mwa, die 30 minuten kon ik nog wel hebbenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is al te veel voor mijn maag .. Kan daar echt niet tegen
Ik ga maar es omvallenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa, die 30 minuten kon ik nog wel hebben
Ja, slaap lekkerquote:
Dat lijkt me niks voor liesje dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:15 schreef Copycat het volgende:
als ik niet al te rare fietscapriolen uithaal, blijft die tas stevig in het zadel.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:42 schreef Copycat het volgende:
Bij mij is er één keer een volle boodschappentas afgeflikkerd. Toen ik door katerigheid nog meer motorisch gestoord dan normaal bleek. En schelden op die zes kapotte eieren op de grond.
Ik weet verder nog niet echt hoe of wat alleen dat ze het heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
In ernstige mate?
Een soort collega is vandaag thuis met symptomen. Hij mocht niet naar de dokterspraktijk komen, de arts kwam wel naar hem. En de vrouw van een andere collega is ook al met symptomen naar huis gestuurd.
Komt allemaal steeds meer dichtbij ...
Vergeet het maarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
![]()
Wij gaan vandaag een rondje Ikea doen, daar moet het toch rustig zijn, wegens vakantie en mooi weer.
Nu eerst douchen en aankleden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |