Afzeikte?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zou een roze krijgen tot ik hem een keer afzeikte toen hij in een blaadje stond en toen heeft mn moeder hem snel omgeruild voor een blauwe
1 van mexxquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Welk trainingspak heb jij vandaag aan?
1 2 3 4 5 6 7 | Royal Dutch Shell A 18,67 0,23 1,23% AMG Advanced Metallurgical Group 5,51 0,21 3,81% Heijmans 1,18 0,11 9,41% Smit International 49,41 0,41 0,82% Wavin 1,33 0,04 3,23% Fornix Biosciences 7,20 0,05 0,69% |
Nee hoor, mijn kindjes krijgen er ook niet eerder een, voorlopig hebben ze zo'n ding gewoon nog nergens voor nodig.quote:
Dat doen alle aanbieders.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:44 schreef Inu het volgende:
Ik denk slim te doen, internet van Ziggo (enige aanbieder naast de veel te dure KPN-glasvezel verbinding) met dan Digitenne erbij, ben ik voor 37 euro per maand klaar met een redelijke verbinding. Staat er heel sneaky bij Ziggo: Bij afname internet is tv abonnement van 16,50 euro verplicht
Dus toch duurder
Nee, er is alleen glasvezel, kost 65 euro per maand... vind ik een beetje veel eigenlijk..quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat doen alle aanbieders.
Zo duur is het toch niet!
http://www.kpn.com/internetplusbellenplustv.htm?sc_5=portal:internetblok:internetplusbellen-en-tv
Oh, ik kan wel internet aanvragen zie ik nu, maar geen digitale tv. Dus dan zou ik digitenne moeten nemen met internet en dan kost het 43 euro per maand tegenover 46 bij Ziggo... hmz..Krijg ik wel een dongle totdat het werkt bij KPNquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, er is alleen glasvezel, kost 65 euro per maand... vind ik een beetje veel eigenlijk..
Ik wil je niet weg kapen bij SQ maar de service van kpn is wel heel goed.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, ik kan wel internet aanvragen zie ik nu, maar geen digitale tv. Dus dan zou ik digitenne moeten nemen met internet en dan kost het 43 euro per maand tegenover 46 bij Ziggo... hmz..Krijg ik wel een dongle totdat het werkt bij KPN
Die van Ziggo misschien ook wel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik wil je niet weg kapen bij SQ maar de service van kpn is wel heel goed.
klaar met schilderen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.![]()
* naar het bos gaat
Ik ga voor KPNquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik wil je niet weg kapen bij SQ maar de service van kpn is wel heel goed.
Neef van me heeft het. Rukbeeld. Maar dat was de decoder van Ziggo zelf. Misschien dat als ie het kaartje rechtstreeks in de TV stopt dat het beter is. Maar niets kan toch tippen aan een Dreamboxquote:
Dreambox is van?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Neef van me heeft het. Rukbeeld. Maar dat was de decoder van Ziggo zelf. Misschien dat als ie het kaartje rechtstreeks in de TV stopt dat het beter is. Maar niets kan toch tippen aan een Dreambox.
UPC "digitaal" is inderdaad echt slecht. En ik moet je nageven, toen ik laatst een dreambox ophaalde voor iemand anders was dat ook weer een zijstraat van de Heezerweg bij zo'n professionele werklozequote:Op maandag 3 augustus 2009 14:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dreambox is van?
Ik wil sowieso pertinent geen losse decoder, we hebben al zooi genoeg rond de tv staan.
Het beeld van UPC wat uit die "gratis" decoder komt vind ik ook niet bewonderingswaardig trouwens.
Beeld bij Ziggo op kantoor schijnt iig. helemaal geweldig te zijn.
hier had zo'n pipo zijn schotel op het hek van de galerij gehangen...kabel liep over de galerij naar zijn raam.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:11 schreef bleiblei het volgende:
Ik kijk hier recht bovenop een appartementencomplex met 7 schotels op het dak, waarbij er van elke schotel, minimaal 1 wit draadje over het dak, over de voorgevel, door een raamkozijn naar binnen gaat.
Gewoon een keer perongeluk overheen struikelenquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hier had zo'n pipo zijn schotel op het hek van de galerij gehangen...kabel liep over de galerij naar zijn raam.
schotel was na 2 dagen weer weg...of gejat of hij kon hem van de woningstichting weer weghalen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gewoon een keer perongeluk overheen struikelen.
bier drinken wsquote:
quote:
ik rust mijn kofferquote:
keihard aan het werk jongenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb het verdient vind ik zelf.![]()
Lig je nou weer in je mandje?
Hehequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:57 schreef ArTiC het volgende:
stelletjes die onder elkaars account posten
Ik ben nog niet zo lang thuis, was nog even in de stadquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:12 schreef ArTiC het volgende:
sinds ik thuis kwam lig ik al weer op bed...
Moet eigenlijk boodschappen gaan doen...pff
donderday?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zin om langs te komen een dezer doordeweekse avonden?
Dat kan ook, met de trein danquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
donderday?
als A & K dan nog op kamp zijn mag je ook wel eens hierheen komen
naturlichquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan ook, met de trein dan
(Kom je me wel bij het station halen dan?)
Denk dat centraal t gemakkelijkst is, daar stopt ie altijdquote:
bedankt Juup©quote:
neequote:
VMBO'ersquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
bijna
Matigheid: monteurs die om 17:05 bellen dat ze net hun laatste ochtendbon klaar hebben en hun middagbonnen niet meer gaan halenBEL DAN EERDER FRANKFURTER KNECKWURST
Dat is wel rijkelijk laat jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
bijna
Matigheid: monteurs die om 17:05 bellen dat ze net hun laatste ochtendbon klaar hebben en hun middagbonnen niet meer gaan halenBEL DAN EERDER FRANKFURTER KNECKWURST
fijne avondquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
en dan ook boos worden als je collega's zeggen van: dikke pech los het zelf maar op
SQ gaat op huis aan
keiquote:
kan toch niet op tegen:quote:
Dat zijn geen keienquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan toch niet op tegen:
[ afbeelding ]
de keienstad is Helmond natuurlijkquote:
ik heb geen gaymail maar er zal vast wel een select al knop zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:56 schreef ColtZ40 het volgende:
Weten jullie toevallig hoe ik meerdere berichten kan selecteren bij gmail?
neequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb geen gaymail maar er zal vast wel een select al knop zijn
A heeft nu al wel vijf keer gezegd dat ze die zo mooi vindt en zo knap gemaakt dat ze niet omvallenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan toch niet op tegen:
[ afbeelding ]
vind ik ook knap...ze staan al jaren zo...ook als het hard waaitquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
A heeft nu al wel vijf keer gezegd dat ze die zo mooi vindt en zo knap gemaakt dat ze niet omvallen
Ik mis de trainingspakken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de keienstad is Helmond natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:56 schreef ColtZ40 het volgende:
Weten jullie toevallig hoe ik meerdere berichten kan selecteren bij gmail?
1983 wil zijn humor terugquote:
Ja!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vind ik ook knap...ze staan al jaren zo...ook als het hard waait
ze waren die dingen aan het plaatsen toen ik nog op de fontys zat...loop je 's ochtends van het station naar R1 met je slaaphoofd kom je dat ineens tegenquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja!
(Ze zetten ze gewoon steeds recht als ze omgewaaid zijn)
ff kijken..Fontys...toen was ik 19/20 en jij dus ook....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee wat ik deed toen, weet niet wanneer het was
O toen kende ik Marco net/was ik net zwanger, ligt eraan wanneer preciesquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ff kijken..Fontys...toen was ik 19/20 en jij dus ook....
dus ze zijn ongeveer even oud als Aquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O toen kende ik Marco net/was ik net zwanger, ligt eraan wanneer precies
op de mijne zat home premiumquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:23 schreef Juup© het volgende:
Snap niet waarom er een businessversie op mijn laptop moet zitten. Er zit een programma op dat Windows PowerShell 1.0 heet. Weet niet wat ik daar mee moet/kan doen
handelaarquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Skin uit 2005..... Maar ik ben er al uit, bedankt juup
daarom blijven ze staanquote:
Dat wist je nog niet?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
handelaar
ben je familie van Mex_ ofzo?
Nee, het zijn bowlingpinsquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, het zijn geen babies meer die alleen kunnen liggen
daar moet je ondertussen wel aan gewend zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom sloeg je opmerking ook nergens op
Slaap lekkerquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar moet je ondertussen wel aan gewend zijn
slapen![]()
Waar een wil is is een wegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef febster het volgende:
Ik kwam net dit plaatje op Fok tegen
[ afbeelding ]
volgens mij heb ik nog ooit 10 minuten zitten wachten tot mijn 14k4 modem dit plaatje gedownload hadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef febster het volgende:
Ik kwam net dit plaatje op Fok tegen
[ afbeelding ]
volgens zijn valse geboorteakte?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:10 schreef febster het volgende:
Obama is jarig, hij wordt 48 vandaag
.
Die mensen die dat geloven zijn echt gestoordquote:
Ligt eraan, als Obama het redt wel idd. Maar anders kan je helemaal lachen over 3,5 jaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:14 schreef febster het volgende:
[..]
Die mensen die dat geloven zijn echt gestoord. Maar goed, als GOP moet je wel als laatste redmiddel, als ondertussen alleen de rednecks nog in je geloven en geen andere bevolkingsgroep meer op je wil stemmen
.
True. Maar voorlopig hoeft hij zich nog geen zorgen te maken. De Health reform moet er alleen wel echt doorheen, dat zou een doorbraak zijn van jewelste. Voor de rest gaat het allemaal wel oke. En zolang er geen Afro Amerikaan, Chinese American of Hispanic ook maar denkt aan op de GOP te stemmen zit hij safequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ligt eraan, als Obama het redt wel idd. Maar anders kan je helemaal lachen over 3,5 jaar.
1 pas...ik heb er gewoon zin inquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zo, je het er zin in! Al 10 bakken koffie op?
Mooie datumquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:22 schreef ColtZ40 het volgende:
Afspraak gemaakt met het uwv, ik kan 31 augustus al terecht.
eh, al een jaar of 4?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:20 schreef febster het volgende:
Mijn god, die A2.. Zijn ze werkelijk langs heel de route aan het werk
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:20 schreef febster het volgende:
je meent hetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:20 schreef febster het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
quote:
Welkom in Nederland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:59 schreef febster het volgende:
Ja sorry lui, ik zit 1x per half jaar in de auto.. Ik wist wel dat er gewerkt werd, maar dat het zo erg was had ik geen idee van
Voor de duidelijkheid, van Adam naar Utrecht wordt meen ik 2 * 5 banen, van Utrecht naar Den Bosch 2 * 4 banen (of 2 * 3 banen), bij Utrecht gaat het een stukje door een tunnel, daar bij Hessing en rond Den Bosch en Eindhoven krijg je gescheiden verkeer, dwz, 2 * 2 banen voor lokaal/regionaal verkeer en 2 * 2 banen voor passerend verkeer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:59 schreef febster het volgende:
Ja sorry lui, ik zit 1x per half jaar in de auto.. Ik wist wel dat er gewerkt werd, maar dat het zo erg was had ik geen idee van
Jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
He jij![]()
![]()
Kan je de foto hier niet even neerplempen?
of niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
onze slaapkamer is bijna klaar of niet?!
Waar zie jij houtwerk wat wit is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:06 schreef bleiblei het volgende:
Verf jij nu het houtwerk RAL9010?
Wordt het daar niet heel wit van?
Imho horen muren RAL9010 te zijn en kozijnen net een tint donkerder.
Nav. discussie in een ander topic.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Waar zie jij houtwerk wat wit is?
Heeftie een bootje ja?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:22 schreef febster het volgende:
In het zonnetje vanuit het bootje van mijn broertje in de A'damse grachten. A'dam is een stuk mooier dan vanuit de straat
Ik heb niet goed gelezen, met het plaatje erboven dacht ik dat het over de muren ging.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:06 schreef bleiblei het volgende:
Verf jij nu het houtwerk RAL9010?
Wordt het daar niet heel wit van?
Imho horen muren RAL9010 te zijn en kozijnen net een tint donkerder.
Al weten wij ook nog niet precies wat het wordt bij ons dadelijk. Al wil ik kozijnwerk buiten en de deur in heel donker (bijna zwart) groen hebben.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:32 schreef bleiblei het volgende:
en alles hoogglans toch?
Ik weet niet of tokkie erbij is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:37 schreef -moppie- het volgende:
*gaat alvast in tokkie stand
Mijn broertje heeft een bootbedrijfje ding voor internationale studetenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heeftie een bootje ja?
Amsterdam is idd. erg tof vanaf de grachten in een eigen bootje.
Paar jaar geleden zijn wij op de ouwe gare sloep van een collega van mij de grachten op gegaan.
Was echt super relaxt. Beetje BBQen, beetje chillen in de avondzon, biertje erbij... Heeeerlijk.
Wat doet je broertje tegenwoordig eigenlijk? Studeertie nog rechten?
Wat moet ik me voorstellen bij een bootbedrijfding voor internationale studenten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:29 schreef febster het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een bootbedrijfje ding voor internationale studeten. Het was erg tof ook, alleen je voelt je toch een beetje een aapje in een kooi, omdat nogal veel mensen kijken
. Hij is studeert tegenwoordig facility management met nog wat subvakken recht erbij. Hij blijft dus wel bij de UvA betrokken, want hij is nog steeds een soort 'huisbaas' voor de internationale studenten. Daarnaast is het ook een verkapte wereldreiziger, hij was net terug uit VS/Iran/Syrie
.
Valt mee, dit is zijn derde studie en hij heeft iig niet zijn P gehaaldquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een bootbedrijfding voor internationale studenten?
Maar het klinkt alsof ie goed bezig is.
Zijn roer is kapot dus?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:40 schreef febster het volgende:
[..]
Valt mee, dit is zijn derde studie en hij heeft iig niet zijn P gehaald. Maar hij is niet meer 'stuurbaar' dus we zien wel waar het schip strand
Ach, jij was niet eens stuurbaar op dat vlak toen je nog thuis woonde, laat staan je broertje die 150km verderop zitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:40 schreef febster het volgende:
[..]
Valt mee, dit is zijn derde studie en hij heeft iig niet zijn P gehaald. Maar hij is niet meer 'stuurbaar' dus we zien wel waar het schip strand
ook net wakker?quote:
Neuhj al sinds vanmorgen 10 uurquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook net wakker?
hoe gaat het met vrouw en kind?
18 augustus is een mooie dag om geboren te wordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neuhj al sinds vanmorgen 10 uur
Met vrouw en kind gaat het goed. De kleine is al flink aan het rommelen van binnen dus wij zijn benieuwd hoelang het nog gaat duren eer ze eruit wilt
31 ook, maar dat duurt te lang.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
18 augustus is een mooie dag om geboren te worden
ik zet in op de 18equote:
op het station bedoel je?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga morgen een stomme film kijken
en overmorgen misschien ook
Wat zijn je plannen ?
Rond 8 uur bij jou?
Stomme films zijn saai, er zit niet eens stemgeluid bij. Of bedoel jij dat het een stomme film is als in "slechte film"?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga morgen een stomme film kijken
en overmorgen misschien ook
Wat zijn je plannen ?
Rond 8 uur bij jou?
Dan zeg je maar tegen de machinist dat ie harder rijd zodat ie om 8 uur aankomtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het dan 1 over 8 als ik aankom, is dat goed?
ik speel dan op de pianoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stomme films zijn saai, er zit niet eens stemgeluid bij. Of bedoel jij dat het een stomme film is als in "slechte film"?
Slechte film jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stomme films zijn saai, er zit niet eens stemgeluid bij. Of bedoel jij dat het een stomme film is als in "slechte film"?
Ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zeg je maar tegen de machinist dat ie harder rijd zodat ie om 8 uur aankomt
tuurlijk
in de film of het neuken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven
maar is goed, heb dr zin in
nou...aardig zegquote:
Ik doe niet aan neuken zonder Adoquote:
Die mag best kijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan neuken zonder Ado
Ben ik nu ouderwets en/ of preuts ofzo?
zet de webcam wel aanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar hij is er donderdag helemaal niet
opgelostquote:
oh my gawd...bedankt Juup©, nu ben ik frigidequote:
Opgelostquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh my gawd...bedankt Juup©, nu ben ik frigide
niet zoals ik het graag gezien hadquote:
nu is het weer genoeg...imago enzo hequote:
Ik doe een jurk aan!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu is het weer genoeg...imago enzo he![]()
wat zal ik morgen aantrekken?
het wordt weer warm he?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu is het weer genoeg...imago enzo he![]()
wat zal ik morgen aantrekken?
het wordt weer warm he?
wannabe braboquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:10 schreef Adolecens het volgende:
Ik moest lachen
Jullie hebben humor![]()
Maar ben weer weg enzo, heb hier niks te zoeken!
dat eerstequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:10 schreef ArTiC het volgende:
wat heb ik nou aan jullie?
spijkerbroek + polo of pantalon en blouse?
Wij hebben veel humor hier, gezelligste plek van FOK!.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:10 schreef Adolecens het volgende:
Ik moest lachen
Jullie hebben humor![]()
Maar ben weer weg enzo, heb hier niks te zoeken!
Jij wordt gecontroleerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat eerste
en hoi en daag Ado
dat wisten wij allang
duh, ik zei neukenquote:
en het is jouw schuldquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:30 schreef Juup© het volgende:
Slecht weer voor de hoogzwangere vrouwen, veel te warm.
Klopt, veel vocht vasthouden enzo..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:30 schreef Juup© het volgende:
Slecht weer voor de hoogzwangere vrouwen, veel te warm.
Buiten dat, ze hebben al een hogere temperatuur door de zwangerschap en dat dat warme weer er nog bij. Zal zweten worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, veel vocht vasthouden enzo..
allebei op vakantie toch?quote:
Ja dus? Allerlei gevaren liggen op de loer in het buitenland. In Spanje aanslagen door de ETA, en waar Levi heengaat is het ook een puinhoop (waar niet eigenlijk).quote:
Suriname?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja dus? Allerlei gevaren liggen op de loer in het buitenland. In Spanje aanslagen door de ETA, en waar Levi heengaat is het ook een puinhoop (waar niet eigenlijk).
Levi is toch ergens in Azië te vinden?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Suriname?
Waar is Levi?
in Spanje stikt het sowieso van de Spanjolen...levensgevaarlijk
zoalng ze uitkijkt dat ze niet per ongeluk de grens met N-Korea oversteekt is er niks aan de hand lijkt mequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Levi is toch ergens in Azië te vinden?
t lijkt me idd neiet fijn, hoogzwanger zijn in de zomer...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Buiten dat, ze hebben al een hogere temperatuur door de zwangerschap en dat dat warme weer er nog bij. Zal zweten worden.
wij gaan maandag naar spanjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja dus? Allerlei gevaren liggen op de loer in het buitenland. In Spanje aanslagen door de ETA, en waar Levi heengaat is het ook een puinhoop (waar niet eigenlijk).
mobiele airco in huis voor de vrouw?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:33 schreef Juup© het volgende:
5
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoalng ze uitkijkt dat ze niet per ongeluk de grens met N-Korea oversteekt is er niks aan de hand lijkt me
Is het ook niet, maar goed lang leve de airco's.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t lijkt me idd neiet fijn, hoogzwanger zijn in de zomer...
Succesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij gaan maandag naar spanje
Er lig gelukkig geen politieburo of legerpand naast het hotel
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
mobiele airco in huis voor de vrouw?
J. was ook HZ in deze tijd van het jaar, das niet prettig.
( ik vond het ook warm, trouwens)
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Slaapkamer heeft een vaste split-unit en hier beneden staat al een maand of 2 een debiele airco dus dat gaat goed als het echt te warm wordt hier.
dat is al 10 bij elkaarquote:
brave Helmonder hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goed opgelet op school dus
Welterusten
quote:
haiquote:
muugquote:
ja...gewoon 8 koppen koffie erinquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ook, was weer te gezellig gisteravond![]()
Maar dat komt vanzelf goed Artic!
Aha, nu gaat iemand achter ons ook nog met een kettingzaag werkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:37 schreef Juup© het volgende:
Goedemorgen. Wat een herrie buiten, volgens mij stijgen of landen er veel militaire vracht of tankervliegtuigen op Ehvn Airport
vvvvvvvROAAARRRRRRRRRRR!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:37 schreef Juup© het volgende:
Goedemorgen. Wat een herrie buiten, volgens mij stijgen of landen er veel militaire vracht of tankervliegtuigen op Ehvn Airport
Gisteren leuke dingen gedaan dan Juup?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha, nu gaat iemand achter ons ook nog met een kettingzaag werken
Maar goed, shit happens. Straks boodschappen doen en vanmiddag met Senna naar de dierenarts en dan doe ik verder niets meer denk ik (op koken na), was gisteren veel te druk allemaal voor mij.
Komt er een isolated geluidsdichte kamer in jullie nieuwe huis?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha, nu gaat iemand achter ons ook nog met een kettingzaag werken
Maar goed, shit happens. Straks boodschappen doen en vanmiddag met Senna naar de dierenarts en dan doe ik verder niets meer denk ik (op koken na), was gisteren veel te druk allemaal voor mij.
zo'n safe roomquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Komt er een isolated geluidsdichte kamer in jullie nieuwe huis?.
Hadden bezoek van mijn broer en vrouw gisteren, en dat was druk zat omdat wij het over belangrijke zaken hebben gehad. Later op de avond nog iemand over de vloer gehad ivm verkopen via Marktplaats en daarna de honden laten zwemmen dus ik heb zat gedaanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gisteren leuke dingen gedaan dan Juup?
En Senna gewoon voor controle hoop ik naar de DA?
Is 2 weken geleden geholpen aan haar anaalklieren maar heeft er nog last van, misschien beetje ontstoken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En Senna gewoon voor controle hoop ik naar de DA?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:12 schreef -moppie- het volgende:
Is voor als het kind wat ouder is ook fijn voor de ouders![]()
Je moet het ook niet alleen maar over belangrijke zaken hebben Juup!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hadden bezoek van mijn broer en vrouw gisteren, en dat was druk zat omdat wij het over belangrijke zaken hebben gehad. Later op de avond nog iemand over de vloer gehad ivm verkopen via Marktplaats en daarna de honden laten zwemmen dus ik heb zat gedaan
is dat een Friesch gebruik ofzo?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:12 schreef -moppie- het volgende:
Is voor als het kind wat ouder is ook fijn voor de ouders![]()
Jawel was nodig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je moet het ook niet alleen maar over belangrijke zaken hebben Juup!
En ik maar denken aan kind met drumstel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Duh... lees, dan kun je zoveel herrie maken als je wilt.... kind slaapt door
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En ik maar denken aan kind met drumstel.
Heb net gewoon hoofdpijn gekregen van het stukkie Son - Boxtel rijden in een auto zonder airco.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:25 schreef ColtZ40 het volgende:
Het is trouwens veel te werm om een vloer te leggen.
Ja en nee, maar is allemaal duidelijk nu. Mijn vader heeft enige tijd geleden een delier gehad na een operatie en sindsdien is hij verandert. Hij is veel afwezig en is niet meer de man die hij voor de operatie was en dat is moeilijk in sommige gevallen.quote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja en nee, maar is allemaal duidelijk nu. Mijn vader heeft enige tijd geleden een delier gehad na een operatie en sindsdien is hij verandert. Hij is veel afwezig en is niet meer de man die hij voor de operatie was en dat is moeilijk in sommige gevallen.
Dank jequote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen![]()
Maar het is fijn dat er nu duidelijkheid is.
De 18e pasquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:39 schreef -moppie- het volgende:
Juup, het is bijna zaterdag en ik denk dat ze zaterdag geboren gaat worden![]()
Bereid je je vast voor
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:44 schreef bleiblei het volgende:
Is er een pool dan?
7 september. Auti-genen ftw.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:57 schreef ArTiC het volgende:
nu wel:
Wanneer word de kleine Duch© geboren?
- Moppie: 8 Augustus
- artic: 18 augustus
bring in the FUFRquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:03 schreef bleiblei het volgende:
Morgen wordt het nog warmer.
Lekker wit pakken weer.
Met slippers off course
zweetnaden en sopnavels jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:03 schreef bleiblei het volgende:
Morgen wordt het nog warmer.
Lekker wit pakken weer.
Met slippers of course
Ja hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
zeker lunchtijd
biebel, zou jij als je thuis komt de was op willen hangen?
rest van de toko is alreeds opgeruimd
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:04 schreef bleiblei het volgende:
SQ, kan je ff kijken hoeveel mijn aandelers in de plus staan?.
Ik weet dat het rete goed gaat, maar ik weet niet hoeveel euroos ik in de plus staquote:
ja, hier noemen ze dat dus zweetnaadquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zo'n natte bilspleet is ook altijd zo fijn.
een moment danquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik weet dat het rete goed gaat, maar ik weet niet hoeveel euroos ik in de plus sta.
AMG stond bijv. net weer 12% in de plus.
Das +/- 240 euro.
Ik had er eergisteren een die naar de rand zwom en wegsprongquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij zijn de vlooiers aan het muteren. Ik heb nu een exemplaar dat al een uur aan het zwemmen is
Gewoon een flosdraadje tussen hangenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zo'n natte bilspleet is ook altijd zo fijn.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik had er eergisteren een die naar de rand zwom en wegsprong![]()
.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, hier noemen ze dat dus zweetnaadFrysk
Wanneer gaan we shoppenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
je staat 2520,20 in de plus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |