quote:ma 03 aug 2009, 13:13 | 18 reacties | lees voor
Meer dakloze gezinnen Almere Almere -
Het Leger des Heils kan de opvang van dakloze gezinnen in Almere niet meer aan. De laatste maanden zijn er zoveel gezinnen op straat komen te staan dat het Leger nu een wachtlijst heeft van dertig families.
Dat meldt Omroep Flevoland. Volgens directeur Evert Dijkstra van het Leger des Heils zullen meer gezinnen dakloos worden als gevolg van de economische crisis. Overigens zitten veel van de recente daklozen bij familie of vrienden in huis.
Een soort van bouwspeel<periode> voor volwassenen. Lekker je eigen hut bouwen.quote:
ja denk het wel , ook in de herfst, hoe de badkamer is weet ik nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:19 schreef Yi-Long het volgende:
Hey.... maar dan is het camperen dus wel gewoon gratis!?!?
Ik zou de dakloze families nou niet gelijk zwerfers willen noemen, maar misschien is het een idee om alle ongewenste elementen van de samenleving in een kamp te concentreren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:40 schreef GasTurbine het volgende:
Op zich is het een idee om alle zwervers in een tentenkamp onder te brengen. Veel goedkopere distributie voor het LdH en andere instanties.
Ik zou ook de vuilverbrandingsovens aanraden, want grote concentraties mensen (voornamelijjk negers) levert ook veel afval op. Wellicht dat de ovens in latere toekomst ook voor andere doeleinden gebruikt kunnen worden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:53 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Ik zou de dakloze families nou niet gelijk zwerfers willen noemen, maar misschien is het een idee om alle ongewenste elementen van de samenleving in een kamp te concentreren.
In Westerbork staan volgens mij nog een aantal lege barakken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:53 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Ik zou de dakloze families nou niet gelijk zwerfers willen noemen, maar misschien is het een idee om alle ongewenste elementen van de samenleving in een kamp te concentreren.
Als er dan geen internet is wordt het wel rustig hier op fok.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:53 schreef Aardwetenschapper het volgende:
misschien is het een idee om alle ongewenste elementen van de samenleving in een kamp te concentreren.
nou beton cityquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:31 schreef Q. het volgende:
Almere is toch één grote tentcity?
In NL zetten ze je ook gewoon je huis uit hoor, paar jaar geleden nog met de overburen gebeurd. Was prima overigens want het waren gewoon smerige en asociale mensen. Er kwam een vuilniswagen vol afval uit de voor en achtertuin. De buurt heeft spontaan een straat BBQ georganiseerd om het gunstige feit te vierenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:16 schreef LXIV het volgende:
Je wordt in Nederland toch niet snel je huis uitgezet. Zeker niet als gezin. Ook wanneer je de huur niet kunt betalen of het GLW niet. Hooguit kom je in de schuldsanering.
Lijkt me ook tof, lekker kamperen met asociale sletterige breezermeisjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef jkdjjsop het volgende:
Lijkt me best gezellig eigenlijk, zo'n tentcity. Elke dag feest, elke dag het Leger des Heils dat bier en patat komt brengen. Wat wil een mens eigenlijk nog meer? Zeker nu het lekker weer is.
Na de derde avond op rij gezellig Bingo en inhaken bij "heb je even voor mij" is het wel mooi geweest denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef jkdjjsop het volgende:
Lijkt me best gezellig eigenlijk, zo'n tentcity. Elke dag feest, elke dag het Leger des Heils dat bier en patat komt brengen. Wat wil een mens eigenlijk nog meer? Zeker nu het lekker weer is.
Dan komen die gratis condooms van het Leger ook weer goed van pas.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
Lijkt me ook tof, lekker kamperen met asociale sletterige breezermeisjes
ja dat is de algemene naam in de USA, naar de president die de depressie veroorzaaktequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:13 schreef Wheelgunner het volgende:
Bush?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |