3 tonquote:
WAT PRAAT JE GEK!1! ALLEMAAL ONDERDEEL VAN REKERS MASTERPLAN!!11!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
3 ton![]()
Ben toch altijd verbaast hoe PSV dat toch steeds voor elkaar krijgt..
Jezus inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
3 ton![]()
Ben toch altijd verbaast hoe PSV dat toch steeds voor elkaar krijgt..
Een paar miljoen? Wat denk je zelf? Hij gaat terug naar Ecuador (dat zullen geen rijke clubs zijn) en had nog een contract voor een jaar. PSV hoefde hem niet meer en hij wilde weg en het liefst naar zijn geboorteland. Dan kun je volgens mij niet veel verwachten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:05 schreef Leso_Varen het volgende:
Schijntje, zelfs voor Mendez. Daar hadden ze toch wel een paar miljoen uit kunnen slepen toch
Beetje vreemd is het toch wel, zeker als je bedenkt dat ze hem 2 maanden geleden ab-so-luut niet wouden laten gaan. Nu loopt ie feitelijk gratis de deur uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:14 schreef knep het volgende:
Alles om in een goede sfeer uit elkaar te kunnen gaan.
Mendez wilde graag naar zijn moeder dus mocht hij van Ome Reker & co voor een schijntje naar zijn favoriete club.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beetje vreemd is het toch wel, zeker als je bedenkt dat ze hem 2 maanden geleden ab-so-luut niet wouden laten gaan. Nu loopt ie feitelijk gratis de deur uit
DJ Sash komt langsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:50 schreef Suijk het volgende:
Krijgt 'ie nog een mooi afscheid?
Een afscheidswedstrijd, met Jason Culina, Eric Addo, Zonneveld, Vayrynen en Brechet ofzo?quote:
1 tot 1,5 miljoen had me toch wel te doen geleken. Maar goed, ik vind drie ton wel echt weinig. Tot wanneer liep z'n contract?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:48 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Een paar miljoen? Wat denk je zelf? Hij gaat terug naar Ecuador (dat zullen geen rijke clubs zijn) en had nog een contract voor een jaar. PSV hoefde hem niet meer en hij wilde weg en het liefst naar zijn geboorteland. Dan kun je volgens mij niet veel verwachten.
Einde van dit seizoen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:22 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
1 tot 1,5 miljoen had me toch wel te doen geleken. Maar goed, ik vind drie ton wel echt weinig. Tot wanneer liep z'n contract?
Leuk! En dan 25 euro entree vragen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een afscheidswedstrijd, met Jason Culina, Eric Addo, Zonneveld, Vayrynen en Brechet ofzo?
Eerder 25 euro kado krijgen als je naar zo'n draak van een elftal gaat kijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Leuk! En dan 25 euro entree vragen?
quote:
als hij naar een club buiten Ecuador was gegaan dan hadden ze meer gevraagd maar voor zijn thuisland wilden ze niet zo moeilijk doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:22 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
1 tot 1,5 miljoen had me toch wel te doen geleken. Maar goed, ik vind drie ton wel echt weinig. Tot wanneer liep z'n contract?
Op de PSV website staat Wuytens er wel bij en Ojo niet.. dus Ojo niet mee naar Bulgarije. Wuytens was afgelopen zondag ook de vervanger op de bank, vanwege de schorsing van Mendez.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:16 schreef neilpad het volgende:
Beter nu voor 3 ton verkopen dan dat hij nog een jaar op de bank een riant salaris opstrijkt. Ik snap niet dat er weer gezeurd wordt, eerst kan Mendez niks goed doen, dan wordt hij verkocht en is het nog niet goed. Er is gewoon geen interesse geweest uit Europa anders hadden ze hem wel voor meer geld verkocht.
Nu maak je ook nog eens plaats voor een jeugdspeler. Rutten heeft Ojo opgeroepen als vervanger om mee te reizen naar Bulgarije.
Ok kan ook. Las Ojo vanmorgen in het ED. Mss dat er stond Ojo bij de selectie, niet persee Bulgarije. Er zal iig een jeugdspeler zijn plek gaan invullen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:38 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Op de PSV website staat Wuytens er wel bij en Ojo niet.. dus Ojo niet mee naar Bulgarije. Wuytens was afgelopen zondag ook de vervanger op de bank, vanwege de schorsing van Mendez.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |