Omdat dat vet stoeah is. En omdat droplul uiteraard veul beter rijdt dan politie en justitie denken. En die pliesie, die moet boeven gaan vangen, in plaats van triangeljosties stoere mannen met hun plastic fantastic dinky-toys supercars lastig te vallen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:46 schreef IJsblock het volgende:
Mag ik even: zowel Patrick, Gezina, Raymond en ook de ouders wisten dat Raymond GEEN rijbewijs had, de auto zou daarom denk ik ook uit verzekeringsoverwegingen op iemand anders naam staan?
Waarom kruipt die bosmongool toch achter het stuur?
Nee, want iedereen vindt het allemaal wel okay en stoer. Vuck Ze Zistum, jeweets.quote:En dan laat ik het drankgebruik nog eventjes achterwege, is er dan helemaal niemand die even die gozer uit die wagen trekt, al dan niet onvrijwillig?
Evenals op z'n minst de medeplichtigen die in de auto zaten en/of al dan niet passief meegewerkt hebben aan het feit dat die josti achter het stuur zat.quote:Het had voorkomen kunnen worden, of was de bestuurder agressief en begon hij te intimideren, zo van: "ze maken me toch niks, rijbewijs of niet, ik ga rijden!"
Dat gaat er bij mij niet in, zulk lomp volk VERDIENT het niet eens om ooit nog een auto te besturen!!!!
My 2 cents.
Kan hij je op elk moment bellen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:45 schreef Marchellooo het volgende:
hij belde me zonet nog uit de gevangenis en
Je veroordeelt het anders nergens...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:57 schreef Marchellooo het volgende:
denk je dat ik het probeer goed te lulle dan? ik probeer hier alleen wat duidelijkheid te creëeren ik heb jullie vlgns mij zo wel genoeg verteld
Maak alvast een tvp voor deel 3 aan, we gaan net zolang door tot er nieuwe pics van haar zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:23 schreef Michielos het volgende:
dit gaat verder en verder...
btw.. ik zou die Gezina wel ballen ouwe
niks met topic van doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:26 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Maak alvast een tvp voor deel 3 aan, we gaan net zolang door tot er nieuwe pics van haar zijn.
Zo bijzonder is dat nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Jullie kunnen wel zo gaan doen maar ik weet et zelf wel![]()
![]()
250 km in 1 weekend
Ik ken voorbeelden die het knap vinden om niet 1 keer in de maand schade te maken.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat niet
Een rit van Rotterdam naar Apeldoorn is ongeveer 125 km.
Dus een dagje uit naar de Apenheul, zonder jezelf of een ander dood te rijden, is het bewijs dat je reuzegoed kunt rijden?
Spoor je verder wel?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Is goed.. liefst pics waar ze zich keihard loopt te vingeren!![]()
even serieus.. ze heeft toch best mooi lichaam, lijkt mij
Dat ze zegt dat het een ongeluk was is dan wel weer![]()
Ik was er 1 van. Ik kan serieus echt niet autorijdenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:37 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik ken voorbeelden die het knap vinden om niet 1 keer in de maand schade te maken.....
Ja, sorry was een misplaatste " grap"quote:
Ik heb als chauffeur ook de bijnaam "wrecks and pieces", ik hou ervan om paaltjes die te krap om de bocht staan eruit te rijden......quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik was er 1 van. Ik kan serieus echt niet autorijden![]()
Ik vloog een keer van de weg en flikkerde bijna met auto en al het kanaal in....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:52 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik heb als chauffeur ook de bijnaam "wrecks and pieces", ik hou ervan om paaltjes die te krap om de bocht staan eruit te rijden......![]()
Maar ik rij dan ook 80K zakelijk.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vloog een keer van de weg en flikkerde bijna met auto en al het kanaal in....
Nee, ik zuip nooit achter het stuur.
Was ook eenmalig, schrok me lam. Politie hielp gelukkig goed(auto total loss) en blaastest wees niks uit. Gewoon domme pech (ik zal in paniek tijdens de slip, [was winter] best het gaspedaal hebben ingedrukt) en niemand gewond. Ik zou mezelf nooit meer in de spiegel kunnen aankijken indien dit gebeurd was (en ik had niet gedronken). Sindsdien rij ik bij voorbaat niet meer langs havenwegen. Gewoon, hoef er ook niet aan herinnerd te worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:21 schreef NoBody122 het volgende:
Hij geeft het dan in ieder geval nog toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |