Je hebt toch helemaal nog niet gehoord dat jullie zwanger zijn. Er zijn wel meerdere reden waarom ongesteldheid weg kan blijven, buiten zwangerschap om.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:00 schreef truckertjuh het volgende:
Wij hebben nu al verschillende tests gedaan (zwangerschap), tot dusver allemaal negatief maar toch al 2 maanden overtijd vanmiddag gaan we naar de huis arts maar ik ben in ieder geval erg nieuwsgierig of er meer mensen hier mee te maken hebben gehad.
Dit dus.. Wacht nou eerst vanmiddag maar af..quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt toch helemaal nog niet gehoord dat jullie zwanger zijn. Er zijn wel meerdere reden waarom ongesteldheid weg kan blijven, buiten zwangerschap om.
Zeker met 2 maanden overtijd zou zelfs een zeer slechte zwangerschapstest moeten uitslaan bij hoog hcg gehalte
Dat dusquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:03 schreef Hephaistos. het volgende:
De titel had moeten zijn: Niet zwanger, toch al tijdje niet meer ongesteld.. En nee, dat is niet heel ongewoon, succes bij de dokter
Het is wel mogelijk, maar test tegenwoordig zijn toch wel 99% betrouwbaar, dus als je er verschillende hebt geprobeerd was dat er wel uitgekomen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:18 schreef truckertjuh het volgende:
Volgens de medische enceclopedie is dit wel degelijk mogelijk, maar waren eigenlijk benieuwd of er mensen zijn met een dergelijke ervaring.
Ook meegemaakt, 2 maanden daarna miskraam gekregen..quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:00 schreef truckertjuh het volgende:
Wij hebben nu al verschillende tests gedaan (zwangerschap), tot dusver allemaal negatief maar toch al 2 maanden overtijd vanmiddag gaan we naar de huis arts maar ik ben in ieder geval erg nieuwsgierig of er meer mensen hier mee te maken hebben gehad.
Het is mogelijk ja.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:18 schreef truckertjuh het volgende:
Volgens de medische enceclopedie is dit wel degelijk mogelijk, maar waren eigenlijk benieuwd of er mensen zijn met een dergelijke ervaring.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:03 schreef Hephaistos. het volgende:
De titel had moeten zijn: Niet zwanger, toch al tijdje niet meer ongesteld.. En nee, dat is niet heel ongewoon, succes bij de dokter
Willen jullie graag zwanger worden trouwens?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:32 schreef truckertjuh het volgende:
je kan het zo gek niet bedenken en ze zijn allemaal de revu gepasseerd de hardnekkigste drie misselijkheid, pijnlijke borsten en een zeer constant aanhoudende vermoeidheid waar ze nog last van heeft gehad normaal was ze om 6 uur 's ochtends op en 's avonds na 11 naar bed en altijd uitgerust en nu ligt ze er vaak voor 10 in en komt ze er met pijn en moeite pas om 11 uur uit dat is ruim 13 uur slaap
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Willen jullie graag zwanger worden trouwens?
Daar is een huisarts voor om dat soort dingen en dergelijke uit te sluiten..quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schijnzwangerschap
Wat weerhoudt je dan om het aan hem te vragen ipv op een forum?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:49 schreef truckertjuh het volgende:
[..]
Daar is een huisarts voor om dat soort dingen en dergelijke uit te sluiten..
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Wat weerhoudt je dan om het aan hem te vragen ipv op een forum?
gaan ze ook doen, hij wou alleen weten of er nog mensen waren die dit hadden meegemaaktquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
beter lezen aubquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:51 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, staat zelfs in het stukje van Wiki aangegeven. Jij vraagt wat er zou kunnen zijn, nou... dit zou er kunnen zijn. Succes bij de huisartsquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:49 schreef truckertjuh het volgende:
[..]
Daar is een huisarts voor om dat soort dingen en dergelijke uit te sluiten..
nee ik vraag of er mensenzijn die hier ervaring mee hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, staat zelfs in het stukje van Wiki aangegeven. Jij vraagt wat er zou kunnen zijn, nou... dit zou er kunnen zijn. Succes bij de huisarts
Het kan in mijn ervaring een zwangerschap zijn, maar ook een schijnzwangerschap. Daar heb ik nog een leuk artikel over: http://nl.wikipedia.org/wiki/Schijnzwangerschapquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:16 schreef truckertjuh het volgende:
nee ik vraag of er mensenzijn die hier ervaring mee hebben.
ik wist dat een negatieve test nog geen uitsluitsel geeft (je kan dus nog altijd zwanger zijn)quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:04 schreef Tally het volgende:
Ja dat kan!
Mijn moeder heeft 12 negatieve testen gehad. En ik was toch al 5 maanden aanwezig!
Mijn moeder heeft dan ook 12 testen verdeeld over 5 maanden gedaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:26 schreef _LotT het volgende:
[..]
ik wist dat een negatieve test nog geen uitsluitsel geeft (je kan dus nog altijd zwanger zijn)
maar 12 (!) negatieve testen en toch zwanger zijn
Ben nu ook benieuwd...quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
en wat was de uitkomst ?
Dat zou jammer zijn...zit er nu op te wachten!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:47 schreef vahmpcat het volgende:
Is dit zo'n topic waar nooit het einde van bekend gaat worden?
Hoop het toch niet ...
Denk dat je aardig vet wordt van al het wachten met die popcorn, want die user zien met we niet meer posten. Speciaal voor dit topic aangemaakt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:50 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn...zit er nu op te wachten!![]()
*popcorn erbij*
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat je aardig vet wordt van al het wachten met die popcorn, want die user zien met we niet meer posten. Speciaal voor dit topic aangemaakt.
Die volgt over ongeveer 7 maandenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |