abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71566059
Deel 1: Moslims vermoorden Christenen

Samenvatting: Bron: http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/8179823.stm
Woedende moslims zijn in Pakistan op zoek gegaan naar Christenen (2% van de bevolking) om hun woede op te koelen. De oproer in Pakistan ontstond nadat moslim geestelijken verhalen naar buiten brachten over de "ontheiliging" van de koran door de Christenen. Volgens bronnen zou er iemand een bruine jongen op de bladzijden van het boek gelegd hebben en vervolgens het boek hebben dicht geklapt. Later zijn deze verhalen ontkrachtigd, de verhalen zouden door extremisten in omloop zijn gebracht.

De doden: 4 vrouwen, een kind en een man levend verbrand nadat hun huizen in brand zijn gestoken. 2 mannen in koele bloede doodgeschoten door de islamisten.

Mevrouw Albayrak zou er goed aan doen deze vervolgde minderheidsgroepering toegang te geven tot Nederland is mijn mening.

Nieuw hoofdstuk: in pakistan is door de christelijke minderheid een scholierenstaking afgekondigd van 3 dagen. Dat zal ze leren die moslims! http://www.telegraaf.nl/b(...)sloten__.html?p=16,1

Opmerking: dit topic niet misbruiken om de religieuze groep van 1 miljard moslims over 1 kam te scheren. Deze misdaden zijn door extremisten uitgevoerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door badwurm op 03-08-2009 15:42:56 ]
Het gebruik van de omschrijving "Joodse kolonisten" zoals algemeen het gebruik is in de Nederlandse pers is van het zelfde walgelijk lage niveau als het gebruik van de term "Gastarbeiders" voor de vijfde generatie van immigranten in Nederland.
pi_71566139
quote:
nadat moslim geestelijken verhalen naar buiten brachten over de "ontheiliging" van de koran
dit hoor je idd vaker, zie de cartoonrellen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_71566174
3de wereld landen he!
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71566192
Even serieus dit is geen grapje?
pi_71566248
Dat is toch ook mooi, gewoon even een willekeurige foto van willekeurige Pakistaanse christenen die hier niets mee te maken hebben plaatsen bij het bericht.
pi_71566277
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:43 schreef Monidique het volgende:
Dat is toch ook mooi, gewoon even een willekeurige foto van willekeurige Pakistaanse christenen die hier niets mee te maken hebben plaatsen bij het bericht.
Waarom? het betreft hier een zeer kleine minderheid van 2%. Dan lijkt het me dat ze allemaal te maken hebben met aggressie. Zoals in Nederland alle moslims te maken hebben met de aggressie van Wilders.
Het gebruik van de omschrijving "Joodse kolonisten" zoals algemeen het gebruik is in de Nederlandse pers is van het zelfde walgelijk lage niveau als het gebruik van de term "Gastarbeiders" voor de vijfde generatie van immigranten in Nederland.
pi_71566301
Goed hoor, "badwurm".
pi_71566303
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:42 schreef badwurm het volgende:

[..]

Het wachten was op de eerste domme atheïst met een dergelijke ongenuanceerde opmerking. Ga lekker in Noord Korea kijken hoe fijn de samenleving is die je atheïstische vriendjes tot stand hebben gebracht.
Zonder geloof was dit niet gebeurd? Religie is in dit geval de drijfveer tot een actie - het lynchen van anders denkenden.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71566354
Dit soort idiote extremisten steunen ook de Taliban
Dan heb je het pas over achterlijke idioten
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:47:59 #10
181657 LordNemephis
computer says no
pi_71566371
quote:

[..]

Het wachten was op de eerste domme atheïst met een dergelijke ongenuanceerde opmerking. Ga lekker in Noord Korea kijken hoe fijn de samenleving is die je atheïstische vriendjes tot stand hebben gebracht.
Mwoah volgens mij is het merendeel van alle ellende op deze aardkloot op de een of andere manier gemotiveerd door religie...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_71566391
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:

Zonder geloof was dit niet gebeurd? Religie is in dit geval de drijfveer tot een actie - het lynchen van anders denkenden.
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:47 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

Mwoah volgens mij is het merendeel van alle ellende op deze aardkloot op de een of andere manier gemotiveerd door religie...
Als het geen geloof is dan is het geld. Er is altijd een reden tot het vermoorden van anderen. Om even op de eerder getoonde domheid door te gaan:

Geld

Als het niet om geld gaat dan gaat het over vrouwen:

Vrouwen

Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 15:59:35 #12
8781 crew  Frutsel
pi_71566632
quote:

[..]

Als jij al zo reageert dan help je je eigen topic, een notabene 2e poging, goed om zeep.
NEGEER HET DAN!

We kijken het nog ff aan, want het gaat al gauw weer de verkeerde kant op
pi_71566675
Mensen, even dimmen. Laten we ontopic reageren en het beschaafd houden;
quote:
another Muslim mob torched seventy-five Christian homes, along with two churches, in Koriyan, a village near Gojra.
quote:
Thousands of Christians fled the area.
Bron
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:04:01 #14
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_71566758
Mensen lynchen om hun geloof of overtuiging, is überhaubt achterlijk.
pi_71567326
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef Het_hupt het volgende:
Mensen lynchen om hun geloof of overtuiging, is überhaubt achterlijk.
Ja maar laten we niet net doen alsof alle religies gelijk zijn zoals de eerste stompzinnige reactie van sommigen op dit topic is. De boom herkent men aan zijn vruchten en als die zo rot zijn als een mispel dan lijkt het me niet meer dan logisch om eens te proberen een denkbeeldige bijl in de stam van zo'n boom te zetten. Anders kunnen we wel bezig blijven en zitten onze nazaten hier over 50 jaar berichten te lezen over de laatste 2% christenen in het verenigd koninkrijk die het haasje zijn.
pi_71567898
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:26 schreef badwurm het volgende:

[..]

Ja maar laten we niet net doen alsof alle religies gelijk zijn zoals de eerste stompzinnige reactie van sommigen op dit topic is. De boom herkent men aan zijn vruchten en als die zo rot zijn als een mispel dan lijkt het me niet meer dan logisch om eens te proberen een denkbeeldige bijl in de stam van zo'n boom te zetten. Anders kunnen we wel bezig blijven en zitten onze nazaten hier over 50 jaar berichten te lezen over de laatste 2% christenen in het verenigd koninkrijk die het haasje zijn.
mwah, als je zo ziet hoe de ontkerkelijking hier in ons stukje van de westerse wereld groeit denk ik dat een 2% tegen die tijd andere oorzaken heeft, voor de rest zijn Christenen, net als Joden, voor de niet-jihadisten nog steeds broeders van het boek ... wat dat aangaat kan je mi eerder een unie van moslims en Christenen verwachten, samen sterk tov al die ongelovigen en zo
pleased to meet you
pi_71568143
Een kikker ging al hoppend door het woud, richting huis en familie, totdat de kikker plotseling bij een riviertje kwam. de kikker, een goed zwemmer is zoals al z'n soortgenoten, van plan was de rivier in te duiken om aan de overkant te komen -hoorde de kikker plots een stem:
"Is er mischien een kans, aardige kikker, dat jij mij kan helpen aan de overkant te komen? Dit omdat ik niet kan zwemmen."
De kikker draaide zich richting de stem, en schrok toen deze een schorpioen zag naderen., iedereen kent de aard van de schorpioen - ze steken en hebben een dodelijk gif. Dus de kikker was begrijpelijk een beetje angstig, en stamelde toen deze de schorpioen vroeg:
"Als ik jou help aan de overkant te komen, zal je beloven mij niet te steken?
De schorpioen antwoordde:
"Lieve kikker, ik begrijp je bezorgdheid, maar ook ik ben onderweg naar mijn thuis en mijn familie, en als ik jou steek zullen we beiden verdrinken, en wie wil dat nu? Trouwens, in tegenstelling tot de verhalen die je hoort over mij, steek ik alleen uit zelfverdediging- als bijvoorbeeld een vos mij probeert op te eten. Doe mij alsjeblieft dit plezier - Ik zal je dankbaar zijn!"
De kikker filosofeerde even over de woorden van de schorpioen, die niet leken op de woorden van een moordenaar. De kikker dacht bij zichzelf: "Ik heb geen kwade bedoelingen, waarom zou de schorpioen mij willen steken? Als de schorpioen mij steekt, zullen we beiden verdrinken, en dat zouden we beiden niet willen. Als ik behulpzaam ben, zal het mijn vriend worden - omdat de schorpioen dan weet dat ik een aardige kikker ben. Als zijnde mijn vriend, zal de schorpioen alle schorpioenen vertellen dat ik een vriend ben, en dat ook zij mij nooit moeten steken! En ze zullen niemand steken van mijn familie,vrienden of kennissen! En wij kikkers zullen dan altijd alle schorpioenen helpen over de rivieren! En mischien zullen de schorpioenen alle kikkers en alle ander kleinen schepselen beschermen tegen al het kwaad in het woud!"
Nu, was de kikker zo opgewonden bij deze gedachte,dat de kikker niet eens meer wilde denken over waarom het niet te doen. Trouwens de gedachte alleen al aan het gevaar was angstaanjagend - vergeleken met de toekomst die ze te wachten stond zoals de kikker deze voorstelde,iedereen zou in vrede en harmonie leven met elkaar. "Het zal een echt paradijs worden.", dacht de kikker. Dus de kikker kroop naar beneden en liet de schorpioen klimmen op de rug. De kikker sprong toen in de rivier en begon te zwemmen met de schorpioen op de rug- en de kikker zwom sierlijk, zoals kikkers doen. Maar toen ze in het midden waren,voelde de kikker iets vreselijks in de zij.
"Auw!" riep de kikker, "Wat was dat???"
"Ik heb je zojuist gestoken.", zei de schorpioen.
De kikker voelde dat het gif zijn werk begon te doen. Het werdt steeds moelijker om te bewegen, moeilijker om te zwemmen. De kikker dacht aan de universele broederschap en de vrede die had kunnen zijn, toen de kikker het uitschreeuwde tegen de schorpioen:
"Waarom heb je dat gedaan?! Nu zullen we beiden verdrinken - we konden vrienden worden! Mischien dat jij jezelf kan redden; zwem snel naar de overkant!"
Maar het was al te laat, en schorpioenen kunnen niet zwemmen. Toen ze begonnen te zinken , antwoordde de schorpioen:
"Ik ben niet als jij; vrienden maken en sterven interreseert ons niet. Wij liegen en steken. Zo zijn we nu eenmaal, wist je dat niet?"

bron tekst http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=350725
pi_71568943
Leuk verhaal, universeel toepasbaar .. ik zie daar bvb ook een Amerika in dat andere volken meesleept in een oorlog die gebaseerd is op leugens .. maar dat wou je vast niet zeggen
pleased to meet you
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:44:28 #19
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_71569317
We hebben al genoeg Christenen in NL.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_71573228
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
We hebben al genoeg Christenen in NL.
Ondanks diverse protesten uit de Nederlandse samenleving zegt mevrouw Albayrak tegen somaliers: jongens kom maar binnen. http://pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2108&Itemid=1

Ik heb 1000x liever die pakistaanse christenen hier, die echt vervolgd worden en dus voor asiel in aanmerking komen, dan die somaliers die totaal niet passen in een tolerante open samenleving die nederland probeert te zijn. In Saudi Arabie is geld en grond zat om die somaliers asiel te verlenen. Waarom dan hier naar toe????????????????
pi_71574228
Ben benieuwd hoe Meh7 enzo dit goed gaan praten
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71580608
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:06 schreef badwurm het volgende:

[..]

Ondanks diverse protesten uit de Nederlandse samenleving zegt mevrouw Albayrak tegen somaliers: jongens kom maar binnen.
Vraag 3 is wel grappig .. in de context van Hirsi Ali ..
quote:
Ik heb 1000x liever die pakistaanse christenen hier, die echt vervolgd worden en dus voor asiel in aanmerking komen, dan die somaliers die totaal niet passen in een tolerante open samenleving die nederland probeert te zijn. In Saudi Arabie is geld en grond zat om die somaliers asiel te verlenen. Waarom dan hier naar toe????????????????
Waarom, puur omdat het Christenen zijn? Die zijn 'liever'? Dat orthodoxe Christenen uit diverse landen verre van tolerant zijn, zelfs mensen vermoorden voor hun denkbeelden en/of activiteiten negeer je even voor het gemak?
pleased to meet you
pi_71581450
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:41 schreef moussie het volgende:

[..]

Vraag 3 is wel grappig .. in de context van Hirsi Ali ..
[..]

Waarom, puur omdat het Christenen zijn? Die zijn 'liever'? Dat orthodoxe Christenen uit diverse landen verre van tolerant zijn, zelfs mensen vermoorden voor hun denkbeelden en/of activiteiten negeer je even voor het gemak?
in pakistan is door de christelijke minderheid een scholierenstaking afgekondigd van 3 dagen. Wat een gewetenloze monsters inderdaad.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_71581779
Ik voorzie een slot, 0,0 inhoud.
pi_71590977
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:11 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

in pakistan is door de christelijke minderheid een scholierenstaking afgekondigd van 3 dagen. Wat een gewetenloze monsters inderdaad.
Doe toch niet zo achterlijk .. hij zet Christenen neer alsof die per definitie lieve mensjes zijn, nou niet dus, ook daaronder zitten extremisten die anderen met geweld hun wil op willen leggen ..

Niet dat ik denk dat dat hier het geval is trouwens, maar zelfs dan kan je een Christenen van hier niet 1 op 1 vergelijken met een Christenen daar
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')