En moet ook zeker wel te doen zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:49 schreef Morrigun99 het volgende:
PSV - Bnei Yehude (Tel Aviv)
ZEKER 30 euro waard.![]()
1 2 3 | Second qualifying round Dinaburg 4-0 1-0 5-0 Third qualifying round Paços de Ferreira 1-0 1-0 2-0 |
AZ is die laatste uit Portugal twee seizoenen geleden tegengekomen. Een erg moeizame 0-1, 0-0 om vervolgens door te gaan. Bnei Yehude heeft het dus beter gedaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:56 schreef Sj0rSz het volgende:
Hmm, die namen zijn net zo nietszeggend als de tegenstander van PSV
Over Honda..quote:Revolinho
Legende
Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 september 2004
Gepost op 7 augustus 2009 om 14:22:40.
Schijnt maandag te worden gepresenteerd.
Zou niet verkeerd zijn wanneer deze middelmaat eindelijk vertrekt.quote:Masterbeer
Legende
Lid van verdienste
Uit: Uden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 4 maart 2001
Gepost op 7 augustus 2009 om 14:31:19.
Huidige ontwikkelingen binnen de selectie van PSV:
(zie ook de verschillende topics van de diverse spelers)
- Reis staat/stond in de belangstelling van FC Groningen voor een huurperiode.
- Salcido staat in de belangstelling van Espanyol.
- Voor Lazovic is geinformeerd door: Sunderland, Bolton, Wigan en Blackburn Rovers. Vraagprijskaartje dat door PSV is aangegeven 3,5 miljoen.
- Ook Koevermans schermt met interesse van Chievo en Napoli.
Als dit waar is dan zou het echt geniaal zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:49 schreef LudoSanders het volgende:
Overigens nog meer 'insiders' bezig op het PN.
[..]
Zou niet verkeerd zijn wanneer deze middelmaat eindelijk vertrekt.
Idd dan heeft PSV nieuw geldquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik volg Engelaar al een paar seizoenen. Die vent was, is en blijft een prutser.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:19 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Gomes ook wel een paar wedstrijden nodig had om de beste keeper in de eredivisie te worden......huid nog niet verkopen enz.
Prima prijzen voor die match weer. Tjonge, jonge, zak er eens in zeg.
Dat zou enorm goed nieuws zijn. Het feit dat er interesse is voor Salcido, Koef en Lazo is briljant.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zal je blij zijn dat hij er dit weekend niet bij isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik volg Engelaar al een paar seizoenen. Die vent was, is en blijft een prutser.
Bakkal verdient het ook om te spelenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:25 schreef neilpad het volgende:
[..]
Dan zal je blij zijn dat hij er dit weekend niet bij is.
Ik ben wel benieuwd hoe Wuytens het doet in zijn plek. Al zal Bakkal wel spelen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:06 schreef Lemming22 het volgende:
PSV heeft niet geleerd van het halfvolle stadion vorige week:
[..]
Gewoon even een prijsverhoging er tegenaan gooien terwijl we nog steeds maar in een voorronde zitten tegen een waarschijnlijk maar matig interessante club. Ben benieuwd wat de wedstrijden in een eventuele poulefase zouden gaan kosten
Was te verwachten dat er nog geschoven ging wordenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:35 schreef Leso_Varen het volgende:
Volgens de clubsite is het omgedraaid. PSV gaat nu eerst naar Isreal.
ik zie toch echt 19euro staan voor een kaartjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Tegen die bulgaren zou het ook effe een makkie worden. Naja we zien wel. Ik ga geen 30 euro betalen voor een europese wedstrijd tegen een club uit Tel Aviv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |