Mooi, een niet roker erbij dus, een stopper klinkt namelijk zo 'ik kan elk moment weer beginnen'.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me idd amper nog voorstellen dat ik zo een slaaf was van die stomme peuken en ben nog steeds lichtelijk verbaasd hoe relatief makkelijk het was om -met medicijnen, dat dan weer wel- er vanaf te komen.
Ben in ieder geval vooral blij dat ik er vanaf ben en zie echt geen enkele reden waarom ik ooit weer zou beginnen. Zelfs stress is geen katalysator.
En een rokershoestje had ik eigenlijk nooit. Ondanks 28 jaar roken. Fitter voel ik me sowieso wel en omdat ik voortaan veel fiets, ben ik ook nog het eea afgevallen. Precies rond mijn middel waar ook wel een klein zwembandje weg mocht.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik had namelijk hetzelfde als CC, heel lang en veel gerookt, maar toen ik eenmaal gestopt was, en ook écht gestopt, dus niet alleen niet meer roken maar ook dat die behoefte eraan weg is, kon ik me nauwelijks voorstellen dat ik daar nou zo afhankelijk van was geweest.
Ja, het gevoel ken ik nog heel goed, ik begrijp alleen niet meer dat k daar zo van in de ban was.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dat gevoel, die "craving", ken je dan toch nog steeds? Als je een gevoel eenmaal ervaren hebt, vergeet je dat toch niet meer, bedoel ik eigenlijk.
Hier nog zo'n onnozele hals! Maar ik mis wel meer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet dat het erg is, maar 't was mij ook niet bekend
Ah, dat zijn er al 3, kunnen we er nu gedoe en gepraat omheen makenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier nog zo'n onnozele hals! Maar ik mis wel meer.
Ja maar jij zit bovenop alles wat ook maar iets beweegt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:47 schreef Marrije het volgende:
Ik ben toch wel verbaasd over het aantal onwetenden.
Ik wist het ook niet!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:47 schreef Marrije het volgende:
Ik ben toch wel verbaasd over het aantal onwetenden.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar jij zit bovenop alles wat ook maar iets beweegt.
Aan jou heb ik ook niksquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet!
Ik dacht: die gaan gezellig een eindje wandelen, als ze een paar uurtjes de bunker verlieten.
Ja, we willen Cc natuurlijk niet teleurstellen. Begin jij eens? Want ik heb niet zo'n idee wat voor gedoe er van me verwacht wordt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah, dat zijn er al 3, kunnen we er nu gedoe en gepraat omheen maken
Nee Gert zit ook een potje te liegenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:54 schreef Marrije het volgende:
Nu lijkt het net alsof ik één van de weinigen ben die dat weet, nou daar trap ik mooi niet in
Volgens mij heb ik het jou zelfs vertéld, dat die wat hebben. OorDOPPEN dus, zul je bedoelen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook niks![]()
Hoe groot zijn die oogkleppen van je nu precies?
En hij is niet de enigequote:Op maandag 3 augustus 2009 12:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee Gert zit ook een potje te liegen
Dat was het grappige. Die date toen was niet met mij, maar omdat ik toen op FOK! aanwezig was, was dat wel een prima afleidingsmanoeuvre. 'Dan kan dieenefokster Cc niet zijn.' En net toen kwam Jumparound ook met zijn 'kut broer' topic. Dus bleef ik mooi onder de radar.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef Marrije het volgende:
![]()
Vanaf de eerste date was het nog een sterk vermoeden, maar na de start van TBO openlijk bevestigd. Iedereen heeft dat kunnen lezen in betreffende COS.
Aha, dat verklaard het.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Vanaf de eerste date was het nog een sterk vermoeden, maar na de start van TBO openlijk bevestigd. Iedereen heeft dat kunnen lezen in betreffende COS.
Lul niet!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het jou zelfs vertéld, dat die wat hebben. OorDOPPEN dus, zul je bedoelen!
Kijk, daar is er nog één ontmaskerd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het jou zelfs vertéld, dat die wat hebben. OorDOPPEN dus, zul je bedoelen!
Douchen! Dat moet ook gebeuren. En grondig!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:50 schreef Gert het volgende:
Ik wist het ook niet!
Ik dacht: die gaan gezellig een eindje wandelen, als ze een paar uurtjes de bunker verlieten.
Ja dat topic van Jumpquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was het grappige. Die date toen was niet met mij, maar omdat ik toen op FOK! aanwezig was, was dat wel een prima afleidingsmanoeuvre. 'Dan kan dieenefokster Cc niet zijn.' En net toen kwam Jumparound ook met zijn 'kut broer' topic. Dus bleef ik mooi onder de radar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |