij keerde leeg terug met zijn vliegtuig maar onze helden keren nooit terug dus wees netjes in de lucht
pi_71567767
Eerste vlucht is vandaag al trouwens. Best redelijke tarieven, ik zag zo snel zo rond de ¤75-80 voor een retour Casablanca, met 30kg gratis bagage.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:43:24 #8
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_71567807
Je kan toch gewoon met Ryanair vanaf Weeze? Kost ook geen drol
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:44:39 #9
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_71567840
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef Thetallguy het volgende:
Eerste vlucht is vandaag al trouwens. Best redelijke tarieven, ik zag zo snel zo rond de ¤75-80 voor een retour Casablanca, met 30kg gratis bagage.
wauw ok, da's écht goedkoop inderdaad
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_71568048
Ze bieden ook wel mooie connecties aan trouwens

Via Casablanca naar Istanbul voor ¤180 retour. Met heen én terug een overstap van ruim 14 uur.
pi_71568070
He da's goedkoop.

Ik ga het overwegen... 80 euro en ik sta in Afrika!
pi_71569054
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:39 schreef GroningenEuroborg het volgende:

[..]

Het zijn helden inderdaad,dat doen ze alleen met vervelende mensen ,je behoort je netjes te gedragen in het vliegtuig en ga niet als een zuiplap erin ,helaas moest paar weken geleden een Turkse Piloot vervelende mensen uit zijn vliegtuig schoppen omdat ze vervelend waren,hij keerde leeg terug met zijn vliegtuig maar onze helden keren nooit terug dus wees netjes in de lucht
Ik ken ook het verhaal van het vliegtuig dat tijdens de landing ernstig is beschadigd (een 737 in 2003), echter is er nooit een onderzoek geweest, zijn alle documenten over die vlucht mysterieus verdwenen en is het vliegtuig ook uit alle documentatie verdwenen sinds dat jaar.

Of het geval van de piloot die dacht dat tijdens verwijderen van het ijs alles klaar was, begon te rijden en twee trucks omver kegelde, waarbij 3 doden vielen...

Helden zijn het.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 18:12:27 #13
45833 crew  Fogel
pi_71570064
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef Thetallguy het volgende:
Je krijgt 30 kilo aan gratis baggage mee van de lost&found op schiphol zodat je zelf niets meer in hoef te pakken?
Goeie deal, moet je bij het boeken je maat opgeven?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_71570873
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:12 schreef Fogel het volgende:

[..]

Je krijgt 30 kilo aan gratis baggage mee van de lost&found op schiphol zodat je zelf niets meer in hoef te pakken?
Goeie deal, moet je bij het boeken je maat opgeven?

dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:19:24 #15
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_71595309
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:23 schreef GroningenEuroborg het volgende:

[..]

Never

Kan me nog een akkefietje herinneren van een aantal jaar geleden, waarbij een stomdronken piloot van RAM kort voor vertrek op SPL even uit zijn cockpit gehaald werd.

En nog dit jaar heeft een van die fantastische piloten van RAM zijn 767 op JFK zo hard neergezet, dat de romp gekreukt is.

Oftewel: wat is je punt met bovenstaande onzin?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:05:30 #16
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_71596658
Tof, dat is inderdaad niet duur!
Heb wel eens naar Transavia gekeken, maar dat was allemaal duurder eigenlijk en ook nog eens 1x per week.

Dit jaar is al een beetje vol, maar volgend jaar zeker een optie!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 10:05:46 #17
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_71616448
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan me nog een akkefietje herinneren van een aantal jaar geleden, waarbij een stomdronken piloot van RAM kort voor vertrek op SPL even uit zijn cockpit gehaald werd.
Aan dat akkefietje moest ik ook gelijk denken. Dat was nog in de tijd dat ik op SPL werkte.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_71620816
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

En nog dit jaar heeft een van die fantastische piloten van RAM zijn 767 op JFK zo hard neergezet, dat de romp gekreukt is.

Oftewel: wat is je punt met bovenstaande onzin?
Wat kan jij liegen zeg

Hij is helemaal niet uit zijn cockpit gehaald

De piloot liep slingerend door de slurf naar zijn Boeing 737. Toen de marechaussee hem aanhield sloeg hij wartaal uit en wilde hij beslist gaan vliegen.

[ Bericht 14% gewijzigd door UIO_AMS op 05-08-2009 14:43:12 ]
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 13:39:49 #19
45833 crew  Fogel
pi_71621984
Dus RAM is nu opeens niet meer foutloos en perfect zoals je in je eerdere posts blijkbaar probeerde te beweren?

[ Bericht 72% gewijzigd door UIO_AMS op 05-08-2009 14:44:32 ]
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 14:42:14 #20
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_71623726
Ha fijn, weer een bash-topic. Even opschonen.

edit
opgeschoond voor zover mogelijk
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')