abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:56:11 #1
261797 Onbepaald
Met citroentje graag!
pi_71563378
Goedendag,

Na de zomervakantie ben ik weer werkloos en ik ben me nu wat aan het ori๋nteren op thuiswerk. Het lijkt me namelijk ideaal om na school een paar uurtjes te werken zonder dat een of andere baas constant mee zit te kijken.

Nu is het bij thuiswerk best moeilijk om het kaf van de koren te scheiden, er zitten namelijk een hoop dubieuze bedrijven bij.

Heeft er iemand toevallig ervaring met thuiswerk? Zo ja, welke bedrijven zijn betrouwbaar?

Ik ben overigens 17 jaar en wil dit dus na school / weekend gaan doen.

Alvast bedankt!
Geef rijst en train je Engels!
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 13:58:38 #2
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71563606
tvp, aangezien thuiswerken op 17 jarige ik voor onmogelijk hield

Krantenbaantje ofzo?
pi_71563723
Ga post lopen. Verdient ook aardig zeker als je 17 bent.
pi_71563787
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:10 schreef captainkid het volgende:
Ga post lopen. Verdient ook aardig zeker als je 17 bent.
Dat verdient juist niet aardig als je 17 bent.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_71563856
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat dus. Dingen zoals kranten bezorgen is echt bagger.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:51:52 #7
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_71566470
Thuiswerk is bedrog. Niet aan beginnen dus.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_71566673
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Gelul. Dat is namelijk een vast bedrag. Een 40iger verdient net zoveel als iemand van 17.
pi_71567895
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:01 schreef captainkid het volgende:

[..]

Gelul. Dat is namelijk een vast bedrag. Een 40iger verdient net zoveel als iemand van 17.
Ik heb bij een uitzendbureau gewerkt en wij leverden mensen aan TNT, van alle leeftijden, en de lonen liepen sterk uiteen op basis van leeftijd. Het hoogste was 9 euro per uur, TS zou minder dan de helft gaan verdienen. Hoe dat zit als je direct bij TNT werkt weet ik niet, maar als vakantiekracht/bijklussende zeventienjarige nemen ze je toch niet zelf aan, dus dat doet niet echt ter zake. Je maakt mij niet wijs dat TNT het wel okee vindt als andere uitzendbureaus jongens van 17 gaan leveren voor een twee keer zo hoge uurprijs als bij het uitzendbureau waar ik werkte.
pi_71567929
dubbelpost
pi_71579691
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik heb bij een uitzendbureau gewerkt en wij leverden mensen aan TNT, van alle leeftijden, en de lonen liepen sterk uiteen op basis van leeftijd. Het hoogste was 9 euro per uur, TS zou minder dan de helft gaan verdienen. Hoe dat zit als je direct bij TNT werkt weet ik niet, maar als vakantiekracht/bijklussende zeventienjarige nemen ze je toch niet zelf aan, dus dat doet niet echt ter zake. Je maakt mij niet wijs dat TNT het wel okee vindt als andere uitzendbureaus jongens van 17 gaan leveren voor een twee keer zo hoge uurprijs als bij het uitzendbureau waar ik werkte.
Uitzendburo? Je kan zelf gewoon solliciteren bij de vele postbedrijven. Heb het ook niet specifiek over de PTT.
En dat wordt per adres betaald plus nog andere dingen zoals huisafstand, wijkgrootte, gewicht etc. niet leeftijd.
En dat is vanaf 16 jaar. VSP, onderdeel van TNT, is een goeie.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:17:26 #12
224610 Kaar68
~eerst denken dan doen~
pi_71610571
Post bezorgen valt toch niet onder thuiswerk?

Mijn schoonzusje heeft wel eens een tijdje zemen ingepakt thuis. Hou er in zo'n geval wel rekening mee, dat je een hoop ruimte nodig hebt. Spullen werden op pallets geleverd, zij moest de zemen uit de doos halen, op een bepaalde manier oprollen, in kokertjes stoppen, sticker erop, zoveel kokertjes in een doos, en dan de doos stickeren. Zat nog best veel werk in, het halve huis lag vol met die rommel, en het verdiende echt schrikbarend weinig (omgerekend naar geld per uur).
~gedachten zijn meestal geen feiten~
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:21:12 #13
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_71610705
Thuiswerk betaald verschrikkelijk slecht. Je kunt beter gewoon een bijbaantje zoeken in de snackbar ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')