Ja, of gewoon spontaan, dus niet met een voorbereid plan. Er was best veel beroering in Ruurlo, toen ze erachter kwamen dat Ferdi daar onder een andere naam woonde. Als je een schijthekel aan zo'n figuur hebt, en je ziet hem fietsen, dan kun je best toevallig net even met een stuurfoutje 50 cm naar rechts zwenken en zo iemand raken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Iemand met een graafmachine van zijn fiets scheppen op de openbare weg zou ik wel een briljante moord vinden.
Wat moest hij dan? Rechtuit lopen? De man had zijn straf uitgezeten en mevr. Hein heeft het hem zelfs vergeven na een paar gesprekken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:09 schreef yavanna het volgende:
Bizar dat hij uberhaupt vrij in de rondte liep.
Zou wel een stunt zijn.quote:
Ha ha.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:12 schreef voyeur het volgende:
[..]
Wat moest hij dan? Rechtuit lopen? De man had zijn straf uitgezeten en mevr. Hein heeft het hem zelfs vergeven na een paar gesprekken.
Ja, bedacht ik me nadat ik op Invoeren had geklikt. Nouja, feitelijk zijn beide woorden juist.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
TT moet zijn: Ferdi E. (moordenaar Gerrit Jan Heijn) verongelukt
gelukkig visualiseerde ik het en moest ik lollenquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Iemand met een graafmachine van zijn fiets scheppen op de openbare weg zou ik wel een briljante moord vinden.
Ze kan het hem wel vergeven hebben, maar haat dragen kost meer energie dan vergeven, en ik kan me zo voorstellen dat mevr. Heijn er geen traan om laat dat Ferdi Elsas tegen een graafmachine opgefietst is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:12 schreef voyeur het volgende:
[..]
Wat moest hij dan? Rechtuit lopen? De man had zijn straf uitgezeten en mevr. Hein heeft het hem zelfs vergeven na een paar gesprekken.
Netto een ton in guldens meen ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:25 schreef Harlon het volgende:
Dit tuig heeft gewoon nog even 700.000 pieken gehad toen hij uit de bak kwam. Good riddance.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:45 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ie niet gegrepen is door een vrachtwagen van AH.
Of door een vakkenvuller met een rij winkelwagentjes.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:45 schreef golfer het volgende:
Dat waren snoeiharde euri, dat zo'n persoon nog gebruikt maakt van een fiets.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:25 schreef Harlon het volgende:
Dit tuig heeft gewoon nog even 700.000 pieken gehad toen hij uit de bak kwam. Good riddance.
Misschien was 't wel een vorkheftruck met spekjes van Pinkyquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:45 schreef golfer het volgende:
... kan die ander ook best voor z'n knar rijden als ie niet uit z'n doppen kijkt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:59 schreef ES57 het volgende:
Wie een kuil graaft voor een ander .....
OMGquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:45 schreef golfer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |