abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71644432
VI.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:05:15 #102
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71644456
Jezus, wat is dat voor Heracles-bash blad geworden? Je zou er haast een calimero-eierdopje van gaan opzetten, dit is wel erg triest.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_71644563
Ik snap er ook weinig van, meestal is het andersom met die blessuretijd alleen zeuren we er niet over. Geen goed woord over het spel van Heracles, alsof we alleen door de scheidsrechter en het kunstgras kunnen winnen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:51:55 #104
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_71645643
Wat een gezeur allemaal over onze club zeg, niemand kan het gewoon hebben dat wij als kleine club het 'grote' AZ verslaan.

Wat een raar verhaal trouwens over die stagair, waarom laat je iemand mee trainen als je weet (of kan weten door het te vragen!) dat hij te duur is. Jammer dat er bij heracles toch nog dit soort amateuristische dingen kunnen gebeuren (Heerkes-incident en vakantie-incident alleen nog maar dit jaar). Kunnen we daar niet eerst wat aan doen voordat we ons stadion gaan uitbreiden? Lijkt mij een logischere eerste stap naar de middenmoot.
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_71646981
Dat gezeik inderdaad, gewoon een goede prestatie van Heracles.

Over de extra tijd die wordt bijgeteld verbaas ik me al jaren. Klopt vaak niets van.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:56:12 #106
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71647482
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:38 schreef Madhouse11 het volgende:
Dat gezeik inderdaad, gewoon een goede prestatie van Heracles.

Over de extra tijd die wordt bijgeteld verbaas ik me al jaren. Klopt vaak niets van.
Nee inderdaad, dan zouden we standaard 23 minuten erbij krijgen
Ik pleit overigens ook al jaren voor zuivere speeltijd, maar heb nog nooit medestand gekregen hierin.
29.10 Novastar HMH
pi_71648237
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:34 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Eigenlijk had ik er nog iets meer over Zwolle en Volendam bij moeten zetten, maarja het is maar de vraag of ze het lezen en de kans dat ze er wat mee doen is al helemaal klein.
Eat that mr Taco. Mooi wark HAFC.
That's all folks!
pi_71649544
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Eat that mr Taco. Mooi wark HAFC.
Ze zijn natuurlijk te laf om te reageren, of de heer Johan moet er vanmiddag in zijn programmaatje nog over beginnen.
Heraaacles Almelooo
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:27:34 #109
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71649983
Geloof er niks van dat ze gaan reageren.
29.10 Novastar HMH
pi_71650256
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:12 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Ze zijn natuurlijk te laf om te reageren, of de heer Johan moet er vanmiddag in zijn programmaatje nog over beginnen.
Dat doet Johan niet als ik tenminste af ga op eerdere afleveringen van 'Beste Johan', die maakt je eerder uit voor zeurende provinciaal om zelf bij het grote publiek te scoren. Als er een reactie komt dat zal die van Taco zelf komen denk ik.
pi_71650427
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:36 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dat doet Johan niet als ik tenminste af ga op eerdere afleveringen van 'Beste Johan', die maakt je eerder uit voor zeurende provinciaal om zelf bij het grote publiek te scoren. Als er een reactie komt dat zal die van Taco zelf komen denk ik.
Als ze nog weer eens over kunstgras reageren dan stuur ik het gewoon nog een keer!

Heracles heeft trouwens ook nog niet gereageerd, al is dat niet zo verwonderlijk want ze reageren toch vaak al erg slecht op mail.
Heraaacles Almelooo
pi_71656025
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:56 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Nee inderdaad, dan zouden we standaard 23 minuten erbij krijgen
Ik pleit overigens ook al jaren voor zuivere speeltijd, maar heb nog nooit medestand gekregen hierin.
nou ik pleit er ook al jaren voor. het is gebleken dat een gemiddelde wedstrijd ongeveer 60 minuten pure speeltijd heeft. stel dat dan in als vaste waarde. dan zijn wedstrijden natuurlijk veel eerlijker
pi_71673590
quote:
‘Je moet leven in het heden’

ALMELO - Heracles Almelo gaat zondag op bezoek bij NAC Breda. Na de knappe seizoenstart tegen AZ (3-2), wederom een lastige tegenstander. Twentesport blikt met trainer Gertjan Verbeek (foto) vooruit op het duel.

Wat kan een trainer, in aanloop naar de uitwedstrijd tegen NAC, met een overwinning op de landskampioen? Het antwoord van Verbeek is helder. ‘Dat moet je snel vergeten. Er gebeurden goede dingen in die wedstrijd, maar ook minder goede dingen. Nu spelen we tegen NAC en dat is weer een andere wedstrijd. Je moet leven in het heden, en niet in het verleden.’

In Breda zal er, na een straf van de KNVB voor wangedrag van NAC-supporters, geen publiek aanwezig zijn. Van NAC verwacht Verbeek een ploeg die het initiatief neemt, en dus ook voor een overwinning zal gaan. ‘Dat er geen publiek is, is vervelend voor NAC. Maar zij hebben geroutineerde jongens die zich daardoor niet af moeten leiden. Wij zijn goed gestart, maar zij hebben al een aantal goede wedstrijden gespeeld, ook in de Uefa Cup. Dus zij weten waar ze staan, meer dan wij. Ik verwacht van NAC dat ze proberen initiatief te nemen en voor de winst gaan. Wij spelen gewoon ons eigen spel, en dan kunnen wij ook van NAC winnen.’

Heracles kan in Breda mogelijk geen beroep doen op Mark-Jan Fledderus en Birger Maertens, beiden hebben te kampen met een liesblessure. Maertens is langer uitgeschakeld,maar ook van Fledderus is nog niet zeker of hij er zondag bij zal zijn. Toch zal Verbeek op zoek gaan naar een andere oplossing. ‘Ik ben geen trainer die tot zondag gaat wachten of iemand kan spelen. Ik kan me beter richten op de spelers die ik wel tot m’n beschikking hebt. Ik weet nog niet wie er voor hen in de plaats spelen, daar moet ik nog even over nadenken. We hebben niet zo’n brede selectie, dus ik heb niet zoveel keuze. Maar het klopt wel ja, als je twee basisspelers mist die beiden een goede wedstrijd tegen AZ hebben gespeeld, is dat wel een aderlating.’

Verbeek had afgelopen week Samuel Armanteros op proef, een linksbenige 19-jarige spits van sc Heerenveen. Volgens de trainer was Heracles daar niet specifiek naar op zoek, maar deed er zich een buitenkansje voor. ‘Die jongen ken ik nog uit mijn tijd bij Heerenveen. Hij vroeg of hij bij ons op stage mocht komen, en dat is van beide kanten goed bevallen. De prioriteit ligt bij een aanvallende middenvelder en een linksback, maar daar wordt nog druk aan gewerkt. Armanteros was een buitenkansje dat zich voordeed.’
Ook geen Fledderus dus, ben benieuwd naar Qays of Jallo.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:59:10 #114
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71674195
Ik verwacht Jallo voor Fledderus, gezien de wissels in eerdere wedstrijden.
29.10 Novastar HMH
pi_71674612
quote:
Jeffrey Sarpong in belangstelling Heracles.

Jeffrey Sarpong komt dit seizoen niet in het plaatje van de nieuwe Ajax-trainer Martin Jol voor.
De aanvallende middenvelder mag verhuurd worden om meer aan het spelen te komen in een eerste elftal van een eredivieteam.

Heracles Almelo en Willem 2 willen de speler graag voor 1 jaar huren.
Maar ook Real Zaragoza haast op de jonge Ajacied.

Hoe de aanvallende middenvelder zelf tegenover een verhuur staat is niet duidelijk.

Bron: Ajaxinside

Wijzijnheracles.nl
Laat maar wegblijven.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:20:36 #116
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71674685
Lijkt mij ook overbodig.
Doe liever Siem of Jan-Arie.
29.10 Novastar HMH
pi_71674725
Laat die ook maar wegblijven, zit niet op jeugdspelers te wachten.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:25:33 #118
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71674830
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:22 schreef Blawh het volgende:
Denk dat we weinig keus hebben als we nog een '10' willen binnenhalen. Als die Klimavicius al te duur is
GGG misschien alsnog? Of Sjoefsjoef Hersi/

Beide lijken me alleen haalbaar als de vraagprijs zakt.
29.10 Novastar HMH
pi_71675188
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:25 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Denk dat we weinig keus hebben als we nog een '10' willen binnenhalen. Als die Klimavicius al te duur is
GGG misschien alsnog? Of Sjoefsjoef Hersi/

Beide lijken me alleen haalbaar als de vraagprijs zakt.

Te duur volgens FC Update. Volgens TCT kwamen club en speler en financieel niet uit, dat hoeft niet automatisch te betekenen dat Heracles het geld niet heeft.

Geen idee waarom, maar ik heb het wel een beetje gehad met die huurlingen. Van Heerenveen ok, maar van Ajax zijn een beetje van de kutjes heb ik het idee. Een Martina die denkt bij Ajax nog aan de bak te komen, Siem de Jong idem. Dan is er al iets mis met je zelfreflectie.

Aan de andere kant, heel de kelder van de eredivisie wil ze. Dan kunnen ze maar beter bij ons spelen dan bij de concurrentie.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:43:43 #120
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71675264
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:40 schreef Blawh het volgende:

[..]

Te duur volgens FC Update. Volgens TCT kwamen club en speler en financieel niet uit, dat hoeft niet automatisch te betekenen dat Heracles het geld niet heeft.

Geen idee waarom, maar ik heb het wel een beetje gehad met die huurlingen. Van Heerenveen ok, maar van Ajax zijn een beetje van de kutjes heb ik het idee. Een Martina die denkt bij Ajax nog aan de bak te komen, Siem de Jong idem. Dan is er al iets mis met je zelfreflectie.
Maar zonder een nieuwe tien zie ik het ook niet goed komen eigenlijk, ondanks dat Willie het goed deed vorige week. Boakye en Schilder waren destijds prima huurlingen, net als Friend, Lakic en GGG.

Al meningen over de wedstrijd van zondag?
Denk een 3-2 nederlaag. Hoop op vermoeidheid bij NAC, waardoor we met buffelen nog een puntje of meer uit het vuur kunnen slepen.
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:46:37 #121
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_71675346
Mijn voorspelling is toch een 2-0 voor NAC.

Al hoop ik dat het precies andersom is!
pi_71677408
Ik verwacht ook gewoon een nederlaag.

Volgens de statistieken zijn wij namelijk de enige ploeg die amper uitwedstrijd weet te winnen.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:54:10 #123
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71677440
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:53 schreef Blawh het volgende:
Ik verwacht ook gewoon een nederlaag.

Volgens de statistieken zijn wij namelijk de enige ploeg die amper uitwedstrijd weet te winnen.
Ik wou het niet zeggen
29.10 Novastar HMH
pi_71678179
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:22 schreef Blawh het volgende:
Simpel gedacht. Sarpong is een klasse beter dan wat jullie nou hebben lopen. Voor De Jong en Van der Heijden geldt hetzelfde.
pi_71678293
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:16 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Simpel gedacht. Sarpong is een klasse beter dan wat jullie nou hebben lopen. Voor De Jong en Van der Heijden geldt hetzelfde.
Vervolgens komen ze tekort bij Ajax en hebben we ze eredivisie ervaring gegeven voor subtoppers, clubs waar wel zelf bij willen aansluiten.
pi_71678670
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:20 schreef Blawh het volgende:

[..]

Vervolgens komen ze tekort bij Ajax en hebben we ze eredivisie ervaring gegeven voor subtoppers, clubs waar wel zelf bij willen aansluiten.
Volgens mij is elke kwaliteitsinjectie die jullie nu kunnen gebruiken welkom. Bovendien zijn dit drie jongens waarvan je niet bij voorbaat kunt zeggen dat ze tekort komen voor Ajax.
pi_71679274
Sarpong heeft het vorig seizoen toch redelijk goed gedaan? Van mij mag hij of Siem komen, het duurt zo langzamerhand te lang.
Heraaacles Almelooo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:09:06 #128
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71679622
Jep.
1. GGG 2. Hersi 3. Huurlingen (4. Siem 5. Jan Arie 6. Sarpong)
29.10 Novastar HMH
pi_71687214
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:17 schreef Blawh het volgende:

[..]

Laat maar wegblijven.
lekkere typfout ook in dat nieuwsbericht
pi_71687237
quote:
Heracles Almelo gaat zondag op bezoek bij angstgegner NAC Breda. De Almeloërs wonnen nog nooit een Eredivisieduel in Breda. Zeven pogingen mondden tot dusverre uit in drie gelijke spelen en vier nederlagen. Heracles scoorde in die duels pas vier keer.

pi_71687297
Ach, een puntje is ook mooi!
Heraaacles Almelooo
pi_71687388
Die overwinning komt natuurlijk steeds dichterbij, om maar een wijsheid van Heerkes te gebruiken.
pi_71687486
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:20 schreef Blawh het volgende:
Die overwinning komt natuurlijk steeds dichterbij, om maar een wijsheid van Heerkes te gebruiken.
En als we op voorsprong komen is die overwinning een stuk dichterbij aldus onze huidige trainer!
Heraaacles Almelooo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:46:22 #134
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_71698467
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:24 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

En als we op voorsprong komen is die overwinning een stuk dichterbij aldus onze huidige trainer!
Daar kun je niet omheen
451 °F
pi_71703519
quote:
De interesse van Heracles in Jeffrey Sarpong blijkt uit de lucht gegrepen. Heracles blijft op zoek naar een nummer 10, die dus niet ingevuld zal worden door de Ajaxied.
Aldus HAFC.
pi_71707251
Ze hebben even contact gehad met de club?
Heraaacles Almelooo
pi_71707484
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:20 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik denk dat die 3 jongens wel wat toe kunnen voegen aan jullie selectie. Je kan e rvan profiteren en dat gunnen we een club als Heracles van harte. Ajax profiteert er weer van door de speelminuten die Heracles ze geeft. Voor beiden dus een win-win.
pi_71707565
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:55 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ze hebben even contact gehad met de club?
Moet haast wel inderdaad. Hopelijk is de club nog altijd bezig met een structurele oplossing ipv een tijdelijke.
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:06 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat die 3 jongens wel wat toe kunnen voegen aan jullie selectie. Je kan e rvan profiteren en dat gunnen we een club als Heracles van harte. Ajax profiteert er weer van door de speelminuten die Heracles ze geeft. Voor beiden dus een win-win.
Op korte termijn wel ja. Maar het bestuur heeft juist sinds vorig jaar een stap gezet door te kiezen voor een selectie zonder contractspelers, alles wat op het veld staat was toen eigen kapitaal. Een huurspeler is dan voor 1 seizoen leuk en aardig, maar hij blokkeert wel de ontwikkeling van je eigen kapitaal. Daarom zie ik liever een aankoop of een eigen speler (Shayesteh bijv.), ook al is die wat minder.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:14:22 #139
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_71713218
HAFC-N of Blawh al een reactie? Ik heb net het stuk gelezen en ben bereid m'n abonnement op te zeggen als dit niet fatsoenlijk gerectificeerd wordt. Ik ben van de VI gewend dat ze cijfers verdraaien om sensationele stukken te kunnen schrijven (overigens vooral de laatste paar jaar), maar dit slaat werkelijk nergens op.
pi_71725904
Nop.
pi_71726086
Nee, ik ook niet.
Heraaacles Almelooo
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:26:54 #142
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_71731400
OK, wel een lekker punt in Breda. Die tegen AZ had ik nog enigszins op gerekend, deze zijn pure bonus.
pi_71731428

Uiteraard door de vermoeidheid van NAC en het lege stadion.
pi_71731450
Volgende week 7 uit 3
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:32:15 #145
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71731586
Ik vond Basje Dost zeer goed spelen
Willie was vandaag minder. Qays maakte ook weer een goede indruk, helaas wat ongelukkig in de passing. Volgende week maar eens stiekempjes op 10 proberen.

Reekers en Schuurman goede back-ups ook
29.10 Novastar HMH
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:36:46 #146
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_71731741
De nul achterin met Reekers in de basis is een klein wonder, wat mij betreft.
pi_71731762
vd Linden erg sterk ook, goede aanwinst.

Looms speelde zowaar ook redelijk in een uitwedstrijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 09-08-2009 15:23:29 ]
pi_71731850
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:36 schreef pfaf het volgende:
De nul achterin met Reekers in de basis is een klein wonder, wat mij betreft.
Uiteraard wel een kaart.
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:48:04 #149
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71732115
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:37 schreef Blawh het volgende:
vd Linden erg sterk ook, goede aanwist.

Looms speelde zowaar ook redelijk in een uitwedstrijd.
Jup.
29.10 Novastar HMH
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:21:23 #150
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_71733280
Goed om te zien dat we ook zonder twee belangrijke spelers een goed resultaat kunnen neerzetten. Duidelijk een punt gewonnen in deze toch lastige thuiswedstrijd. Volgende week Feyenoord over de knie en dan ben ik even zorgen vrij voor de komende weken
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')