Niet direct (dat is althans niet bewezen), maar van de gevolgen (lees: dik worden en i.p.v. gezonde dingen veel suiker eten) wel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:49 schreef pisnicht het volgende:
krijg je kanker van suiker eten?
en de zon!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:53 schreef Armageddon het volgende:
Je krijgt ook overal kanker van tegenwoordig. Van leven krijg je kanker. Punt.
dus dikke mensen hebben vaker kanker? Ook dat wist ik niet...quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Niet direct (dat is althans niet bewezen), maar van de gevolgen (lees: dik worden en i.p.v. gezonde dingen veel suiker eten) wel.
Ja.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:57 schreef pisnicht het volgende:
[..]
dus dikke mensen hebben vaker kanker?
zuurstof is inderdaad de reden dat jij dood gaat. Alles wat aan zuurstof blootgesteld word gaat KAPOT!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:56 schreef Seneca het volgende:
Zelfs van zuurstof krijg je kanker tegenwoordig
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:48 schreef TNA het volgende:
iedere dag brood eten beter is dan iedere dag BigMac's wegwerken
Joh, zal ik die zin speciaal voor jou herschrijven omdat je doet alsof je niet begrijpt wat ik bedoel?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:59 schreef Limey het volgende:
[..]
![]()
Bij mijn weten is een Big Mac ook een broodje.
[ afbeelding ]
ha-ha-haquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:57 schreef henkzijlstra het volgende:
laggen
bij mijn weten nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:59 schreef Limey het volgende:
[..]
![]()
Bij mijn weten is een Big Mac ook een broodje.
[ afbeelding ]
vrije radicalen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:56 schreef Seneca het volgende:
Zelfs van zuurstof krijg je kanker tegenwoordig
En jouw K toets blijft hangen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HA-HA! JIJ HEBT KA MEXICAANSE GRIEP!
Pas maar op.. karma is a bitchquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:24 schreef amvrosios het volgende:
Dood ga ik toch wel,lekker belangrijk.... ik WIL juist kanker!
Dom type, je weet echt niet waar je het over hebtquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:24 schreef amvrosios het volgende:
zuurstof is een vrije radicaalquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Gewoon zuurstof is wat anders dan vrije radicalen.
Och jochie toch...quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:24 schreef amvrosios het volgende:
quote:
In de volksmond doelt men met "zuurstof" op dizuurstof. Zeker als het gaat om de deeltjes die wij inademen. Monozuurstof komt alleen in de ijlere hoge lagen van de atmosfeer voor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zuurstof is een vrije radicaal
Een familielid van mij is alleenstaand, heeft 2 kleine kinderen en heeft kanker.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:24 schreef amvrosios het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |