Dat verdient juist niet aardig als je 17 bent.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:10 schreef captainkid het volgende:
Ga post lopen. Verdient ook aardig zeker als je 17 bent.
Dat dus. Dingen zoals kranten bezorgen is echt bagger.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat verdient juist niet aardig als je 17 bent.
Gelul. Dat is namelijk een vast bedrag. Een 40iger verdient net zoveel als iemand van 17.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat verdient juist niet aardig als je 17 bent.
Ik heb bij een uitzendbureau gewerkt en wij leverden mensen aan TNT, van alle leeftijden, en de lonen liepen sterk uiteen op basis van leeftijd. Het hoogste was 9 euro per uur, TS zou minder dan de helft gaan verdienen. Hoe dat zit als je direct bij TNT werkt weet ik niet, maar als vakantiekracht/bijklussende zeventienjarige nemen ze je toch niet zelf aan, dus dat doet niet echt ter zake. Je maakt mij niet wijs dat TNT het wel okee vindt als andere uitzendbureaus jongens van 17 gaan leveren voor een twee keer zo hoge uurprijs als bij het uitzendbureau waar ik werkte.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:01 schreef captainkid het volgende:
[..]
Gelul. Dat is namelijk een vast bedrag. Een 40iger verdient net zoveel als iemand van 17.
Uitzendburo? Je kan zelf gewoon solliciteren bij de vele postbedrijven. Heb het ook niet specifiek over de PTT.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb bij een uitzendbureau gewerkt en wij leverden mensen aan TNT, van alle leeftijden, en de lonen liepen sterk uiteen op basis van leeftijd. Het hoogste was 9 euro per uur, TS zou minder dan de helft gaan verdienen. Hoe dat zit als je direct bij TNT werkt weet ik niet, maar als vakantiekracht/bijklussende zeventienjarige nemen ze je toch niet zelf aan, dus dat doet niet echt ter zake. Je maakt mij niet wijs dat TNT het wel okee vindt als andere uitzendbureaus jongens van 17 gaan leveren voor een twee keer zo hoge uurprijs als bij het uitzendbureau waar ik werkte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |